W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Renault Kangoo I z lat: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008. Renault Kangoo I to pierwsza generacja popularnego modelu Kangoo, który był produkowany w latach 1997-2007. Jest to kompaktowy van, który zyskał popularność ze względu na swoją […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Renault Kangoo I z lat: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008.
Renault Kangoo I to pierwsza generacja popularnego modelu Kangoo, który był produkowany w latach 1997-2007. Jest to kompaktowy van, który zyskał popularność ze względu na swoją wszechstronność, przestronność i funkcjonalność.
Pod względem designu, Renault Kangoo I charakteryzuje się prostymi i praktycznymi kształtami. Posiada wysoki dach i duże przeszklone powierzchnie, co przekłada się na lepszą widoczność i uczucie przestronności w kabinie. Warianty dostępne były w różnych rozmiarach, z różnymi konfiguracjami siedzeń, aby sprostać różnym potrzebom transportowym.
Wnętrze Renault Kangoo I zaprojektowano z myślą o funkcjonalności i praktyczności. Kabina oferuje dużą przestrzeń i łatwy dostęp do tylnej części pojazdu. Siedzenia można łatwo składać i przesuwać, co pozwala na elastyczne dostosowanie przestrzeni ładunkowej do różnych potrzeb transportowych. Dodatkowo, samochód posiada liczne schowki i półki na różnego rodzaju przedmioty.
Renault Kangoo I był dostępny z różnymi jednostkami napędowymi, w tym benzynowymi i dieselowymi silnikami o różnej mocy. Silniki te oferowały wystarczającą wydajność i ekonomię paliwa, dostosowując się do różnych warunków jazdy i potrzeb użytkownika. Samochód był wyposażony w manualne skrzynie biegów, które zapewniały płynne przejścia i precyzyjne sterowanie.
Jednym z kluczowych atutów Renault Kangoo I była jego wszechstronność. Samochód był dostępny w różnych wersjach, takich jak pasażerska, dostawcza i mieszana. Dostępne były również opcje 4×4, co pozwalało na poruszanie się w trudniejszych warunkach terenowych. To sprawiało, że Renault Kangoo I był popularny zarówno wśród rodzin, jak i przedsiębiorców, którzy szukali praktycznego i elastycznego pojazdu.
W zakresie wyposażenia, Renault Kangoo I oferował podstawowe funkcje, takie jak wspomaganie kierownicy, centralny zamek, elektryczne szyby i lusterka boczne. Opcjonalnie dostępne były różne funkcje, takie jak klimatyzacja, system audio, elektryczne sterowanie szybami i lusterkami, a także systemy bezpieczeństwa, takie jak ABS i poduszki powietrzne.
Renault Kangoo I zdobył dużą popularność ze względu na swoją funkcjonalność, przestronność i możliwość dostosowania do różnych zastosowań. Był to samochód, który sprawdzał się zarówno jako rodzinny transporter, jak i narzędzie do biznesu, oferujący łatwość załadunku, komfort jazdy i niskie koszty eksploatacji.
Komora silnika
Znajduje się po lewej stronie, przy kokpicie.
Opis
1 | (30A) Zarządzanie silnikiem (układ wtrysku) |
2 | (30A) Sterowanie silnikiem wentylatora chłodzącego (niektóre modele) |
3 | (5A) Zarządzanie silnikiem (D7F726) |
4 | – |
5 | (15A) Zarządzanie silnikiem |
6 | (70A) ECU dla systemu podgrzewania wstępnego |
7 | (50A) Sterowanie silnikiem wentylatora chłodzącego |
8 | (60A) Przełącznik zespolony;
Światła do jazdy dziennej (wybrane modele); Skrzynka bezpieczników / przekaźników; Tablica rozdzielcza (F4-F9); Przekaźniki głównego obwodu zapłonu. |
9 | (25A) Układ przeciwblokujący (ABS) |
10 | (60A) Układ przeciwblokujący (ABS) |
11 | (60A) Centralny zamek (niektóre modele);
Przełącznik zespolony; Skrzynka bezpieczników / przekaźników; Tablica przyrządów (F35) (niektóre modele); Lampki ostrzegawcze (niektóre modele); Wyłącznik zapłonu. |
12 | (40A) Moduł sterowania dmuchawą klimatyzacji / nagrzewnicy;
Silnik dmuchawy klimatyzacji / nagrzewnicy. |
Przekaźniki
Opis
A | D7F744, F8Q: Nieużywane; F9Q, K9K: Przekaźnik grzałki zanurzeniowej; F9Q790 (4×4): Przekaźnik grzałki zanurzeniowej 2 i W; K4M750: Przekaźnik wentylatora chłodzącego silnika. |
B | D7F744: Przekaźnik zaworu elektromagnetycznego; LPG F8Q, F9Q, K9K: Nieużywany; F9Q790 (4×4): Przekaźnik 2. prędkości wentylatora chłodzącego silnika; K4M750: Przekaźnik pompy paliwa. |
C | D7F744, F8Q, F9Q790 (4×4): Przekaźnik pompy wspomagania kierownicy; F9Q, K4M750, K9K: Nie używany. |
D | D7F744, F8Q, K4M750: Nieużywane; F9Q, K9K: Przekaźnik grzałki zanurzeniowej; F9Q790 (4×4): Przekaźnik grzałki zanurzeniowej 1. |
E | D7F744, F8Q, F9Q, K9K: Nieużywane; F9Q790 (4×4): Przekaźnik elektrycznego wentylatora chłodzącego 1. prędkości; K4M750: Przekaźnik elektrycznego wentylatora chłodzącego o niskiej prędkości (pojazdy z klimatyzacją). |
F | D4F, D7F744: Nieużywane; K7J: Przekaźnik rozrusznika F8Q: Przekaźnik wentylatora chłodzącego;F9Q, K9K: Przekaźnik pompy wspomagania kierownicy;K4M752: Nieużywany. |
G | D7F744: Przekaźnik odcinający pompy paliwa; LPG F8Q, F9Q, K4M750, K9K: Nieużywany; F9Q790 (4×4): Przekaźnik pompy paliwa. |
H | D4F, D7F744, F9Q, K7J, K4M752, K9K: Przekaźnik blokujący wtrysk; F8Q: Przekaźnik korektora wysokości. |
J | D7F744, F8Q, F9Q, K9K: Nieużywane; F9Q790 (4×4): Przekaźnik zasilania ECU wtrysku oleju napędowego; K4M750: Przekaźnik blokady wtrysku. |
K | D7F744, F8Q, F9Q, K9K: Przekaźnik wentylatora chłodzącego wolnoobrotowego (pojazdy z klimatyzacją); D4F, F9Q, K7J, K4M752, K9K: Przekaźnik wentylatora chłodzącego silnika (pojazdy z klimatyzacją). |
L | D4F, D7F744, K4M752, K7J: Przekaźnik pompy paliwa; F8Q: Przekaźnik „+” po zapłonie / „+” przed zapłonem; F9Q, K9K: Przekaźnik elektrowentylatora układu chłodzenia silnika. |
M | D4F, D7F744, K7J: Przekaźnik wentylatora elektrycznego układu chłodzenia silnika; D4F, K7J: Lekko niska prędkość wentylatora elektrycznego (pojazdy z klimatyzacją); F8Q, F9Q: Przekaźnik podgrzewacza oleju napędowego; K4M752: Przekaźnik niskiej prędkości wentylator elektryczny układu chłodzenia silnika w pojazdach z klimatyzacją; K9K: Nie używany. |
Przedział pasażerski
Znajduje się on po lewej stronie deski rozdzielczej.
Opis
1 | – |
2 | (10A) Audio/nawigacji;
Zegar; Wyświetlacz wielofunkcyjny; Elektryczne lusterka zewnętrzne; Telefon. |
3 | (15A) Wielofunkcyjny moduł sterujący |
4 | (30A) Bezpiecznik termiczny (F2 / F3) |
5 | (30A) Gniazdo przyczepy |
6 | (10A) System antykradzieżowy (niektóre modele);
Złącze diagnostyczne (DLC); Immobilizer; Deska rozdzielcza; Wielofunkcyjna jednostka sterująca. |
7 | (30A) Podgrzewana tylna szyba |
8 | (30A) Wielofunkcyjny moduł sterujący |
9 | (15A) Światła przeciwmgielne |
10 | – |
11 | – |
12 | – |
13 | – |
14 | (15A) Przekaźnik sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki klimatyzacji (niektóre modele);
Wycieraczka i spryskiwacz tylnej szyby; Światła cofania; Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby. |
15 | (20A) Wielofunkcyjny moduł sterujący;
Wycieraczka/spryskiwacz szyby przedniej. |
16 | (15A) Wyłącznik światła stopu (czujnik położenia pedału hamulca);
Złącze diagnostyczne (DLC); Zestaw wskaźników; Elektroniczna jednostka sterująca SRS; Telefon; Przekaźnik blokady selektora automatycznej skrzyni biegów. |
17 | (10A) Układ przeciwblokujący (ABS) |
18 | (2A) Moduł sterujący antykradzieżowy (niektóre modele);
Wielofunkcyjny moduł sterujący. |
19 | (25A) Elektryczne szyby |
20 | (25A) Elektryczne szyby |
21 | (20A) Podgrzewacze siedzeń (niektóre modele) |
22 | (20A) Luk |
23 | – |
24 | (15A) Moduł sterujący klimatyzacji (LHD) |
25 | (15A) System audio/nawigacji;
Bezpiecznik zapalniczki; Wielofunkcyjna jednostka sterująca; Przekaźnik głównego obwodu zapłonu. |
26 | (25A) Panel sterowania klimatyzacją/nagrzewnicą |
27 | (10A) Światło drogowe lewe;
Zestaw wskaźników. |
28 | (10A) Reflektor prawy- światło drogowe |
29 | (10A) Reflektor lewy – światła mijania, regulacja zasięgu świateł |
30 | (10A) Reflektor prawy – światła mijania, regulacja zasięgu świateł, zestaw wskaźników |
31 | (10A) Panel sterowania klimatyzacją/nagrzewnicą, system audio/nawigacji, centralny zamek, zapalniczka, wyświetlacz wielofunkcyjny, alarm, włącznik odmgławiacza tylnej szyby, zestaw wskaźników, przedni lewy znacznik boczny, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, wielofunkcyjna jednostka sterująca, szyberdach włącznik świateł wydechowych |
32 | (10A) Elektryczne szyby, podgrzewane fotele, przedni prawy znacznik boczny, podświetlenie przełącznika, przełącznik wyboru trybu automatycznej skrzyni biegów |
33 | (10A) Tablica przyrządów, tylne światła przeciwmgielne |
34 | (15A) Klakson |
35 | (10A) Wskaźniki/alarmy (niektóre modele), wielofunkcyjna skrzynka kontrolna |
36 | (10A) Podgrzewane lusterka boczne |
37 | – |
38 | – |
39 | – |
W pobliżu znajduje się również skrzynka z przekaźnikami.
Opis
A | Brzęczyk alarmowy o niewyłączonym oświetleniu zewnętrznym |
B | Przekaźnik wycieraczek szyby przedniej |
C | Przekaźnik-przerywacz dla kierunkowskazów i alarmu |
D | Nie używany Przekaźnik wycieraczki tylnej szyby |
E | Podgrzewany przekaźnik tylnej szyby |
G | Przekaźnik „+” za stacyjką / „+” przed stacyjką |
H | Przekaźnik „+” za stacyjką / „+” przed stacyjką; Przekaźnik sprężarki klimatyzacji. |
I | Przekaźnik świateł przeciwmgielnych; Odbiornik zdalnego sterowania zamka drzwi. |
J | Przekaźnik czujnika poziomu paliwa (1061) (instalacje benzyna/LPG) |
K | Przekaźnik do elektrycznych zamków drzwi |
L | Odbiornik do zdalnego sterowania zamkami drzwi |
M | Przekaźnik do stałych świateł mijania |
N | Przekaźnik świateł do jazdy dziennej |
O | Przekaźnik główny świateł do jazdy dziennej (pojazdy z automatyczną skrzynią biegów) |
P | Przekaźnik główny świateł do jazdy dziennej (pojazdy z manualną skrzynią biegów) |
Q | Odbiornik do zdalnego sterowania zamkami drzwi |