W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota 607 z lat: 2009. Peugeot 607 to samochód osobowy klasy wyższej, który był produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 2000-2010. Jest to model, który zdobył uznanie za swoją elegancję, komfort oraz wysoką jakość wykonania. Wizualnie Peugeot 607 prezentuje się jako eleganckie […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota 607 z lat: 2009.
Peugeot 607 to samochód osobowy klasy wyższej, który był produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 2000-2010. Jest to model, który zdobył uznanie za swoją elegancję, komfort oraz wysoką jakość wykonania.
Wizualnie Peugeot 607 prezentuje się jako eleganckie i harmonijne auto. Ma wyraźne linie i proporcje, które nadają mu pewną obecność na drodze. Charakterystycznym elementem jest przednia atrapa chłodnicy w kształcie trapezu, która dodaje mu charakterystycznego stylu. Wnętrze pojazdu jest przestronne i starannie zaprojektowane, z wysokiej jakości materiałami wykończeniowymi.
607 oferuje komfortową jazdę i dobrą jakość zawieszenia, co sprawia, że podróżowanie tym samochodem jest przyjemne zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. Samochód posiada szeroki zakres wyposażenia, w zależności od wersji i roku produkcji. Może zawierać takie funkcje jak skórzana tapicerka, klimatyzacja dwustrefowa, system audio wysokiej jakości, nawigację satelitarną czy elektrycznie regulowane fotele.
W zależności od wersji, Peugeot 607 był dostępny z różnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, które oferowały zarówno moc, jak i oszczędność paliwa. Napęd przenoszony był na przednie koła lub na cztery koła za pośrednictwem skrzyni biegów automatycznej lub manualnej.
Warto również wspomnieć, że Peugeot 607 był samochodem wyposażonym w różne systemy bezpieczeństwa, takie jak systemy ABS, ESP, czujniki parkowania oraz wiele poduszek powietrznych, które zapewniały wysoki poziom ochrony dla pasażerów.
Podsumowując, Peugeot 607 to samochód klasy wyższej, który oferuje elegancki design, komfortowe wnętrze oraz dobrą jakość wykonania. Jest to samochód, który docenią osoby poszukujące luksusowego auta z wygodnym wnętrzem i solidnymi osiągami.
Bezpieczniki na desce rozdzielczej
Numer | Ampery [A] | Opis |
F31 | 5 | Prawe światło stopu |
F32 | 5 | Lewe światło stopu |
F33 | 5 | Trzecie światło stop |
F34 | 5 | Nieużywany |
F35 | 5 | Jednostka sterująca wykrywaniem zbyt niskiego ciśnienia w oponach;
Zmieniarka CD. |
F36 | 30 | Przekaźnik siedzenia pasażera |
F37 | 30 | Podgrzewane siedzenia pasażera i tylne prawe. |
F38 | 30 | Podgrzewane siedzenia kierowcy i tylne lewe. |
F39 | 30 | Przekaźnik siedzenia kierowcy |
F40 | 5 | Gniazdo diagnostyczne |
Numer | Ampery [A] | Opis |
F1 | 15 | Pompa spryskiwacza przedniego i czujnik poziomu płynu spryskiwacza. |
F2 | 30 | Zablokowana i zakleszczona ziemia |
F3 | 5 | Poduszki powietrzne |
F4 | 10 | Włącznik sprzęgła;
Wyłącznik dwufunkcyjny hamulca; Złącze diagnostyczne; Czujnik ESP; Lusterko elektrochromatyczne. |
F5 | 30 | Elektryczne szyby przednie i zasilanie szyberdachu. |
F6 | 30 | Zasilanie tylnych szyb elektrycznych |
F7 | 5 | Włącznik schowka na rękawiczki;
Dodatkowe oświetlenie; Lampki do czytania mapy; Dodatkowe lusterko. |
F8 | 20 | Zasilanie wyświetlacza wielofunkcyjnego;
Sterowanie kierownicą; Syrena alarmowa; Zasilanie skrzynki bezpieczników przyczepy; Audio RD4; RT4 GPS audio/telefon; Elektryczne lusterko i sterowanie elektrycznymi szybami przednimi i tylnymi. |
F9 | 30 | Zapalniczki przednie i tylne (maks. 100 W) |
F10 | 15 | Zasilanie jednostki sterującej zbiornika dodatku. |
F11 | 15 | Sterownik automatycznej skrzyni biegów;
Przełącznik wyboru pozycji automatycznej skrzyni biegów; Wyłącznik zapłonu. |
F12 | 15 | Zasilanie skrzynki bezpieczników przyczepy;
Zestaw głośnomówiący; Przekaźnik siedzeń; Moduł pamięci siedzenia; Czujnik deszczu i jasności. |
F13 | 5 | Zasilanie skrzynki bezpieczników silnika |
F14 | 15 | Zasilanie jednostki sterującej
wspomaganiem parkowania; Przełącznik regulacji reflektorów; Tablica przyrządów, klimatyzacja; Poduszki powietrzne i zespół napinaczy. |
F15 | 30 | Zasilanie zamków |
F17 | 40 | Podgrzewana tylna szyba i podgrzewane lusterka. |
Bezpieczniki komory silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
F1 | 20 | Jednostka sterująca silnika |
F2 | 15 | Klakson |
F3 | 10 | Tylna roleta elektryczna |
F4 | 20 | Spryskiwacz reflektorów |
F5 | 15 | Pompa paliwa
(z wyjątkiem 2-litrowego HDI 16 V); podgrzewacz oleju napędowego (2-litrowy HDI 16 V); turbosprężarka i jednostka wstępnego podgrzewania oleju napędowego (2,7 litra HDI 24 V). |
F6 | 10 | Wspomaganie kierownicy;
Sterownik zawieszenia; Automatyczna skrzynia biegów; Automatyczna regulacja reflektorów. |
F7 | 10 | Jednostka sterująca ESP |
F8 | 15 | Cewka rozrusznika |
F9 | 10 | Czujnik poziomu płynu chłodzącego;
Ogrzewanie kabiny (HDI); Wyłącznik STOP. |
F10 | 30 | Aktuatory sterowania silnikiem
(wtryskiwacze, cewka zapłonowa, elektrozawory, czujniki tlenu). |
F11 | 40 | Przekaźnik dmuchawy klimatyzacji |
F12 | 30 | Przekaźnik wycieraczek |
F13 | 40 | Zasilanie interfejsu wbudowanych systemów
(zapłon dodatni). |
F14 | 30 | Pompa powietrza |
F15 | 10 | Światło drogowe prawe |
F 16 | 10 | Światło drogowe lewe |
F17 | 15 | Reflektor mijania lewy |
F18 | 15 | Światło mijania prawe |
F19 | 15 | Nagrzewnica olejowa (2 litry HDI 16 V);
Zawór elektromagnetyczny ogrzewania powietrza wlotowego (2 litry HDI 16 V); Czujnik przepływu powietrza (2 litry HDI 16 V i 2,7 litra V6 HDI 24 V); Czujnik tlenu. |
F20 | 10 | Czujnik wody w oleju napędowym
(2 litry HDI 16V); Pompa wtryskowa (2,7 litra V6 HDI 24V); Elektrozawór regulacji turbo (2 litry HDI 16V). |
F21 | 10 | Sterowanie przekaźnikiem zespołu wentylatora;
Dodatkowy zespół wentylatora (2,7 litra V6 HDI 24 V). |