W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 III GJ1/GL z lat: 2015. Mazda 6 III GJ1/GL to trzecia generacja średniej wielkości samochodu osobowego Mazda 6, produkowana od 2012 roku. Jest to model, który kontynuował tradycję marki, oferując elegancki design, zaawansowaną technologię oraz przyjemność z jazdy. Pod względem stylistycznym, […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 6 III GJ1/GL z lat: 2015.
Mazda 6 III GJ1/GL to trzecia generacja średniej wielkości samochodu osobowego Mazda 6, produkowana od 2012 roku. Jest to model, który kontynuował tradycję marki, oferując elegancki design, zaawansowaną technologię oraz przyjemność z jazdy.
Pod względem stylistycznym, Mazda 6 III GJ1/GL przeszła ewolucję względem swojego poprzednika, prezentując bardziej dynamiczny i nowoczesny wygląd. Charakteryzowała się smukłym i aerodynamicznym nadwoziem z nowoczesnymi liniami i muskularnymi akcentami. Wyraziste reflektory i charakterystyczna sylwetka podkreślały sportowe oblicze tego modelu.
Wnętrze Mazdy 6 III GJ1/GL zostało zaprojektowane z dbałością o detal i jakość wykonania. Zastosowano wysokiej jakości materiały, które podnosiły poziom komfortu i luksusu w kabinie. Kokpit został wyposażony w nowoczesny układ zintegrowanych ekranów, który pozwalał na łatwy dostęp do różnych funkcji samochodu. Siedzenia były wygodne zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów, a przestrzeń na tylnej kanapie była wystarczająca dla dorosłych.
Mazda 6 III GJ1/GL wprowadziła również zaawansowane technologie i innowacyjne rozwiązania. Wykorzystano technologię SKYACTIV, która objęła zarówno układ napędowy, jak i konstrukcję nadwozia, aby zwiększyć wydajność i redukować emisję CO2. Systemy asystujące kierowcy i bezpieczeństwa, takie jak inteligentny system wspomagania utrzymania pasa ruchu, adaptacyjny tempomat czy monitorowanie martwego pola, podniosły poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy.
Warianty silnikowe dla Mazdy 6 III GJ1/GL obejmowały zaawansowane jednostki benzynowe oraz wysokoprężne. Modele z silnikami benzynowymi były znane z dynamicznych osiągów, a te z silnikami wysokoprężnymi oferowały dobre osiągi przy niskim zużyciu paliwa.
Mazda 6 III GJ1/GL zdobyła pozytywne recenzje za swoje zaawansowane technologie, jakość wykonania, elegancki design oraz przyjemność z jazdy. Model ten utrzymał pozycję Mazdy jako producenta oferującego sportowe i nowoczesne samochody klasy średniej.
Warto dodać, że po trzeciej generacji Mazda kontynuowała produkcję modelu Mazda 6, wprowadzając kolejne odświeżone wersje i czwartą generację, aby nadal rozwijać tradycję marki jako producenta samochodów o zaawansowanych technologiach i dynamicznym charakterze jazdy.
Przedział pasażerski
Skrzynka bezpieczników znajduje się po lewej stronie pojazdu.
Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
1 | P.SEAT D | 30 | Fotel elektryczny * |
2 | P.WINDOW3 | 30 | Okna elektryczne * |
3 | R.OUTLET3 | – | – |
4 | P.WINDOW2 | 25 | Elektrycznie sterowane szyby |
5 | SRS2 / ESCL | 15 | Czujnik wagi siedzenia * |
6 | D.LOCK | 25 | Elektryczne zamki do drzwi |
7 | SEAT WARM | 20 | Podgrzewane siedzenia * |
8 | SUNROOF | 10 | Szyberdach * |
9 | F.OUTLET | 15 | Gniazda akcesoriów |
10 | MIRROR | 7,5 | Sterowanie lusterkiem |
11 | R.OUTLET1 | – | – |
12 | – | – | – |
13 | – | – | – |
14 | – | – | – |
15 | – | – | – |
16 | – | – | – |
17 | M.DEF | 7,5 | Odmrażacz lusterka * |
18 | – | – | – |
19 | – | – | – |
20 | AT IND | 7,5 | Wskaźnik zmiany biegów AT, automatyczna * |
21 | P.SEAT P | 30 | Fotel elektryczny * |
Komora silnika
Montowana po lewej stronie komory silnika, obok akumulatora.
Numer | Nazwa | Ampery [A] | Opis |
1 | ADD FAN GE | 30 | Wentylator chłodzący |
2 | IG2 | 30 | Do ochrony różnych obwodów |
3 | INJECTOR | 30 | System sterowania silnikiem |
4 | FAN DE | 40 | – |
5 | P.WINDOW1 | 30 | Okna elektryczne * |
6 | – | – | – |
7 | ADD FAN DE | 40 | – |
8 | EVVT | 20 | System sterowania silnikiem |
9 | DEFOG | 40 | Odmrażacz tylnej szyby |
10 | DCDC DE | 40 | – |
11 | FAN GE | 30 | Wentylator chłodzący |
12 | – | – | – |
13 | – | – | – |
14 | – | – | – |
15 | ENG.MAIN | 40 | System sterowania silnikiem |
16 | ABS / DSC M | 50 | ABS, dynamiczny system kontroli stabilności |
17 | CABIN+B | 50 | Do ochrony różnych obwodów |
18 | WIPER | 20 | Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby |
19 | HEATER | 40 | Klimatyzator |
20 | DCDC REG | 30 | – |
21 | ENGINE.IG1 | 7,5 | System sterowania silnikiem |
22 | C / U IG1 | 15 | Do ochrony różnych obwodów |
23 | H/L LOW L HID L | 15 | Reflektor (lewy) * 1;
Światło mijania (lewe) * 2. |
24 | H / LOW R | 15 | Światła mijania (prawe) * 2 |
25 | ENGINE3 | 15 | System sterowania silnikiem |
26 | ENGINE2 | 15 | System sterowania silnikiem |
27 | ENGINE1 | 15 | System sterowania silnikiem |
28 | AT | 15 | System kontroli mostu pędnego |
29 | H / CLEAN | 20 | – |
30 | A / C | 7,5 | Klimatyzator |
31 | AT PUMP | 15 | – |
32 | STOP | 10 | Światła stopu |
33 | R.WIPER | 15 | System odstraszający przed kradzieżą * |
34 | H / L HI | 20 | Światła drogowe |
35 | HID R. | 15 | Reflektor (prawy) * 1 |
36 | FOG | 15 | Światła przeciwmgielne* |
37 | ENG + B | 7,5 | System sterowania silnikiem |
38 | AUDIO2 | 7,5 | System nagłośnieniowy |
39 | GLOW SIG | 5 | – |
40 | METER2 | 7,5 | – |
41 | METER1 | 10 | Zestaw wskaźników |
42 | SRS1 | 7,5 | Poduszka powietrzna |
43 | BOSE | 25 | Model wyposażony w Bose® Sound System |
44 | AUDIO1 | 15 | System nagłośnieniowy |
45 | ABS / DSC S. | 30 | ABS;
Dynamiczny system kontroli stabilności. |
46 | FUEL PUMP | 15 | System paliwowy |
47 | FUEL WARM | 25 | – |
48 | TAIL | 15 | Tylne światła;
Oświetlenie tablicy rejestracyjnej. |
49 | FUEL PUMP2 | 25 | – |
50 | HAZARD | 25 | Światła awaryjne;
Kierunkowskazy; Przednie światła obrysowe; Światła postojowe. |
51 | DRL | 15 | Światła dzienne* |
52 | R.OUTLET2 | 15 | Gniazda akcesoriów |
53 | HORN | 15 | Klakson |
54 | ROOM | 15 | Światło górne |
* 1 Z reflektorami ksenonowymi
* 2 Z reflektorami halogenowymi |