W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy Protegé z lat: 2002, 2003. Mazda Protegé z lat 2002-2003 stanowił nadal część szóstej generacji tego modelu. W tych latach Mazda dokonała pewnych ulepszeń i modernizacji w porównaniu z poprzednimi wersjami Protegé. Wizualnie, Protegé z tych lat charakteryzował się wyraźnie zarysowanymi liniami […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy Protegé z lat: 2002, 2003.
Mazda Protegé z lat 2002-2003 stanowił nadal część szóstej generacji tego modelu. W tych latach Mazda dokonała pewnych ulepszeń i modernizacji w porównaniu z poprzednimi wersjami Protegé.
Wizualnie, Protegé z tych lat charakteryzował się wyraźnie zarysowanymi liniami nadwozia, które wpisywały się w ówczesny trend projektowania samochodów. Warianty nadwozia obejmowały czterodrzwiowy sedan i pięciodrzwiowy hatchback.
Ważną zmianą, która pojawiła się w tych latach, był nowy silnik dostępny w niektórych wersjach Mazda Protegé. Model ten mógł być napędzany przez bardziej zaawansowaną jednostkę czterocylindrową o pojemności 2.0 litra, co poprawiło wydajność i dynamikę samochodu w porównaniu z wcześniejszymi silnikami.
Wnętrze Protegé zostało odświeżone, oferując lepsze materiały wykończeniowe i nieco nowocześniejszy układ deski rozdzielczej. Samochód był wyposażony w różne udogodnienia, w zależności od wersji, takie jak klimatyzacja, system audio, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, poduszki powietrzne i systemy bezpieczeństwa.
Mazda kontynuowała wysiłki w zakresie poprawy osiągów i właściwości jezdnych, dzięki czemu Protegé 2002-2003 nadal oferował przyjemność z prowadzenia i precyzyjne układanie się na drodze.
W miarę zbliżania się do końca produkcji Protegé, model ten stawał się coraz bardziej popularny wśród osób szukających przede wszystkim niezawodności i ekonomiczności. Dodatkowo, osoby poszukujące taniego i łatwego w utrzymaniu samochodu często wybierały Protegé z tego okresu.
Należy pamiętać, że w roku 2003 Mazda zdecydowała się zastąpić model Protegé nowym modelem nazwanym Mazda3, który miał zastąpić i kontynuować dziedzictwo Protegé. Mazda3 okazała się być równie udanym modelem jak jej poprzednik i zdobyła pozytywne opinie na całym świecie.
Komora silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 40 | Podgrzewacz |
2 | 60 | Układ przeciwblokujący;
Do ochrony różnych obwodów. |
3 | 60 | Do ochrony różnych obwodów |
4 | 30 | — |
5 | 40 | — |
6 | — | — |
7 | 30 | Wentylator chłodzący |
8 | 40 | Oświetlenie wewnętrzne;
Blokada drzwi elektrycznych. |
9 | 30 | Dodatkowy wentylator;
Chłodzący do klimatyzatora. |
10 | 30 | Jednostka sterująca silnika |
11 | 10 | Klimatyzator |
12 | 10 | Sygnał startowy |
13 | 15 | Klakson |
14 | 15 | Światła awaryjne |
15 | 15 | Tylne światła |
16 | 7,5 | Do ochrony różnych obwodów |
17 | 15 | — |
18 | 15 | Światła przeciwmgielne |
19 | 15 | Światła stopu |
20 | 15 | Reflektor prawy |
21 | 15 | Reflektor-lewy |
22 | — | — |
23 | 15 | — |
24 | 100 | Do ochrony wszystkich obwodów |
Przedział pasażerski (strona kierowcy)
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 15 | Do ochrony różnych obwodów |
2 | 20 | Do ochrony różnych obwodów |
3 | 15 | System nagłośnieniowy |
4 | 15 | Klimatyzator |
5 | 10 | Do ochrony różnych obwodów |
6 | — | — |
7 | — | — |
8 | 10 | Oświetlenie wnętrza;
Oświetlenie bagażnika. |
9 | 10 | — |
10 | — | — |
11 | 30 | Zamek drzwi elektrycznych |
12 | 30 | — |
13 | 20 | Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby |
14 | 10 | Jednostka sterująca silnika |
15 | 10 | Klaster instrumentów |
16 | — | — |
17 | 30 | Okna elektryczne |