W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer II z lat: 2007. Peugeot Boxer II to kolejna generacja dużego samochodu dostawczego, produkowanego przez markę Peugeot od 2006 roku do chwili obecnej. Boxer II jest kontynuacją sukcesu modelu Boxer I i oferuje jeszcze większą funkcjonalność, wydajność i nowoczesne rozwiązania. Wizualnie […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota Boxer II z lat: 2007.
Peugeot Boxer II to kolejna generacja dużego samochodu dostawczego, produkowanego przez markę Peugeot od 2006 roku do chwili obecnej. Boxer II jest kontynuacją sukcesu modelu Boxer I i oferuje jeszcze większą funkcjonalność, wydajność i nowoczesne rozwiązania.
Wizualnie Peugeot Boxer II prezentuje się jako nowoczesny i solidny samochód dostawczy. Zachowuje charakterystyczne cechy poprzedniej generacji, takie jak wysoki dach, szerokie nadwozie i duże drzwi ładunkowe. Jednak Boxer II wprowadza również pewne aktualizacje stylistyczne, które nadają mu bardziej nowoczesny wygląd.
Wnętrze Peugeota Boxer II zostało zaprojektowane z myślą o ergonomii i wygodzie kierowcy. Kabina oferuje dużo miejsca, ergonomicznie rozmieszczone elementy sterujące i dobrej jakości materiały wykończeniowe. Przestrzeń ładunkowa jest jeszcze bardziej pojemna niż w poprzedniej generacji, co umożliwia przewóz większych towarów lub większej ilości ładunku. Dodatkowo, Boxer II może oferować różne opcje konfiguracji wnętrza, takie jak moduły do przechowywania narzędzi lub systemy mocowania ładunku.
Pod względem technicznym, Peugeot Boxer II jest wyposażony w różne silniki wysokoprężne, które oferują zarówno moc, jak i ekonomiczne zużycie paliwa. Napęd przenoszony jest na tylne koła, co zapewnia dobrą trakcję i stabilność podczas jazdy z dużym obciążeniem.
Boxer II oferuje również wiele funkcji i systemów, które poprawiają bezpieczeństwo i wygodę jazdy. W zależności od wersji, może być wyposażony w systemy takie jak ABS, ESP, system monitorowania martwego pola, asystent parkowania czy systemy monitorowania ciśnienia w oponach.
Podsumowując, Peugeot Boxer II to nowoczesny i wszechstronny samochód dostawczy, który zapewnia dużą przestrzeń ładunkową, wydajność i innowacyjne rozwiązania. Jest to samochód idealny dla przedsiębiorców, którzy potrzebują niezawodnego i pojemnego pojazdu do celów handlowych. Boxer II łączy funkcjonalność z nowoczesnym designem, oferując kompleksowe rozwiązania dla profesjonalnych potrzeb transportowych.
Skrzynka bezpieczników deski rozdzielczej
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
12 | 7,5 | Reflektor świateł mijania w prawo |
13 | 7,5 | Reflektor mijania lewy – Regulacja wysokości reflektora |
31 | 7,5 | Zasilanie przekaźnika |
32 | 10 | Oświetlenie wnętrza minibusa – Światła awaryjne |
33 | 15 | Tylne gniazdo 12 V |
34 | 7,5 | Nieużywany |
35 | – | Światła cofania – czujnik wody w oleju napędowym |
36 | 20 | Blokowanie/odblokowywanie drzwi |
37 | 10 | Włącznik świateł hamowania – Trzecie światło hamowania – Tablica przyrządów |
38 | 10 | Przekaźniki wewnętrzne |
39 | 10 | Sprzęt audio – Gniazdo diagnostyczne – Syrena alarmowa – Programowalne sterowanie ogrzewaniem dodatkowym – Sterowanie klimatyzacją – Chronotachograf |
40 | 15 | Odladzanie: tylna szyba (lewa strona), lusterko (strona pasażera) |
41 | 15 | Odladzanie: tylna szyba (po prawej stronie), lusterko (po stronie kierowcy) |
42 | 7,5 | Sterownik i czujnik ABS – Czujnik ESP – Włącznik świateł hamowania |
43 | 30 | Silnik wycieraczek szyby przedniej |
44 | 20 | Zapalniczka – przednie gniazdo 12 V |
45 | 7,5 | Przełączniki elektryczne szyb i lusterek (po stronie kierowcy) – Elektryczne szyby pasażera |
46 | – | Nieużywany |
47 | 20 | Elektryczny silnik szyb kierowcy |
48 | 20 | Elektryczny silnik szyby pasażera |
49 | 7,5 | Czujnik deszczu/jasności – Sprzęt audio – Elektryczny silnik szyby kierowcy – Alarm – Elementy sterujące na tablicy rozdzielczej |
50 | 7,5 | Zespół poduszek powietrznych i napinaczy wstępnych |
51 | 7,5 | Chronotachograf – Tempomat – Sterowanie klimatyzacją |
52 | 7,5 | Przekaźniki przedziału pasażerskiego |
53 | 7,5 | Tablica przyrządów – tylne światła przeciwmgielne |
Skrzynka bezpieczników słupka drzwi
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
54 | – | Nieużywany |
55 | 15 | Podgrzewane siedzenia |
56 | 15 | Tylne gniazdo 12 V – Zapalniczka |
57 | 10 | Silnik wentylacji/ogrzewania pod siedzeniem kierowcy |
58 | 10 | Kierunkowskazy |
59 | – | Nieużywany |
60 | – | Nieużywany |
61 | – | Nieużywany |
62 | – | Nieużywany |
63 | 10 | Programowalny przełącznik dodatkowego ogrzewania |
64 | – | Nieużywany |
65 | 30 | Dmuchawa tylna |
Komora silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 40 | Zasilanie pompy ABS/ESP |
2 | 50 | Jednostka wstępnego podgrzewania oleju napędowego |
3 | 30 | Stacyjka |
4 | 20 | Programowalny palnik dogrzewania dodatkowego |
5 | 20 | Programowalny przekaźnik sterujący ogrzewaniem dodatkowym |
6 | 40/60 | Zespół wentylatora (wysoka prędkość) |
7 | 40/50 | Zespół wentylatora (niska prędkość) |
8 | 40 | Klimatyzacja |
9 | 20 | Pompa spryskiwacza szyby przedniej |
10 | 15 | Klakson |
11 | 15 | Jednostka i przekaźnik podgrzewania oleju napędowego |
14 | 7,5 | Prawy reflektor świateł drogowych |
15 | 7,5 | Lewy reflektor świateł drogowych |
16 | 7,5 | Jednostka sterująca silnika |
17 | 10 | Jednostka sterująca silnika |
18 | 7,5 | Jednostka sterująca silnika |
19 | 7,5 | Sprężarka klimatyzacji |
20 | 30 | Pompa spryskiwacza reflektorów |
21 | 15 | Zasilanie pompy paliwa |
22 | 20 | Jednostka sterująca silnika |
23 | 30 | Zasilanie elektrozaworów ABS/ESP |
24 | – | Nieużywany |
30 | 15 | Przednie światła przeciwmgielne |