W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota 607 z lat: 2007, 2008. Peugeot 607 to samochód klasy średniej-wyższej, który był produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1999-2010. Model ten miał na celu konkurowanie z innymi luksusowymi limuzynami na rynku. 607 jest znany z eleganckiego i wyrafinowanego wyglądu. Posiadał […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Peugeota 607 z lat: 2007, 2008.
Peugeot 607 to samochód klasy średniej-wyższej, który był produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1999-2010. Model ten miał na celu konkurowanie z innymi luksusowymi limuzynami na rynku.
607 jest znany z eleganckiego i wyrafinowanego wyglądu. Posiadał charakterystyczną, smukłą sylwetkę i dynamiczne linie, które nadawały mu pewną prestiżową aurę. Wnętrze samochodu było przestronne i dobrze wykonane, z wysokiej jakości materiałami i wykończeniem. Oferował wysoki komfort jazdy zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażerów.
Pod względem technologii, Peugeot 607 był wyposażony w różne nowoczesne funkcje i systemy. W zależności od wersji i roku produkcji, oferowano m.in. nawigację satelitarną, skórzaną tapicerkę, system audio wysokiej jakości, klimatyzację dwustrefową, podgrzewane fotele, system kontroli trakcji i stabilizacji oraz wiele innych udogodnień.
W zakresie jednostek napędowych, Peugeot 607 oferował różne silniki benzynowe i diesla, w zależności od generacji. Silniki były dostępne w różnych pojemnościach i mocach, co pozwalało na wybór zgodnie z preferencjami i potrzebami klienta.
Warto również wspomnieć, że Peugeot 607 zdobył pewne uznanie za swoje osiągi i bezpieczeństwo. Model ten otrzymał wysokie oceny w testach bezpieczeństwa Euro NCAP dzięki zastosowaniu zaawansowanych systemów ochrony i bezpieczeństwa, takich jak systemy ABS, ESP i wiele poduszek powietrznych.
Podsumowując, Peugeot 607 to samochód reprezentujący klasę średniej-wyższej, który oferuje elegancję, komfort jazdy i zaawansowane technologie. Choć produkcja tego modelu została zakończona, Peugeot 607 nadal może być atrakcyjną opcją dla osób poszukujących luksusowej i wyrafinowanej limuzyny z pewnym francuskim stylem.
Bezpieczniki na desce rozdzielczej
Numer | Ampery [A] | Opis |
F31 | 5 | Prawe światło stopu |
F32 | 5 | Lewe światło stopu |
F33 | 5 | Trzecie światło stop |
F34 | 5 | Nieużywany |
F35 | 5 | Jednostka sterująca wykrywaniem zbyt niskiego ciśnienia w oponach;
Zmieniarka CD. |
F36 | 30 | Przekaźnik siedzenia pasażera |
F37 | 30 | Podgrzewane siedzenia pasażera i tylne prawe |
F38 | 30 | Podgrzewane siedzenia kierowcy i tylne lewe |
F39 | 30 | Przekaźnik siedzenia kierowcy |
F40 | 5 | Gniazdo diagnostyczne |
Numer | Ampery [A] | Opis |
F1 | 15 | Pompa spryskiwacza przedniego i czujnik poziomu płynu spryskiwacza. |
F2 | 30 | Zablokowana i zakleszczona ziemia |
F3 | 5 | Poduszki powietrzne |
F4 | 10 | Włącznik sprzęgła;
Wyłącznik dwufunkcyjny hamulca; Złącze diagnostyczne; Czujnik ESP; Lusterko elektrochromatyczne. |
F5 | 30 | Elektryczne szyby przednie i zasilanie szyberdachu. |
F6 | 30 | Zasilanie tylnych szyb elektrycznych |
F7 | 5 | Przełącznik schowka na rękawiczki;
Dodatkowe oświetlenie; Lampki do czytania mapy; Lusterko dodatkowe. |
F8 | 20 | Zasilanie wyświetlacza wielofunkcyjnego;
Sterowanie kierownicą; Syrena alarmowa; Zasilanie skrzynki bezpieczników przyczepy; Audio RD4; RT4 GPS audio/telefon; Elektryczne lusterko oraz sterowanie elektrycznymi szybami przednimi i tylnymi. |
F9 | 30 | Zapalniczki przednie i tylne (maks. 100 W) |
F10 | 15 | Zasilanie jednostki sterującej zbiornika dodatku |
F11 | 15 | Sterownik automatycznej skrzyni biegów;
Przełącznik wyboru pozycji automatycznej skrzyni biegów; Wyłącznik zapłonu. |
F12 | 15 | Zasilanie skrzynki bezpieczników przyczepy;
Zestaw głośnomówiący; Przekaźnik siedzeń; Moduł pamięci siedzenia; Czujnik deszczu i jasności. |
F13 | 5 | Zasilanie skrzynki bezpieczników silnika |
F14 | 15 | Zasilanie jednostki sterującej
wspomaganiem parkowania; Przełącznik regulacji reflektorów; Tablica przyrządów, klimatyzacja; Poduszki powietrzne i zespół napinaczy. |
F15 | 30 | Zasilanie zamków |
F17 | 40 | Podgrzewana tylna szyba i podgrzewane lusterka. |
Bezpieczniki komory silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
F1 | 20 | Jednostka sterująca silnika |
F2 | 15 | Klakson |
F3 | 10 | Tylna roleta elektryczna |
F4 | 20 | Spryskiwacz reflektorów |
F5 | 15 | Pompa paliwa
(z wyjątkiem 2-litrowego HDI 16 V i 2,2 litra HDI 16 V); Podgrzewacz oleju napędowego (2 litry HDI 16 V); Siłowniki sterujące pracą silnika (2,2 litra HDI 16 V). |
F6 | 10 | Wspomaganie kierownicy;
Sterownik zawieszenia; Automatyczna skrzynia biegów; Automatyczna regulacja reflektorów. |
F7 | 10 | Czujnik przepływu powietrza w silniku
(2,2 l HDI 16 V); Sterownik ESP. |
F8 | 15 | Cewka rozrusznika |
F9 | 10 | Czujnik poziomu płynu chłodzącego;
Ogrzewanie kabiny (HDI); Wyłącznik STOP. |
F10 | 30 | Aktuatory sterowania silnikiem
(wtryskiwacze, cewka zapłonowa, elektrozawory, czujniki tlenu) |
F11 | 40 | Przekaźnik dmuchawy klimatyzacji |
F12 | 30 | Przekaźnik wycieraczek |
F13 | 40 | Zasilanie interfejsu wbudowanych systemów
(zapłon dodatni). |
F14 | 30 | Pompa powietrza |
F15 | 10 | Światło drogowe prawe |
F 16 | 10 | Światło drogowe lewe |
F17 | 15 | Reflektor mijania lewy |
F18 | 15 | Światło mijania prawe |
F19 | 15 | Nagrzewnica olejowa
(2,2 litra 16 V i 2 litry HDI 16 V); Zawór elektromagnetyczny ogrzewania powietrza wlotowego (2 litry HDI 16 V); Czujnik przepływu powietrza (2 litry HDI 16 V); Pompa wtryskowa (2,2 litra HDI 16 V); Czujnik tlenu; Przedmuch zawór elektromagnetyczny kanistra (3 litry V6 24V). |
F20 | 10 | Czujnik wody w oleju napędowym
(2 litry HDI 16 V i 2,2 litra HDI 16 V); Elektrozawór regulacji turbosprężarki (2 litry HDI 16 V); Zawory elektromagnetyczne rozrządu i wydechowe (3 litry V6 24 V). |
F21 | 10 | Sterowanie przekaźnikiem zespołu wentylatora. |