Numer | Opis | Ampery [A] |
F1 | Układ hamulcowy – zacisk 30.1 | 20 |
F2 | Złącze diagnostyczne | 10 |
F3 | Dodatkowy system ogrzewania | 15 |
– | Jednostka sterująca systemu adaptacyjnej predykcji parametrów pracy | 15 |
– | Przekładnik napięciowy 12V | 15 |
F4 | System pobierania opłat drogowych | 10 |
– | Czujnik kąta skrętu | 10 |
– | Telefon | 10 |
– | System zarządzania flotą | 10 |
– | System monitorowania ciśnienia opon | 10 |
– | Klosze do oświetlania dodatkowego przedziału z tyłu auta – zacisk 30 | 10 |
– | ERA‒GLONASS | 10 |
F5 | LSVA (opłaty za duże obciążenia w oparciu o pojemność pojazdu) | 15 |
– | Przesuwany szyberdach | 15 |
– | System EDW (system alarmowy antywłamaniowy) | 15 |
– | Radio serwisowe CB | 15 |
F6 | System grzewczy | 10 |
– | System wspomagania kierowcy | 10 |
– | Lampka do czytania – zacisk 30 | 10 |
– | czujnik odległości | 10 |
F7 | Elektroniczna jednostka przygotowania powietrza – zacisk 30 | 20 |
F8 | System kontroli wysokości jazdy | 25 |
– | opóźniacz | 25 |
F9 | osprzęt elektryczny nadwozia – zacisk 15 | 10 |
– | System pobierania opłat drogowych | 10 |
– | System oczyszczania spalin BlueTec® | 10 |
– | ERA‒GLONASS | 10 |
F10 | Światło hamowania przyczepy | 20 |
– | Producent nadwozia zainstalował światło hamowania | 20 |
F11 | Programowalny moduł specjalny | 20 |
– | Zacisk skrzyni chłodniczej 30 | 20 |
F12 | System sterowania trybem jazdy | 20 |
– | Tachograf – terminal 30 | 20 |
F13 | Przekładnik napięciowy 12V | 25 |
– | Radio/Nawigacja – Terminal 30 | 25 |
– | Sprzęgło hydrauliczne (turbo sprzęgło retardera) | 25 |
F14 | korpus – zacisk 30 | 10 |
F15 | Kontrola skrzyni biegów – terminal 30.1 | 15 |
F 16 | Przyczepa ABS | 10 |
F17 | Zapasowy | |
F18 | System ogrzewania siedzeń | 15 |
F19 | Zapasowy | |
F20 | Gniazdo zasilania 24V o dużej mocy | 25 |
– | Wyposażenie elektryczne nadwozia innego producenta | 15 |
– | Radio serwisowe CB | 15 |
F21 | Układ podgrzewania filtra wstępnego paliwa z separatorem wody | 15 |
– | Dystrybutor – zacisk D+ | 15 |
F22 | Producent zabudów – Zacisk D+ | 10 |
Układ podgrzewania filtra wstępnego paliwa z separatorem wody | 10 | |
F23 | Zapasowy | |
F24 | Zapasowy | |
F25 | Przyczepa ABS | 20 |
F26 | Przyczepa | 20 |
Przekładnik napięciowy przyczepy – zacisk 30 | 20 | |
F27 | Sterownik drzwi kierowcy | 20 |
F28 | Zapasowy | |
F29 | Jednostka sterująca przednich drzwi pasażera | 20 |
F30 | Zapasowy | |
F31 | Zapasowy | |
F32 | Lampy sufitowe do dodatkowego schowka na dachu | 10 |
– | Przekładnik napięciowy ze zdalnym wyjściem | |
F33 | Gniazda zasilające 24V | 25 |
– | Dodatkowe gniazdo zasilania 24V | 25 |
F34 | Zapasowy | |
F35 | Wentylator | 25 |
F36 | Pomocniczy napęd hydrauliczny (HAD) | 5 |
– | Zmodernizowane gniazdo montażowe MEILLER | 5 |
– | Tachograf | 5 |
– | zestaw wskaźników | 5 |
– | Układ hamulcowy | 5 |
– | Dodatkowy reflektor | 5 |
– | Torba bezpieczeństwa | 5 |
– | LSVA (opłaty za duże obciążenia w oparciu o pojemność pojazdu) | 5 |
– | Jednostka sterująca systemu adaptacyjnej predykcji parametrów pracy | 5 |
– | Telefon | 5 |
– | System zarządzania flotą | 5 |
– | System sterowania skrzynią biegów | 5 |
– | Rozłącznik akumulatora – zacisk 15 | 5 |
F37 | Układ hamulcowy – zacisk 30,2 | 20 |
F38 | System wspomagania kierowcy | 10 |
– | Kamera cofania | 10 |
– | Sterowanie silnikiem – zacisk 15 | 10 |
– | Nadwozie wymienne – zacisk 15 | 10 |
F39 | System kontroli skrzyni biegów – zacisk 30,2 | 15 |
F40 | System sterowania trybem jazdy | 10 |
– | Parametryzowany moduł specjalny – zacisk 15 | 10 |
F41 | opóźniacz | 10 |
– | Elektroniczna jednostka przygotowania powietrza – zacisk 15 | 10 |
F42 | Bezpiecznik zapalniczki | 5 |
– | Gniazdo zasilania 15A | 15 |
K1 | Zapasowy | |
K2 | Wzmocnienie – zacisk D+ | |
K3 | Przekładnia chłodzona olejem | |
K4 | Zysk – terminal 15 | |
K5 | ||
K6 | Światło hamowania przyczepy | |
K7 | Zysk – terminal 15 | |
K8 | przekaźnik bistabilny | |
K9 |
Schemat głównej tablicy bezpieczników GM (wersja SCA)