W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Exeo z lat: 2010. Seat Exeo to samochód osobowy klasy średniej, produkowany przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat w latach 2008-2013. Model ten był dostępny zarówno w wersji sedan, jak i kombi (nazywanej Exeo ST). Seat Exeo został oparty na poprzedniej generacji Audi […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Seata Exeo z lat: 2010.
Seat Exeo to samochód osobowy klasy średniej, produkowany przez hiszpańską firmę motoryzacyjną Seat w latach 2008-2013. Model ten był dostępny zarówno w wersji sedan, jak i kombi (nazywanej Exeo ST).
Seat Exeo został oparty na poprzedniej generacji Audi A4 B7 (2004-2008). Był to wynik umowy o współpracy między Grupą Volkswagen, która jest właścicielem marki Seat, a koncernem Audi. Dzięki tej współpracy Seat mógł wykorzystać istniejącą platformę i technologię Audi, co pozwoliło na szybkie wprowadzenie Exeo na rynek.
Pod względem wyglądu zewnętrznego, Seat Exeo charakteryzował się atrakcyjnym, dynamicznym i nowoczesnym designem. Zmodernizowano go w porównaniu do pierwowzoru Audi A4 B7, co dawało mu własną tożsamość wizualną.
W zależności od wersji wyposażenia i rynku, Seat Exeo oferował różne jednostki napędowe, zarówno benzynowe, jak i wysokoprężne. Silniki były oszczędne i zapewniały odpowiednią dynamikę jazdy.
Wnętrze Seat Exeo było zaprojektowane w sposób funkcjonalny, a jednocześnie oferowało pewien poziom komfortu dla kierowcy i pasażerów. Samochód wyposażony był w liczne funkcje i systemy bezpieczeństwa, które były charakterystyczne dla pojazdów tej klasy w tamtym okresie.
Seat Exeo cieszył się umiarkowaną popularnością na niektórych rynkach, szczególnie w Hiszpanii i innych krajach europejskich, gdzie marka Seat jest bardziej uznana. Wprowadzenie modelu Exeo pozwoliło firmie rozszerzyć swoją ofertę w klasie średniej i przyciągnąć klientów, którzy szukali stosunkowo niedrogiego i atrakcyjnie wyglądającego samochodu tej klasy.
Skrzynka bezpiecznikowa
Bezpieczniki znajdują się po lewej stronie deski rozdzielczej.

| Numer | Opis | Ampery [A] |
| 1 | Kontrola klimatu | 10 |
| 2 | Lampy przestrzeni na nogi | 5 |
| 3 | Podgrzewane dysze spryskiwaczy | 5 |
| 4 | Wentylator chłodnicy | 5 |
| 5 | Wspomaganie parkowania;
Automatyczna skrzynia biegów. |
10 |
| 6 | Klimatyzator (czujnik czystości powietrza);
Czujnik ciśnienia. |
5 |
| 7 | Elektroniczny program stabilizacji (ESP);
Włącznik świateł hamowania; Włącznik pedału sprzęgła; Czujnik kąta skrętu. |
10 |
| 8 | Telefon | 5 |
| 9 | Pusty | 15 |
| 10 | Reflektory samokierujące (światło adaptacyjne) prawe | 5 |
| 11 | Poduszka powietrzna i odłączenie czołowej poduszki powietrznej pasażera | 5 |
| 12 | Gniazdo diagnostyczne | 10 |
| 13 | Jednostka kolumny kierownicy | 10 |
| 14 | Światła stopu | 10 |
| 15 | Panel przyrządów | 10 |
| 16 | Pusty | 5 |
| 17 | Kontrola ciśnienia w oponach;
Czujnik deszczu/światła. |
10 |
| 18 | Reflektory samokierujące (światło adaptacyjne) lewe | 5 |
| 19 | Pusty | |
| 20 | Pusty | |
| 21 | Pusty | |
| 22 | Drzwi kierowcy i drzwi pasażera z przodu | 15 |
| 23 | Tylne drzwi | 15 |
| 24 | Centralna jednostka elektryczna dla wyposażenia komfortu | 20 |
| 25 | Dmuchawa nagrzewnicy | 30 |
| 26 | Ogrzewanie tylnej szyby | 30 |
| 27 | Gniazdo elektryczne do przyczepy (sterownik) | 30 |
| 28 | Pompa paliwa, pompa pomocnicza do oleju napędowego | 20 |
| 29 | Pusty | |
| 30 | Dach przesuwno-uchylny | 20 |
| 31 | Połączenie diagnostyczne;
Automatyczne lusterko wewnętrzne przeciwodblaskowe; Światło cofania; Automatyczna skrzynia biegów. |
15 |
| 32 | Gniazdo holownicze | 15 |
| 33 | Zapalniczka | 20 |
| 34 | Sonda lambda do silników wysokoprężnych | 5 |
| 35 | Gniazdo zasilania w bagażniku* | 20 |
| 36 | System wycieraczek | 30 |
| 37 | Pompka spryskiwacza szyby przedniej i układu spryskiwaczy reflektorów | 30 |
| 38 | Oświetlenie bagażnika;
Alarm. |
15 |
| 39 | Radio,
Wzmacniacz |
20 |
| 40 | Klakson | 25 |
| 41 | Pusty | 30 |
| 42 | Elektroniczny program stabilizacji (ESP) | 25 |
| 43 | Zarządzanie silnikiem | 15 |
| 44 | Ogrzewanie siedzenia | 35 |
Brak komentarzy.