W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Hondy Civic VIII z lat: 2007. Honda Civic VIII, znany również jako Honda Civic Eighth Generation, był produkowany w latach 2005-2011. Ten model kontynuował sukces poprzedników, oferując ulepszenia w różnych aspektach. Pod względem designu, Honda Civic VIII wyróżniał się swoim futurystycznym wyglądem. Charakteryzował […]
Honda Civic VIII, znany również jako Honda Civic Eighth Generation, był produkowany w latach 2005-2011. Ten model kontynuował sukces poprzedników, oferując ulepszenia w różnych aspektach.
Pod względem designu, Honda Civic VIII wyróżniał się swoim futurystycznym wyglądem. Charakteryzował się kształtem nadwozia inspirowanym sportowymi modelami i dynamicznymi liniami. Z przodu samochodu znajdowały się charakterystyczne podwójne reflektory, a z tyłu umieszczono trójwymiarowe lampy. Całość nadawała samochodowi nowoczesny i agresywny wygląd.
Wnętrze Honda Civic VIII było nowoczesne, ergonomiczne i przestronne. Zastosowano wysokiej jakości materiały, a kokpit został zaprojektowany w sposób intuicyjny i użytkowy. Wysoka jakość wykonania i dbałość o detale były widoczne we wnętrzu samochodu.
Honda Civic VIII dostępny był w różnych wariantach nadwozia, w tym jako sedan, hatchback i coupe, co pozwalało kierowcom wybrać model zgodny z ich preferencjami. Oferował również różne poziomy wyposażenia, w zależności od wersji, które mogły zawierać takie funkcje jak klimatyzacja, system audio, elektryczne szyby i lusterka boczne, system nawigacji GPS i wiele innych.
Pod maską Honda Civic VIII znajdowały się różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki. Oferowały one odpowiednią moc i elastyczność, zapewniając dynamiczną jazdę i oszczędność paliwa.
Honda Civic VIII wprowadził również nowe technologie i funkcje, takie jak system stabilizacji toru jazdy (VSA), system audio premium, system nawigacji satelitarnej i wiele innych, które podnosiły komfort i bezpieczeństwo podróży.
Podsumowując, Honda Civic VIII to ósma generacja popularnego kompaktowego samochodu Honda Civic, który wyróżniał się futurystycznym designem, nowoczesnym wnętrzem i różnymi wariantami nadwozia. Oferował wysoką jakość wykonania, zaawansowane technologie i dynamiczną jazdę. Honda Civic VIII zyskał popularność dzięki swojemu sportowemu charakterowi, niezawodności i komfortowym cechom.
Przedział pasażerski
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników znajduje się pod kolumną kierownicy.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 7,5 A | Zasilanie okna |
| 2 | 15 A | Pompa paliwowa |
| 3 | 10 A | Alternator |
| 4 | 7,5 A | ABS/VSA |
| 5 | (15A) | Podgrzewany fotel (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 6 | — | Nieużywany |
| 7 | — | Nieużywany |
| 8 | — | Nieużywany |
| 9 | 7,5 A | SZWO |
| 10 | 7,5 A | Licznik |
| 11 | 10 A | SRS |
| 12 | 10 A | Prawe światła drogowe |
| 13 | 10 A | Lewe światła drogowe |
| 14 | 7,5 A | Mijania (wewnętrzny) |
| 15 | 7,5 A | Mijania (zewnętrzny) |
| 16 | 10 A | Prawe światła mijania |
| 17 | 10 A | Lewe światła mijania |
| 18 | 20 A | Reflektor główny świateł drogowych |
| 19 | 15 A | Mijania (główny) |
| 20 | — | Nieużywany |
| 21 | 20 A | Reflektor główny świateł mijania |
| 22 | (7,5 A) | (HAC) (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 23 | (7,5 A) | STS (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 24 | (20A) | Szyberdach (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 25 | 20 A | Zamek od drzwi |
| 26 | 20 A | Zasilanie okna kierowcy |
| 27 | — | Nieużywany |
| 28 | (15A) | Tylne gniazdo ACC (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 29 | 15 A | ACC |
| 30 | 20 A | Zasilanie okna pasażera |
| 31 | — | Nieużywany |
| 32 | 20 A | Prawe tylne okno |
| 33 | 20 A | Lewe tylne okno |
| 34 | — | Nieużywany |
| 35 | 7,5 A | ACC Radio |
| 36 | 10 A | HAC |
| 37 | 7,5 A | Światła do jazdy dziennej |
| 38 | 30 A | Wycieraczka |
Komora silnika
Skrzynka bezpieczników pod maską znajduje się po stronie kierowcy, obok zbiornika płynu hamulcowego.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 100 A | Główny bezpiecznik |
| 1 | 70 A | EPS (model US Si) |
| 2 | 80 A | Opcja główna |
| 2 | 50 A | Główny wyłącznik zapłonu |
| 3 | 30 A | Silnik ABS/VSA |
| 3 | 30 A / 40 A (model US Si) | ABS/VSA F/S |
| 4 | 50 A | Reflektor główny |
| 4 | 40 A | Główne zasilanie okna |
| 5 | — | Nieużywany |
| 6 | 20 A | Silnik wentylatora pomocniczego |
| 7 | 20 A | Główny silnik wentylatora (M/T) |
| 7 | 30 A | Główny silnik wentylatora (A/T) |
| 8 | 30 A | Tylny odmgławiacz |
| 9 | 40 A | Dmuchacz |
| 10 | 10 A | Światła awaryjne |
| 11 | 15 A | FI Sub |
| 12 | 15 A | Światłą stop i klakson |
| 13 | — | Nieużywany |
| 14 | — | Nieużywany |
| 15 | 7,5 A | Poziom oleju IGPS |
| 16 | — | Nieużywany |
| 17 | 15 A | Wzmacniacz dźwięku |
| 18 | 15 A | Cewka IG |
| 19 | 15 A | FI Główny |
| 20 | 7,5 A | Sprzęgło MG |
| 21 | 15 A | DBW |
| 22 | 7,5 A | Wewnętrzne światło |
| 23 | 10 A | Zapasowy |
Brak komentarzy.