W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 2 II DE z lat: 2014. Mazda 2 II DE jest drugą generacją popularnego miejskiego samochodu produkowanego przez japońską firmę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2007 roku i zyskał dużą popularność ze względu na swoje kompaktowe rozmiary, atrakcyjny wygląd […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mazdy 2 II DE z lat: 2014.
Mazda 2 II DE jest drugą generacją popularnego miejskiego samochodu produkowanego przez japońską firmę Mazda. Model ten został wprowadzony na rynek w 2007 roku i zyskał dużą popularność ze względu na swoje kompaktowe rozmiary, atrakcyjny wygląd oraz dynamiczną charakterystykę jazdy.
Wygląd zewnętrzny Mazdy 2 II DE charakteryzuje się dynamicznymi liniami, przyciągającymi uwagę szczegółami i agresywnie stylizowanymi reflektorami. Design ten wprowadził świeżą i nowoczesną estetykę do segmentu małych samochodów, co było bardzo pozytywnie odebrane przez klientów.
Mazda 2 II DE była dostępna w różnych wersjach nadwozia, w tym jako hatchback i sedan, co dawało klientom większy wybór w zależności od ich preferencji i potrzeb.
Wnętrze Mazdy 2 II DE odznaczało się solidną jakością wykonania, ergonomicznym układem deski rozdzielczej oraz dobrymi materiałami używanymi do wykończenia. W kabinie zapewniano również odpowiednio dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów, jak na samochód tego segmentu.
W zakresie napędu Mazda 2 II DE oferowała różne jednostki silnikowe, w tym benzynowe i wysokoprężne, które były stosunkowo ekonomiczne i dostarczały wystarczającej mocy do płynnego poruszania się w mieście i na krótszych trasach.
W 2010 roku Mazda przeprowadziła drobną modernizację, wprowadzając kilka ulepszeń w designie i wyposażeniu. Wprowadzone zmiany pozytywnie wpłynęły na odbiór samochodu wśród klientów.
Podsumowując, Mazda 2 II DE była udanym modelem, który oferował ekonomiczną i dynamiczną jazdę w atrakcyjnym opakowaniu. Dla osób szukających miejskiego auta o nowoczesnym wyglądzie, dobrej jakości wnętrzu i przyjemnej charakterystyce jazdy, ten model stanowił ciekawą propozycję w swojej klasie.
Układ
Opis
| 1 | Elektroniczna jednostka sterująca ABS | 
| 2 | Rezystor silnika dmuchawy nagrzewnicy / klimatyzacji – pod deską rozdzielczą | 
| 3 | Elektroniczna jednostka sterująca klimatyzacją | 
| 4 | Jednostka sterująca przeciwkradzieżowa | 
| 5 | Akumulator | 
| 6 | Złącze diagnostyczne (DLC) | 
| 7 | Elektroniczna jednostka sterująca silnika | 
| 8 | Rezystor silnika wentylatora chłodzącego — w pobliżu radiatora | 
| 9 | Skrzynka bezpieczników / przekaźników, komora silnika 1 | 
| 10 | Skrzynka bezpieczników / przekaźników, komora silnika 2 | 
| 11 | Skrzynka bezpieczników / przekaźników, komora silnika 3-diesel | 
| 12 | Skrzynka bezpieczników / przekaźników, tablica przyrządów | 
| 13 | Sygnał dźwiękowy 1 | 
| 14 | Sygnał dźwiękowy 2 | 
| 15 | Jednostka sterująca systemu dostępu bezkluczykowego | 
| 16 | Centralka wielofunkcyjna – funkcje: Światła przeciwmgielne, światła awaryjne, reflektory, kierunkowskazy, system monitorowania pasów bezpieczeństwa wycieraczki | 
| 17 | Czujnik temperatury otoczenia – za przednim zderzakiem | 
| 18 | Jednostka sterująca wspomaganiem kierownicy | 
| 19 | Elektroniczna jednostka sterująca SRS | 
| 20 | Elektroniczna jednostka sterująca skrzynią biegów – w jednostce sterującej silnika | 
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
| Numer | Ampery [A] | Opis | 
| 1 | — | — | 
| 2 | 15 | Pompa paliwowa | 
| 3 | 15 | Światła przeciwmgielne* | 
| 4 | 20 | Okna elektryczne | 
| 5 | 10 | Klakson | 
| 6 | 10 | Układ sterowania silnikiem | 
| 7 | 30 | DSC | 
| 8 | 20 | DSC | 
| 9 | 7,5 | Klimatyzator | 
| 10 | 15 | Tylne światła;
 Światła postojowe; Światła tablicy rejestracyjnej.  | 
| 11 | 10 | Światła stopu | 
| 12 | 7,5 | Poduszka powietrzna | 
| 13 | 20 | Odmrażacz tylnej szyby | 
| 14 | 10 | Światła awaryjne;
 Kierunkowskazy.  | 
| 15 | 20 | Elektryczne zamki do drzwi | 
| 16 | — | — | 
| 17 | 15 | Układ sterowania silnikiem | 
| 18 | 15 | Układ sterowania silnikiem | 
| 19 | — | — | 
| 20 | — | — | 
| 21 | — | — | 
| 22 | — | — | 
| 23 | 15 | Reflektor (prawy) | 
| 24 | 15 | Reflektor (lewy) | 
| 25 | — | — | 
| 26 | — | — | 
| 27 | — | — | 
| 28 | — | — | 
| 29 | 15 | Światło górne | 
| 30 | — | — | 
| 31 | — | — | 
| 32 | 40 | Do ochrony różnych obwodów | 
| 33 | — | — | 
| 34 | 30 | Wentylator chłodzący | 
| 35 | — | — | 
| 36 | — | — | 
| 37 | 30 | Do ochrony różnych obwodów | 
| 38 | — | — | 
| 39 | — | — | 
| 40 | 30 | Klimatyzator | 
| * Niektóre modele | ||
Przekaźnik
Skrzynka bezpieczników tablicy rozdzielczej

| Numer | Ampery [A] | Opis | 
| 1 | — | — | 
| 2 | 7,5 | Oświetlenie deski rozdzielczej | 
| 3 | 15 | Gniazdo akcesoriów | 
| 4 | 7,5 | Zasilanie lusterek | 
| 5 | 7,5 | Odmrażacz lusterek* | 
| 6 | — | — | 
| 7 | 7,5 | Klimatyzator | 
| 8 | 20 | Wycieraczka i spryskiwacz przedniej szyby | 
| 9 | 10 | Wycieraczka i spryskiwacz tylnej szyby | 
| 10 | — | — | 
| 11 | — | — | 
| 12 | 10 | Układ sterowania silnikiem | 
| 13 | 10 | Klaster instrumentów, licznik | 
| 14 | 10 | Poduszka powietrzna | 
| 15 | — | — | 
| 16 | 30 | Okna elektryczne | 
| * Niektóre modele | ||
Brak komentarzy.