W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Renault Kangoo I z lat: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008. Renault Kangoo I to pierwsza generacja popularnego modelu Kangoo, który był produkowany w latach 1997-2007. Jest to kompaktowy van, który zyskał popularność ze względu na swoją […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Renault Kangoo I z lat: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008.
Renault Kangoo I to pierwsza generacja popularnego modelu Kangoo, który był produkowany w latach 1997-2007. Jest to kompaktowy van, który zyskał popularność ze względu na swoją wszechstronność, przestronność i funkcjonalność.
Pod względem designu, Renault Kangoo I charakteryzuje się prostymi i praktycznymi kształtami. Posiada wysoki dach i duże przeszklone powierzchnie, co przekłada się na lepszą widoczność i uczucie przestronności w kabinie. Warianty dostępne były w różnych rozmiarach, z różnymi konfiguracjami siedzeń, aby sprostać różnym potrzebom transportowym.
Wnętrze Renault Kangoo I zaprojektowano z myślą o funkcjonalności i praktyczności. Kabina oferuje dużą przestrzeń i łatwy dostęp do tylnej części pojazdu. Siedzenia można łatwo składać i przesuwać, co pozwala na elastyczne dostosowanie przestrzeni ładunkowej do różnych potrzeb transportowych. Dodatkowo, samochód posiada liczne schowki i półki na różnego rodzaju przedmioty.
Renault Kangoo I był dostępny z różnymi jednostkami napędowymi, w tym benzynowymi i dieselowymi silnikami o różnej mocy. Silniki te oferowały wystarczającą wydajność i ekonomię paliwa, dostosowując się do różnych warunków jazdy i potrzeb użytkownika. Samochód był wyposażony w manualne skrzynie biegów, które zapewniały płynne przejścia i precyzyjne sterowanie.
Jednym z kluczowych atutów Renault Kangoo I była jego wszechstronność. Samochód był dostępny w różnych wersjach, takich jak pasażerska, dostawcza i mieszana. Dostępne były również opcje 4×4, co pozwalało na poruszanie się w trudniejszych warunkach terenowych. To sprawiało, że Renault Kangoo I był popularny zarówno wśród rodzin, jak i przedsiębiorców, którzy szukali praktycznego i elastycznego pojazdu.
W zakresie wyposażenia, Renault Kangoo I oferował podstawowe funkcje, takie jak wspomaganie kierownicy, centralny zamek, elektryczne szyby i lusterka boczne. Opcjonalnie dostępne były różne funkcje, takie jak klimatyzacja, system audio, elektryczne sterowanie szybami i lusterkami, a także systemy bezpieczeństwa, takie jak ABS i poduszki powietrzne.
Renault Kangoo I zdobył dużą popularność ze względu na swoją funkcjonalność, przestronność i możliwość dostosowania do różnych zastosowań. Był to samochód, który sprawdzał się zarówno jako rodzinny transporter, jak i narzędzie do biznesu, oferujący łatwość załadunku, komfort jazdy i niskie koszty eksploatacji.
Komora silnika
Znajduje się po lewej stronie, przy kokpicie.

Opis
| 1 | (30A) Zarządzanie silnikiem (układ wtrysku) |
| 2 | (30A) Sterowanie silnikiem wentylatora chłodzącego (niektóre modele) |
| 3 | (5A) Zarządzanie silnikiem (D7F726) |
| 4 | – |
| 5 | (15A) Zarządzanie silnikiem |
| 6 | (70A) ECU dla systemu podgrzewania wstępnego |
| 7 | (50A) Sterowanie silnikiem wentylatora chłodzącego |
| 8 | (60A) Przełącznik zespolony;
Światła do jazdy dziennej (wybrane modele); Skrzynka bezpieczników / przekaźników; Tablica rozdzielcza (F4-F9); Przekaźniki głównego obwodu zapłonu. |
| 9 | (25A) Układ przeciwblokujący (ABS) |
| 10 | (60A) Układ przeciwblokujący (ABS) |
| 11 | (60A) Centralny zamek (niektóre modele);
Przełącznik zespolony; Skrzynka bezpieczników / przekaźników; Tablica przyrządów (F35) (niektóre modele); Lampki ostrzegawcze (niektóre modele); Wyłącznik zapłonu. |
| 12 | (40A) Moduł sterowania dmuchawą klimatyzacji / nagrzewnicy;
Silnik dmuchawy klimatyzacji / nagrzewnicy. |
Przekaźniki

Opis
| A | D7F744, F8Q: Nieużywane; F9Q, K9K: Przekaźnik grzałki zanurzeniowej; F9Q790 (4×4): Przekaźnik grzałki zanurzeniowej 2 i W; K4M750: Przekaźnik wentylatora chłodzącego silnika. |
| B | D7F744: Przekaźnik zaworu elektromagnetycznego; LPG F8Q, F9Q, K9K: Nieużywany; F9Q790 (4×4): Przekaźnik 2. prędkości wentylatora chłodzącego silnika; K4M750: Przekaźnik pompy paliwa. |
| C | D7F744, F8Q, F9Q790 (4×4): Przekaźnik pompy wspomagania kierownicy; F9Q, K4M750, K9K: Nie używany. |
| D | D7F744, F8Q, K4M750: Nieużywane; F9Q, K9K: Przekaźnik grzałki zanurzeniowej; F9Q790 (4×4): Przekaźnik grzałki zanurzeniowej 1. |
| E | D7F744, F8Q, F9Q, K9K: Nieużywane; F9Q790 (4×4): Przekaźnik elektrycznego wentylatora chłodzącego 1. prędkości; K4M750: Przekaźnik elektrycznego wentylatora chłodzącego o niskiej prędkości (pojazdy z klimatyzacją). |
| F | D4F, D7F744: Nieużywane; K7J: Przekaźnik rozrusznika F8Q: Przekaźnik wentylatora chłodzącego;F9Q, K9K: Przekaźnik pompy wspomagania kierownicy;K4M752: Nieużywany. |
| G | D7F744: Przekaźnik odcinający pompy paliwa; LPG F8Q, F9Q, K4M750, K9K: Nieużywany; F9Q790 (4×4): Przekaźnik pompy paliwa. |
| H | D4F, D7F744, F9Q, K7J, K4M752, K9K: Przekaźnik blokujący wtrysk; F8Q: Przekaźnik korektora wysokości. |
| J | D7F744, F8Q, F9Q, K9K: Nieużywane; F9Q790 (4×4): Przekaźnik zasilania ECU wtrysku oleju napędowego; K4M750: Przekaźnik blokady wtrysku. |
| K | D7F744, F8Q, F9Q, K9K: Przekaźnik wentylatora chłodzącego wolnoobrotowego (pojazdy z klimatyzacją); D4F, F9Q, K7J, K4M752, K9K: Przekaźnik wentylatora chłodzącego silnika (pojazdy z klimatyzacją). |
| L | D4F, D7F744, K4M752, K7J: Przekaźnik pompy paliwa; F8Q: Przekaźnik „+” po zapłonie / „+” przed zapłonem; F9Q, K9K: Przekaźnik elektrowentylatora układu chłodzenia silnika. |
| M | D4F, D7F744, K7J: Przekaźnik wentylatora elektrycznego układu chłodzenia silnika; D4F, K7J: Lekko niska prędkość wentylatora elektrycznego (pojazdy z klimatyzacją); F8Q, F9Q: Przekaźnik podgrzewacza oleju napędowego; K4M752: Przekaźnik niskiej prędkości wentylator elektryczny układu chłodzenia silnika w pojazdach z klimatyzacją; K9K: Nie używany. |
Przedział pasażerski
Znajduje się on po lewej stronie deski rozdzielczej.

Opis
| 1 | – |
| 2 | (10A) Audio/nawigacji;
Zegar; Wyświetlacz wielofunkcyjny; Elektryczne lusterka zewnętrzne; Telefon. |
| 3 | (15A) Wielofunkcyjny moduł sterujący |
| 4 | (30A) Bezpiecznik termiczny (F2 / F3) |
| 5 | (30A) Gniazdo przyczepy |
| 6 | (10A) System antykradzieżowy (niektóre modele);
Złącze diagnostyczne (DLC); Immobilizer; Deska rozdzielcza; Wielofunkcyjna jednostka sterująca. |
| 7 | (30A) Podgrzewana tylna szyba |
| 8 | (30A) Wielofunkcyjny moduł sterujący |
| 9 | (15A) Światła przeciwmgielne |
| 10 | – |
| 11 | – |
| 12 | – |
| 13 | – |
| 14 | (15A) Przekaźnik sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki klimatyzacji (niektóre modele);
Wycieraczka i spryskiwacz tylnej szyby; Światła cofania; Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby. |
| 15 | (20A) Wielofunkcyjny moduł sterujący;
Wycieraczka/spryskiwacz szyby przedniej. |
| 16 | (15A) Wyłącznik światła stopu (czujnik położenia pedału hamulca);
Złącze diagnostyczne (DLC); Zestaw wskaźników; Elektroniczna jednostka sterująca SRS; Telefon; Przekaźnik blokady selektora automatycznej skrzyni biegów. |
| 17 | (10A) Układ przeciwblokujący (ABS) |
| 18 | (2A) Moduł sterujący antykradzieżowy (niektóre modele);
Wielofunkcyjny moduł sterujący. |
| 19 | (25A) Elektryczne szyby |
| 20 | (25A) Elektryczne szyby |
| 21 | (20A) Podgrzewacze siedzeń (niektóre modele) |
| 22 | (20A) Luk |
| 23 | – |
| 24 | (15A) Moduł sterujący klimatyzacji (LHD) |
| 25 | (15A) System audio/nawigacji;
Bezpiecznik zapalniczki; Wielofunkcyjna jednostka sterująca; Przekaźnik głównego obwodu zapłonu. |
| 26 | (25A) Panel sterowania klimatyzacją/nagrzewnicą |
| 27 | (10A) Światło drogowe lewe;
Zestaw wskaźników. |
| 28 | (10A) Reflektor prawy- światło drogowe |
| 29 | (10A) Reflektor lewy – światła mijania, regulacja zasięgu świateł |
| 30 | (10A) Reflektor prawy – światła mijania, regulacja zasięgu świateł, zestaw wskaźników |
| 31 | (10A) Panel sterowania klimatyzacją/nagrzewnicą, system audio/nawigacji, centralny zamek, zapalniczka, wyświetlacz wielofunkcyjny, alarm, włącznik odmgławiacza tylnej szyby, zestaw wskaźników, przedni lewy znacznik boczny, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, wielofunkcyjna jednostka sterująca, szyberdach włącznik świateł wydechowych |
| 32 | (10A) Elektryczne szyby, podgrzewane fotele, przedni prawy znacznik boczny, podświetlenie przełącznika, przełącznik wyboru trybu automatycznej skrzyni biegów |
| 33 | (10A) Tablica przyrządów, tylne światła przeciwmgielne |
| 34 | (15A) Klakson |
| 35 | (10A) Wskaźniki/alarmy (niektóre modele), wielofunkcyjna skrzynka kontrolna |
| 36 | (10A) Podgrzewane lusterka boczne |
| 37 | – |
| 38 | – |
| 39 | – |
W pobliżu znajduje się również skrzynka z przekaźnikami.

Opis
| A | Brzęczyk alarmowy o niewyłączonym oświetleniu zewnętrznym |
| B | Przekaźnik wycieraczek szyby przedniej |
| C | Przekaźnik-przerywacz dla kierunkowskazów i alarmu |
| D | Nie używany Przekaźnik wycieraczki tylnej szyby |
| E | Podgrzewany przekaźnik tylnej szyby |
| G | Przekaźnik „+” za stacyjką / „+” przed stacyjką |
| H | Przekaźnik „+” za stacyjką / „+” przed stacyjką; Przekaźnik sprężarki klimatyzacji. |
| I | Przekaźnik świateł przeciwmgielnych; Odbiornik zdalnego sterowania zamka drzwi. |
| J | Przekaźnik czujnika poziomu paliwa (1061) (instalacje benzyna/LPG) |
| K | Przekaźnik do elektrycznych zamków drzwi |
| L | Odbiornik do zdalnego sterowania zamkami drzwi |
| M | Przekaźnik do stałych świateł mijania |
| N | Przekaźnik świateł do jazdy dziennej |
| O | Przekaźnik główny świateł do jazdy dziennej (pojazdy z automatyczną skrzynią biegów) |
| P | Przekaźnik główny świateł do jazdy dziennej (pojazdy z manualną skrzynią biegów) |
| Q | Odbiornik do zdalnego sterowania zamkami drzwi |
Brak komentarzy.