W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic VIII z lat: 2007. Honda Civic VIII, znany również jako Honda Civic Eighth Generation, był produkowany w latach 2005-2011. Ten model kontynuował sukces poprzedników, oferując ulepszenia w różnych aspektach. Pod względem designu, Honda Civic VIII wyróżniał się swoim futurystycznym wyglądem. Charakteryzował […]
Honda Civic VIII, znany również jako Honda Civic Eighth Generation, był produkowany w latach 2005-2011. Ten model kontynuował sukces poprzedników, oferując ulepszenia w różnych aspektach.
Pod względem designu, Honda Civic VIII wyróżniał się swoim futurystycznym wyglądem. Charakteryzował się kształtem nadwozia inspirowanym sportowymi modelami i dynamicznymi liniami. Z przodu samochodu znajdowały się charakterystyczne podwójne reflektory, a z tyłu umieszczono trójwymiarowe lampy. Całość nadawała samochodowi nowoczesny i agresywny wygląd.
Wnętrze Honda Civic VIII było nowoczesne, ergonomiczne i przestronne. Zastosowano wysokiej jakości materiały, a kokpit został zaprojektowany w sposób intuicyjny i użytkowy. Wysoka jakość wykonania i dbałość o detale były widoczne we wnętrzu samochodu.
Honda Civic VIII dostępny był w różnych wariantach nadwozia, w tym jako sedan, hatchback i coupe, co pozwalało kierowcom wybrać model zgodny z ich preferencjami. Oferował również różne poziomy wyposażenia, w zależności od wersji, które mogły zawierać takie funkcje jak klimatyzacja, system audio, elektryczne szyby i lusterka boczne, system nawigacji GPS i wiele innych.
Pod maską Honda Civic VIII znajdowały się różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki. Oferowały one odpowiednią moc i elastyczność, zapewniając dynamiczną jazdę i oszczędność paliwa.
Honda Civic VIII wprowadził również nowe technologie i funkcje, takie jak system stabilizacji toru jazdy (VSA), system audio premium, system nawigacji satelitarnej i wiele innych, które podnosiły komfort i bezpieczeństwo podróży.
Podsumowując, Honda Civic VIII to ósma generacja popularnego kompaktowego samochodu Honda Civic, który wyróżniał się futurystycznym designem, nowoczesnym wnętrzem i różnymi wariantami nadwozia. Oferował wysoką jakość wykonania, zaawansowane technologie i dynamiczną jazdę. Honda Civic VIII zyskał popularność dzięki swojemu sportowemu charakterowi, niezawodności i komfortowym cechom.
Przedział pasażerski
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników znajduje się pod kolumną kierownicy.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 7,5 A | Zasilanie okna |
2 | 15 A | Pompa paliwowa |
3 | 10 A | Alternator |
4 | 7,5 A | ABS/VSA |
5 | (15A) | Podgrzewany fotel (jeśli jest w wyposażeniu) |
6 | — | Nieużywany |
7 | — | Nieużywany |
8 | — | Nieużywany |
9 | 7,5 A | SZWO |
10 | 7,5 A | Licznik |
11 | 10 A | SRS |
12 | 10 A | Prawe światła drogowe |
13 | 10 A | Lewe światła drogowe |
14 | 7,5 A | Mijania (wewnętrzny) |
15 | 7,5 A | Mijania (zewnętrzny) |
16 | 10 A | Prawe światła mijania |
17 | 10 A | Lewe światła mijania |
18 | 20 A | Reflektor główny świateł drogowych |
19 | 15 A | Mijania (główny) |
20 | — | Nieużywany |
21 | 20 A | Reflektor główny świateł mijania |
22 | (7,5 A) | (HAC) (jeśli jest w wyposażeniu) |
23 | (7,5 A) | STS (jeśli jest w wyposażeniu) |
24 | (20A) | Szyberdach (jeśli jest w wyposażeniu) |
25 | 20 A | Zamek od drzwi |
26 | 20 A | Zasilanie okna kierowcy |
27 | — | Nieużywany |
28 | (15A) | Tylne gniazdo ACC (jeśli jest w wyposażeniu) |
29 | 15 A | ACC |
30 | 20 A | Zasilanie okna pasażera |
31 | — | Nieużywany |
32 | 20 A | Prawe tylne okno |
33 | 20 A | Lewe tylne okno |
34 | — | Nieużywany |
35 | 7,5 A | ACC Radio |
36 | 10 A | HAC |
37 | 7,5 A | Światła do jazdy dziennej |
38 | 30 A | Wycieraczka |
Komora silnika
Skrzynka bezpieczników pod maską znajduje się po stronie kierowcy, obok zbiornika płynu hamulcowego.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 100 A | Główny bezpiecznik |
1 | 70 A | EPS (model US Si) |
2 | 80 A | Opcja główna |
2 | 50 A | Główny wyłącznik zapłonu |
3 | 30 A | Silnik ABS/VSA |
3 | 30 A / 40 A (model US Si) | ABS/VSA F/S |
4 | 50 A | Reflektor główny |
4 | 40 A | Główne zasilanie okna |
5 | — | Nieużywany |
6 | 20 A | Silnik wentylatora pomocniczego |
7 | 20 A | Główny silnik wentylatora (M/T) |
7 | 30 A | Główny silnik wentylatora (A/T) |
8 | 30 A | Tylny odmgławiacz |
9 | 40 A | Dmuchacz |
10 | 10 A | Światła awaryjne |
11 | 15 A | FI Sub |
12 | 15 A | Światłą stop i klakson |
13 | — | Nieużywany |
14 | — | Nieużywany |
15 | 7,5 A | Poziom oleju IGPS |
16 | — | Nieużywany |
17 | 15 A | Wzmacniacz dźwięku |
18 | 15 A | Cewka IG |
19 | 15 A | FI Główny |
20 | 7,5 A | Sprzęgło MG |
21 | 15 A | DBW |
22 | 7,5 A | Wewnętrzne światło |
23 | 10 A | Zapasowy |