Ford F-600 (2022) – schematy bezpieczników i przekaźników

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda F-600 z lat: 2022. Ford F-600 jest jednym z flagowych modeli w linii samochodów ciężarowych marki Ford. Oto kilka informacji na temat Forda F-600: Wydajność i nośność: Ford F-600 jest zaprojektowany specjalnie dla tych, którzy potrzebują większej nośności i wydajności niż standardowe […]

06/24/2023
Czas czytania: 5 minut
Ford F-600 (2022) - schematy bezpieczników i przekaźników
Wojciech
Wojciech

Spis treści

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda F-600 z lat: 2022.

Ford F-600 jest jednym z flagowych modeli w linii samochodów ciężarowych marki Ford. Oto kilka informacji na temat Forda F-600:

  1. Wydajność i nośność: Ford F-600 jest zaprojektowany specjalnie dla tych, którzy potrzebują większej nośności i wydajności niż standardowe pojazdy dostawcze. Dzięki swojej konstrukcji i wytrzymałej ramie, F-600 jest w stanie obsłużyć większe ładunki i poradzić sobie z wymagającymi zadaniami. Zapewnia to nie tylko większą elastyczność w zakresie przewozu towarów, ale także możliwość realizacji różnorodnych zadań zarówno w obszarze usług, jak i przemysłu.
  2. Silniki i moc: F-600 jest dostępny z różnymi opcjami silnikowymi, które zapewniają imponującą moc i moment obrotowy. Silniki te są zaprojektowane tak, aby zapewnić nie tylko odpowiednią moc do przewozu ciężkich ładunków, ale także wydajność i oszczędność paliwa. Warianty silnikowe dostępne w F-600 są zazwyczaj większe i bardziej potężne niż te stosowane w mniejszych modelach Forda, aby sprostać większym wymaganiom użytkowników.
  3. Komfort i wyposażenie: Pomimo swojej większej nośności i potencjału, Ford F-600 oferuje również pewne elementy komfortu i wyposażenie, które poprawiają jakość podróży dla kierowcy i pasażerów. Wnętrze może być przestronne i wygodne, a wykończenia mogą być wykonane z wysokiej jakości materiałów. Dodatkowo, w zależności od wersji i konfiguracji, F-600 może być wyposażony w zaawansowane systemy multimedialne, nawigację, systemy bezpieczeństwa i wiele innych, które podnoszą poziom komfortu i ułatwiają codzienne użytkowanie.
  4. Zawodność i trwałość: Ford F-600 został zaprojektowany z myślą o trwałości i niezawodności, co jest kluczowe dla pojazdów użytkowych. Konstrukcja i komponenty są solidne i wytrzymałe, co zapewnia długotrwałą wydajność nawet w trudnych warunkach pracy. Ford słynie z produkcji solidnych i trwałych samochodów, a F-600 jest kontynuacją tej tradycji.

Ford F-600 to imponujący samochód ciężarowy, który oferuje wydajność, nośność i niezawodność. Jest to doskonały wybór dla tych, którzy potrzebują większej mocy i nośności w swojej pracy lub działalności biznesowej.

Zobacz także:  Ford Edge I (2012) - schematy bezpieczników i przekaźników
Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników
Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.
Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!
  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.

 

Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim

Panel bezpieczników znajduje się po prawej stronie miejsca na nogi pasażera, za panelem wykończeniowym. Aby zdjąć panel wykończeniowy, pociągnij go do siebie i odchyl w bok. Aby ponownie zainstalować, wyrównaj wypustki z rowkami na panelu, a następnie dociśnij.

Ford F-600 (2022) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer Ampery [A] Opis
1 Nieużywany.
2 10 A Przełącznik pakietu drzwi kierowcy. Elektrycznie przesuwany przełącznik tylnej szyby.
3 7,5 A Przełącznik pamięci siedzenia. Silnik lędźwiowy mocy. Moduł ładowania bezprzewodowego.
4 20 A Nie używany (zapas).
5 Nieużywany.
6 10 A Przełącznik elektrycznych lusterek teleskopowych. Przełącznik przednich szyb elektrycznych.
7 10 A Włącznik hamulca.
8 5 A Wbudowany modem.
9 5 A Połączony moduł czujnika.
10 Nieużywany.
11 Nieużywany.
12 7,5 A Pokładowy moduł diagnostyczny.   Inteligentne złącze łącza danych. Moduł kontroli klimatu.
13 7,5 A Moduł sterujący kolumny kierownicy. Klaster instrumentów.
14 15A Nieużywany.
15 15A SYNC, Wyświetlacz.
16 Nieużywany.
17 7,5 A Aktywny moduł przedniego układu kierowniczego. Moduł pomocy przy parkowaniu.
18 7,5 A Wybieralny przełącznik trybów jazdy. Wybierz przełącznik zmiany biegów.
19 5 A Wyświetlacz przezierny (head-up).
20 5 A Stacyjka. Elektrozawór blokady klucza.
21 5 A Wyświetlacz przezierny. Czujnik temperatury i wilgotności w pojeździe.
22 5 A Przełączniki instalacyjne.
23 30 A Moduł przednich drzwi kierowcy.
24 30 A Szyberdach.
25 20 A Nie używany (zapas).
26 30 A Moduł przednich drzwi pasażera.
27 30 A Nie używany (zapas).
28 30 A Wzmacniacz.
29 15A Regulowany przełącznik pedałów.
30 5 A Wyjście włączania/wyłączania hamulca do sterownika hamulca przyczepy i obwodów dostępu klienta.
31 10 A Zdalny dostęp bezkluczykowy.
32 20 A Radio.
33 Nieużywany.
34 30 A Przekaźnik pracy/rozruchu.
35 5 A Nie używany (zapas).
36 15A Moduł kamery. System utrzymywania pasa ruchu. Automatycznie ściemniające się lusterko wewnętrzne. Podgrzewane tylne siedzenia.
37 20 A Podgrzewana kierownica.
38 30 A Elektryczne szyby.
Zobacz także:  Ford Mustang III (1987-1993) - schematy bezpieczników i przekaźników

 

Skrzynka bezpieczników komory silnika

Skrzynka bezpieczników w komorze silnika znajduje się w komorze silnika. Posiada bezpieczniki wysokoprądowe, które chronią główne układy elektryczne pojazdu przed przeciążeniem.

Ford F-600 (2022) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer Ampery [A] Opis
1 20 A Punkt mocy 4.
2 20 A Punkt mocy 3.
3 10 A Moduł światła punktowego.
4 10 A Elektrozawór próżniowy napędu na cztery koła.
5 40 A Aktywna przednia kierownica.
6 10 A Pług śnieżny.
7 30 A Ładowanie akumulatora holowania przyczepy.
8 10 A Moduł układu przeciwblokującego.
9 10 A Elektroniczny moduł wspomagania kierownicy.
10 30 A Światła postojowe do holowania przyczepy.
11 20 A Klakson.
12 30 A Nakładka momentu obrotowego.
13 30 A Elektrycznie przesuwane tylne okno.
14 40 A Moduł kontroli nadwozia – zasilanie bateryjne w zasilaniu 1.
15 30 A Zasilanie fotela pasażera.
16 10 A Moduł sterujący układu napędowego. Moduł sterujący skrzynią biegów.
17 10 A System informacji o martwym polu.
18 10 A Moduł napędu na cztery koła.
19 5 A Adaptacyjny tempomat.
20 15A Podgrzewane lusterka
21 40 A Ogrzewana tylna szyba.
22 10 A Pokładowy moduł diagnostyczny. Inteligentne złącze łącza danych.
23 15A Moduł sterujący skrzynią biegów.
24 30 A Elektrycznie sterowany fotel kierowcy.
25 25 A Moduł jakości napięcia.
26 30 A Ładowanie akumulatora holowania przyczepy.
27 20 A Podgrzewane tylne siedzenia.
28 25 A Świeca żarowa (diesel).
Nie używany (gaz).
29 40 A Elektryczny silnik wspomagania kierownicy.
30 Nieużywany.
31 20 A Punkt mocy 5.
32 25 A Moduł napędu na cztery koła.
33 10 A Linia czujnika alternatora 2.
34 50 A Elektryczny wentylator chłodzący (gaz). Dodatkowa nagrzewnica powietrza (olej napędowy).
35 20 A Punkt mocy 2.
36 20 A Punkt mocy 1.
37 60 A Pompa układu przeciwblokującego.
38 60 A falownik.
39 25 A Moduł napędu na cztery koła.
40 30 A Elektromagnes rozrusznika.
41 10 A Elektrozawór zwalniający tylną klapę.
42 40 A Silnik dmuchawy.
43 10 A Światła cofania przyczepy holowniczej.
44 40 A Moduł oświetlenia holowniczego przyczepy.
45 30 A Zawór układu przeciwblokującego.
46 30 A Zasilanie modułu sprężonego gazu ziemnego.
47 50 A Dodatkowa nagrzewnica powietrza (olej napędowy).
Nie używany (gaz).
48 50 A Dodatkowa nagrzewnica powietrza (olej napędowy).
Nie używany (gaz).
49 Nieużywany.
50 30 A Podgrzewane i chłodzone siedzenia.
51 20 A Moduł sterujący układu napędowego.
52 15A Sprężony gaz ziemny (gaz). Kontrola nadciśnienia szyny paliwowej (olej napędowy).
53 20 A Silnik krokowy recyrkulacji spalin (gaz). Uniwersalne czujniki tlenu w spalinach (gaz). Obejście chłodnicy recyrkulacji spalin (olej napędowy). Sterownik silnika pompy mocznika (olej napędowy). Czujniki tlenu.
54 20 A Zasilanie przekaźnika sprzęgła układu klimatyzacji. Sprzęgło wentylatora.
55 5 A Czujnik deszczu.
56 30 A Wycieraczki.
57 10 A Moduł interfejsu Upfitter.
58 10 A Linia czujnika alternatora.
59 30 A Wysuwane progi przy drzwiach.
60 40 A Moduł sterujący nadwozia – zasilanie bateryjne w zasilaniu 2.
61 10 A Teleskopowe silniki lusterek.
62 40 A Sterowanie hamulcami przyczepy. Nieoryginalny dostęp do e-hamulca.
63 15A Fotele wielokonturowe.
64 20 A Cewka zapłonowa (gaz). Moduł świecy żarowej (olej napędowy). Moduł tlenku azotu (olej napędowy). Czujnik poziomu i jakości mocznika (olej napędowy).
65 30 A Pompa paliwowa.
66 10 A Elektrozawór sprzęgła klimatyzacji.
67 40 A Moduł oświetlenia pomocniczego.
68 10 A Moduł sterujący układu napędowego.
69 60 A Zasilanie modułu sterującego nadwozia.
70 30 A Światła hamowania i kierunkowskazy holowania przyczepy.
Zobacz także:  Ford Kuga II (2018-2019) - schematy bezpieczników i przekaźników

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie komentarze
    Copyright ©2024 Bezpieczniki24.pl.