W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 2 III z lat: 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020. Mazda 2 III, znana również jako Mazda Demio w niektórych regionach, to trzecia generacja popularnego miejskiego samochodu kompaktowego produkowanego przez japońską firmę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2007 roku […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 2 III z lat: 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020.
Mazda 2 III, znana również jako Mazda Demio w niektórych regionach, to trzecia generacja popularnego miejskiego samochodu kompaktowego produkowanego przez japońską firmę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2007 roku i był produkowany do 2014 roku.
Mazda 2 III wyróżniała się nowoczesnym i atrakcyjnym wyglądem, będąc zgodnym z filozofią projektowania KODO, charakterystyczną dla nowszych modeli Mazdy. Posiadała dynamiczne linie i zgrabne proporcje, które nadawały jej energiczny charakter.
Pod względem wnętrza Mazda 2 III oferowała przestronne i praktyczne środowisko dla kierowcy i pasażerów. Choć materiały wykończeniowe nie były może najbardziej luksusowe w swojej klasie, wnętrze było ergonomiczne i funkcjonalne.
W zależności od rynku, Mazda 2 III była dostępna w różnych wersjach nadwozia, takich jak hatchback i sedan, aby zaspokoić różnorodne potrzeby klientów.
W zakresie napędu, model ten oferował różne jednostki silnikowe, w tym benzynowe i wysokoprężne, które były ekonomiczne i dostarczały wystarczającej mocy do codziennego użytku w mieście i na krótszych trasach.
Mazda 2 III zdobyła uznanie za dobrą jakość jazdy, dzięki precyzyjnemu układowi kierowniczemu i zrównoważonemu zawieszeniu, co pozwalało na płynne i stabilne poruszanie się nawet na nierównościach na drodze.
Podobnie jak w przypadku innych modeli Mazdy, bezpieczeństwo było priorytetem podczas projektowania Mazda 2 III. Oferowano różne systemy bezpieczeństwa i asystentów kierowcy, aby zapewnić maksymalną ochronę zarówno kierowcy, jak i pasażerom.
Podsumowując, Mazda 2 III była praktycznym, kompaktowym samochodem, który cieszył się popularnością w swojej kategorii. Oferowała atrakcyjny wygląd, dobrą jakość jazdy, a także rozsądne zużycie paliwa. Dla osób poszukujących niezawodnego i efektywnego miejskiego auta, Mazda 2 III była warta rozważenia.
Komora silnika


| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | 15A | Aby chronić wiele obwodów |
| 2 | 7,5A | układ sterowania silnikiem |
| 3 | 10 A | — |
| 4 | 15A | Aby chronić wiele obwodów |
| 5 | 7,5A | układ sterowania silnikiem |
| 6 | 15A | System audio / system sterowania silnikiem (niektóre modele) |
| 7 | 10 A | zestaw wskaźników |
| 8 | 7,5A | Poduszka powietrzna |
| 9 | 7,5A | Zestaw wskaźników (niektóre modele) |
| 10 | 7,5A | System nagłośnienia |
| 11 | 15A | układ sterowania silnikiem |
| 12 | 15A | Układ sterowania silnikiem (niektóre modele) |
| 13 | 15A | układ sterowania silnikiem |
| 14 | 25A | System nagłośnienia |
| 15 | 7,5A | Klimatyzator (niektóre modele) |
| 16 | 15A | System sterowania skrzynią biegów (niektóre modele) |
| 17 | 15A | System sterowania skrzynią biegów (niektóre modele) |
| 18 | 25A | elektryczne zamki do drzwi |
| 19 | 20 A | Reflektor (po prawej) |
| 20 | 7,5A | układ sterowania silnikiem |
| 21 | 20 A | Światła tylne, światła tablicy rejestracyjnej, światła pozycyjne |
| 22 | 20 A | Podgrzewana kierownica / Adaptacyjne reflektory LED (ALH) |
| 15A/20A | ||
| 23 | 25A | Oświetlenie sufitowe / Do ochrony różnych obwodów |
| 24 | 15A | Przednie światła przeciwmgielne (niektóre modele) |
| 25 | 20A | Spryskiwacz reflektorów (niektóre modele) |
| 26 | 10 A | Światła hamowania, tylne światło przeciwmgielne (niektóre modele) |
| 27 | 15A | Klakson |
| 28 | 20A | Reflektor (po lewej) |
| 29 | 30A | ABS, dynamiczna kontrola stabilności (niektóre modele) |
| 30 | 15A | Światła awaryjne, kierunkowskazy |
| 31 | 15A | Układ paliwowy (niektóre modele) |
| 32 | 25A | Podgrzewacz paliwa (niektóre modele) |
| 33 | 20 A | wycieraczka przedniej szyby |
| 34 | 50A | Aby chronić wiele obwodów |
| 35 | 30A | Wentylator chłodzący (niektóre modele) |
| 36 | 30A | — |
| 37 | 50A | ABS, dynamiczna kontrola stabilności (niektóre modele) |
| 38 | 20 A | Układ sterowania silnikiem (niektóre modele) |
| 39 | — | — |
| 40 | 30A | Wentylator chłodzący (niektóre modele) |
| 41 | 40A | Wentylator chłodzący (niektóre modele) |
| 42 | 40A | układ sterowania silnikiem |
| 43 | 60A | Układ wspomagania kierownicy (niektóre modele) |
| 44 | 40A | Odmgławiacz tylnej szyby |
| 45 | 30A | Aby chronić wiele obwodów |
| 46 | 30A | Układ sterowania silnikiem (niektóre modele) |
| 47 | 40A | Klimatyzator |
| 48 | 30A | Okna elektryczne |
| 49 | 40A | Do ochrony wielu obwodów (niektóre modele) |
Przedział pasażerski


| Numer | Ampery [A] | Opis |
| 1 | — | — |
| 2 | — | — |
| 3 | 15A | System audio (niektóre modele) |
| 4 | 10 A | Podgrzewana kierownica (niektóre modele) |
| 5 | 15A | złącza akcesoriów |
| 6 | — | — |
| 7 | 7,5A | Wskaźnik zmiany biegów automatycznej skrzyni biegów (niektóre modele) |
| 8 | 7,5A | Lusterko sterowane elektrycznie |
| 9 | — | — |
| 10 | 25A | Okna elektryczne |
| 11 | 15A | Spryskiwacz i wycieraczka tylnej szyby |
| 12 | 30A | — |
| 13 | — | — |
| 14 | 15A | elektroniczna blokada kierownicy |
| 15 | 20 A | Ogrzewanie siedzeń (niektóre modele) |
| 16 | 7,5A | Odmgławiacz lusterek (niektóre modele) |
Brak komentarzy.