W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Exeo z lat: 2013. Seat Exeo to samochód klasy średniej produkowany przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2008 roku i produkowany był do 2013 roku. Exeo był praktycznie przeprojektowaną wersją Audi A4 B7, co wynikało z […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Exeo z lat: 2013.
Seat Exeo to samochód klasy średniej produkowany przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat. Model ten został wprowadzony na rynek w 2008 roku i produkowany był do 2013 roku. Exeo był praktycznie przeprojektowaną wersją Audi A4 B7, co wynikało z wcześniejszej umowy pomiędzy firmą Seat a Grupą Volkswagen, do której należy zarówno Seat, jak i Audi.
Seat Exeo dostępny był zarówno jako 4-drzwiowy sedan, jak i 5-drzwiowe kombi o nazwie Exeo ST (Sport Tourer). Wygląd zewnętrzny auta charakteryzował się atrakcyjnym designem, typowym dla modeli z tego segmentu. Wnętrze było starannie zaprojektowane i oferowało komfortowe miejsce dla kierowcy i pasażerów.
Pod maską Seat Exeo oferował różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki o różnej mocy. W zależności od wersji i rynku, samochód wyposażony był w manualne lub automatyczne skrzynie biegów.
Seat Exeo zdobył pozytywne opinie za swoją wydajność, dobrą jakość wykonania oraz dynamiczną jazdę. Był uznawany za pojazd solidny i niezawodny, co przyczyniło się do zadowolenia wielu użytkowników.
Jednakże, mimo pewnych zalet, Seat Exeo nie osiągnął takiej popularności, jak oczekiwano. Jego sprzedaż nie była na takim poziomie jak innych modeli w tej klasie, co w efekcie spowodowało, że produkcja tego samochodu została zakończona w 2013 roku.
Skrzynka bezpiecznikowa
Bezpieczniki znajdują się po lewej stronie deski rozdzielczej.
Numer | Opis | Ampery [A] |
1 | Klimatyzator | 10 |
2 | Lampy w przestrzeni na nogi | 5 |
3 | Podgrzewane dysze spryskiwaczy | 5 |
4 | Wentylator chłodnicy | 5 |
5 | Wspomaganie parkowania;
Automatyczna skrzynia biegów. |
10 |
6 | Klimatyzator (czujnik czystości powietrza);
Czujnik ciśnienia. |
5 |
7 | Elektroniczny program stabilizacji (ESP);
Włącznik świateł hamowania; Włącznik pedału sprzęgła; Czujnik kąta skrętu. |
10 |
8 | Telefon | 5 |
9 | Grzałka sondy lambda | 10 |
10 | Adaptacyjne reflektory prawe | 5 |
11 | Poduszka powietrzna i odłączenie czołowej poduszki powietrznej pasażera | 5 |
12 | Gniazdo diagnostyczne | 10 |
13 | Jednostka kolumny kierownicy | 10 |
14 | Światła stopu | 10 |
15 | Panel przyrządów | 10 |
16 | Pusty | 5 |
17 | Kontrola ciśnienia w oponach;
Czujnik deszczu/światła. |
10 |
18 | Adaptacyjne reflektory lewe | 5 |
19 | Jednostka sterująca Start-Stop | 10 |
20 | Zarządzanie silnikiem | 15 |
21 | Uruchom/zatrzymaj, zarządzanie energią akumulatora | 5 |
22 | Pusty | |
23 | Pusty | |
24 | Centralna jednostka elektryczna dla wyposażenia komfortu | 20 |
25 | Dmuchawa nagrzewnicy | 30 |
26 | Ogrzewanie tylnej szyby | 30 |
27 | Gniazdo zasilania przyczepy (jednostka sterująca) | 30 |
28 | Pompa paliwa;
Pompa pomocnicza do oleju napędowego. |
20 |
29 | Radio, wzmacniacz (z Start-Stop) | 20 |
30 | Dach przesuwno-uchylny | 20 |
31 | Połączenie diagnostyczne;
Automatyczne lusterko wewnętrzne przeciwodblaskowe; Światło cofania; Automatyczna skrzynia biegów. |
15 |
32 | Gniazdo holownicze | 15 |
33 | Zapalniczka | 20 |
34 | Tylne elektryczne szyby | 30 |
35 | Gniazdo zasilania w bagażniku* | 20 |
36 | System wycieraczek | 30 |
37 | Pompka spryskiwacza szyby przedniej i układu spryskiwaczy reflektorów | 30 |
38 | Oświetlenie bagażnika;
Alarm. |
15 |
39 | Radio;
Wzmacniacz (bez Start-Stop). |
20 |
40 | Klakson | 25 |
41 | Gniazdo 230 V | 30 |
42 | Elektroniczny program stabilizacji (ESP) | 25 |
43 | Zarządzanie silnikiem | 15 |
44 | Ogrzewanie siedzenia | 35 |