W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy Protegé z lat: 2000, 2001. Mazda Protegé z lat 2000-2001 był częścią szóstej generacji tego modelu i był znany jako Mazda Protegé (znany również jako Mazda Familia na niektórych rynkach). W tych latach Mazda kontynuowała tradycję oferowania niezawodnych, oszczędnych i przyjemnych w […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy Protegé z lat: 2000, 2001.
Mazda Protegé z lat 2000-2001 był częścią szóstej generacji tego modelu i był znany jako Mazda Protegé (znany również jako Mazda Familia na niektórych rynkach). W tych latach Mazda kontynuowała tradycję oferowania niezawodnych, oszczędnych i przyjemnych w prowadzeniu samochodów kompaktowych.
Nadwozie Mazda Protegé z tego okresu miało wygląd charakterystyczny dla tego czasu, z aerodynamicznymi liniami, zaokrąglonymi kształtami i ładnie wkomponowanymi reflektorami i zderzakami. W zależności od wersji wyposażenia, samochód był dostępny w wersji sedan (czterodrzwiowej) lub hatchback (pięciodrzwiowej).
Mazda Protegé 2000-2001 oferowała różne opcje silnikowe. Jednym z popularniejszych silników był czterocylindrowy silnik o pojemności 1.6 lub 2.0 litra. Silniki te charakteryzowały się dobrym osiągiem w połączeniu z umiarkowanym zużyciem paliwa, co przyciągało klientów szukających ekonomicznego samochodu na co dzień.
Wnętrze Mazda Protegé cechowało się przestronnością, dobrą ergonomią i solidną jakością wykonania. W zależności od wersji wyposażenia, samochód mógł być wyposażony w różne udogodnienia, takie jak klimatyzacja, system audio, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, poduszki powietrzne, system ABS itp.
Mazda Protegé z tego okresu cieszyła się popularnością wśród kierowców, którzy szukali nie tylko ekonomicznego i niezawodnego samochodu, ale także pewnych osiągów i przyjemności z jazdy. Chociaż ten model nie był najbardziej sportowym samochodem w swojej klasie, jego zwrotność i precyzja prowadzenia zapewniały miłą i pewną jazdę.
Warto również zaznaczyć, że w niektórych regionach ten model mógł być sprzedawany pod innymi nazwami, takimi jak Mazda Familia czy Mazda 323, w zależności od lokalnych preferencji rynkowych.
Komora silnika
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 40 | Podgrzewacz |
2 | 60 | Układ przeciwblokujący*;
Do ochrony różnych obwodów*. |
3 | 60 | Do ochrony różnych obwodów |
4 | 30 | — |
5 | 40 | — |
6 | — | — |
7 | 30 | Wentylator chłodzący |
8 | 40 | Oświetlenie wewnętrzne;
Zamek drzwi elektrycznych*. |
9 | 30 | Dodatkowy wentylator chłodzący do klimatyzatora |
10 | 30 | Kontrola silnika |
11 | 10 | Klimatyzator* |
12 | 10 | Sygnał startowy |
13 | 15 | Klakson |
14 | 15 | Światła awaryjne |
15 | 15 | Tylne światła |
16 | 7,5 | Do ochrony różnych obwodów |
17 | 15 | — |
18 | 15 | Do ochrony różnych obwodów |
19 | 15 | Światła stopu |
20 | 15 | Reflektor prawy |
21 | 15 | Reflektor-lewy |
22 | — | — |
23 | — | — |
24 | 100 | Do ochrony wszystkich obwodów |
Przedział pasażerki (strona kierowcy)
Numer | Ampery [A] | Opis |
1 | 15 | Do ochrony różnych obwodów |
2 | 20 | Do ochrony różnych obwodów |
3 | 15 | Audio* |
4 | 15 | Klimatyzator* |
5 | 10 | Do ochrony różnych obwodów |
6 | — | — |
7 | — | — |
8 | 10 | Oświetlenie wnętrza;
Oświetlenie bagażnika*. |
9 | 10 | — |
10 | — | — |
11 | 30 | Elektryczna blokada drzwi* |
12 | 30 | — |
13 | 20 | Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby |
14 | 10 | Układ sterowania silnikiem |
15 | 10 | Wskaźniki |
16 | 10 | Okna elektryczne* |