Ford Mustang VI (2020) – schematy bezpieczników i przekaźników

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang VI z lat: 2020. Ford Mustang szóstej generacji, produkowany w latach 2015-2023, kontynuował legendę Mustanga jako ikony samochodów sportowych, wprowadzając nowoczesne technologie, ulepszenia wydajnościowe i atrakcyjne wzornictwo. Pod względem stylistycznym, Mustang szóstej generacji odwoływał się do klasycznych designów Mustanga, jednocześnie wprowadzając […]

06/27/2023
Czas czytania: 4 minut
Ford Mustang VI (2020) - schematy bezpieczników i przekaźników
Wojciech
Wojciech

Spis treści

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang VI z lat: 2020.

Ford Mustang szóstej generacji, produkowany w latach 2015-2023, kontynuował legendę Mustanga jako ikony samochodów sportowych, wprowadzając nowoczesne technologie, ulepszenia wydajnościowe i atrakcyjne wzornictwo.

Pod względem stylistycznym, Mustang szóstej generacji odwoływał się do klasycznych designów Mustanga, jednocześnie wprowadzając nowoczesne elementy. Charakteryzował się muskularnymi nadkolami, agresywnie wyglądającą atrapą chłodnicy, smukłymi reflektorami i charakterystycznymi tylnymi lampami trójlistkowymi. Wyraziste linie i proporcje nadawały mu dynamiczny wygląd, podkreślając sportowy charakter samochodu.

Mustang szóstej generacji był dostępny w różnych wariantach silnikowych, które zapewniały szeroki zakres wydajności. Wersje V6 były napędzane przez silniki o pojemności 3,7 litra, oferujące moc w granicach 300 KM. Wersje GT były wyposażone w potężne silniki V8 o pojemności 5,0 litra, które generowały moc w granicach 400-450 KM. Dla miłośników osiągów, Ford oferował również wersje Shelby GT350 i GT500, które były napędzane jeszcze mocniejszymi silnikami V8, generującymi odpowiednio 526 KM i imponujące 760 KM.

Wnętrze Mustanga szóstej generacji oferowało wysoką jakość wykonania, nowoczesne materiały i wyposażenie. Kierowcy mieli do dyspozycji zaawansowane systemy multimedialne, systemy audio premium, systemy nawigacji oraz wiele funkcji łączności. Wysokiej jakości fotele, sportowe elementy wykończenia i ergonomiczny układ zapewniały komfortową jazdę zarówno na długich trasach, jak i na torze.

Mustang szóstej generacji wprowadził również wiele innowacyjnych technologii, takich jak adaptacyjne zawieszenie MagneRide, systemy kontroli trakcji i stabilizacji, oraz różne tryby jazdy, które dostosowywały charakterystykę samochodu do preferencji kierowcy.

Ta generacja Mustanga zdobyła wiele pozytywnych recenzji i zyskała szerokie uznanie zarówno wśród krytyków, jak i entuzjastów samochodów. Jego wygląd, wydajność, dźwięk silników V8 i kultowe dziedzictwo Mustanga przyciągały rzesze miłośników na całym świecie. Mustang szóstej generacji kontynuował tradycję Mustanga jako jednego z najbardziej rozpoznawalnych i pożądanych samochodów sportowych.

Zobacz także:  Ford Transit i Tourneo (2020-2022) - schematy bezpieczników i przekaźników
Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników
Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.
Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!
  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.

 

Skrzynka rozdzielcza zasilania

Skrzynka rozdzielcza zasilania znajduje się w komorze silnika. Jest ona wyposażona w bezpieczniki wysokoprądowe, które chronią główne układy elektryczne pojazdu przed przeciążeniem.

Ford Mustang VI (2020) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer bezpiecznika lub przekaźnika Ampery [A] Opis
1 60 A1 Nieużywany (zapasowy).
2 Nieużywany.
3 30 A1 Wentylator elektroniczny 1.
4 40 A1 Wentylator elektroniczny 3.
5 50 A1 Pompa automatycznego układu hamulcowego.
6 50 A1 Moduł sterujący układami nadwozia.
7 60 A1 Moduł sterujący układami nadwozia.
8 50 A1 Moduł sterujący układami nadwozia.
9 40 A1 Odszranianie tylnej szyby.
10 40 A1 Silnik dmuchawy.
11 30 A2 Lewe przednie okno.
12 30 A2 Siedzenie kierowcy.
13 30 A2 Siedzenie pasażera.
14 30 A2 Moduł siedzenia z układem ogrzewania i klimatyzacji.
15 20 A2 Pomocniczy silnik dachu składanego.
16 15 A2 Nieużywany (zapasowy).
17 20 A2 Główny silnik dachu składanego.
18 Nieużywany.
19 20 A3 Przekaźnik blokady kolumny kierowniczej.
20 10 A3 Przełącznik wł./wył. hamulców.
21 20 A3 Sygnał dźwiękowy.
22 10 A3 Przekaźnik modułu sterowania zespołem napędowym.
23 10 A3 Sprzęgło klimatyzacji.
24 30 A2 Moduł jakości napięcia.
25 20 A2 Nieużywany (zapasowy).
26 25 A2 Silniczek wycieraczki przedniej szyby.
27 Nieużywany.
28 30 A2 Zawór automatycznego układu hamulcowego.
29 30 A2 Nieużywany (zapasowy).
30 30 A2 Elektromagnes rozrusznika.
31 30 A2 Nieużywany (zapasowy).
32 10 A3 Cewka przekaźnika zapadki.
33 15 A3 Zapłon/rozruch.
34 15 A3 Zawory wydechowe.
35 Nieużywany.
36 10 A3 Czujnik alternatora.
37 Nieużywany.
38 20 A3 Zasilanie pojazdu 1.
39 Nieużywany.
40 20 A3 Zasilanie pojazdu 2.
41 15 A3 Wtryskiwacze.
42 15 A3 Zasilanie pojazdu 3.
43 Nieużywany.
44 15 A3 Zasilanie pojazdu 4.
45 Nieużywany.
46 20 A2 Pompa mechanizmu różnicowego (Mach 1).
Nieużywany (wersja podstawowa).
47 Nieużywany.
48 30 A2 Nieużywany (zapasowy).
49 30 A2 Pompa paliwowa.
50 Przekaźnik blokady kolumny kierowniczej.
51 Nieużywany.
52 Przekaźnik sygnału dźwiękowego.
53 20 A2 Zapalniczka.
54 20 A2 Dodatkowe gniazdo zasilania.
55 25 A2 Wentylator elektroniczny 2.
56 Nieużywany.
57 Przekaźnik sprzęgła klimatyzacji.
58 Nieużywany.
59 Przekaźnik zaworów wydechowych.
60 5 A3 Moduł sterowania zespołem napędowym.
61 Nieużywany.
62 5 A3 Przełącznik uruchamiania układu zapobiegającego blokowaniu kół podczas hamowania.
63 Nieużywany.
64 5 A3 Elektroniczny układ wspomagania kierownicy.
65 Nieużywany.
66 5 A3 Układ monitorowania martwego pola;

Kamera wsteczna;

Cewki przekaźnika odszraniania tylnej szyby;

Moduł układu kontroli dynamiki pojazdu.

67 Nieużywany.
68 10 A3 Przełącznik ustawienia reflektorów.
69 Przekaźnik zapalniczki;

Przekaźnik dodatkowego gniazda zasilania.

74 5 A3 Przepływomierz masowy powietrza.
75 5 A3 Moduł czujnika deszczu.
76 Przekaźnik odszraniania tylnej szyby.
77 Przekaźnik elektronicznego wentylatora chłodzenia 2.
78 Przekaźnik zapłonu/rozruchu.
79 Nieużywany.
80 Przekaźnik wycieraczek przedniej szyby.
81 Przekaźnik elektromagnesu rozrusznika.
82 Przekaźnik modułu sterowania zespołem napędowym.
83 Nieużywany.
87 10 A3 Ogrzewane lusterka zewnętrzne.
88 Nieużywany.
89 Przekaźnik wentylatora elektronicznego 1.
90 Przekaźnik pompy mechanizmu różnicowego (Mach 1).
Nieużywany (wersja podstawowa).
91 Przekaźnik wentylatora elektrycznego 3.
92 Przekaźnik silniczka dmuchawy.
93 Nieużywany.
94 Przekaźnik pompy paliwowej.
1Bezpieczniki typu J.
2Bezpieczniki typu M.
3Mikrobezpieczniki.

Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim

Skrzynka bezpieczników znajduje się z prawej strony wnęki na nogi po stronie pasażera, za panelem poszycia i plastikową kartą kodową.

Ford Mustang VI (2020) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer bezpiecznika lub przekaźnika Ampery [A] Opis
1 Nieużywany.
2 10 A Okna sterowane elektrycznie;

Lusterko elektrochromatyczne;

Zamki drzwi sterowane elektrycznie.

3 7,5 A Lusterka regulowane elektrycznie;

Siedzenia z funkcją pamięci.

4 20 A Nieużywany (zapasowy).
5 Nieużywany.
6 10 A Nieużywany (zapasowy).
7 10 A Nieużywany (zapasowy).
8 5 A Zespół sterujący układu telematycznego – modem.
9 5 A Nieużywany.
10 Nieużywany.
11 Nieużywany.
12 7,5 A Elektroniczny panel sterowania;

Moduł-bramka.

13 7,5 A Moduł sterujący kolumną kierowniczą;

Zestaw wskaźników.

14 15 A Nieużywany.
15 15 A SYNC;

Wskaźniki.

16 Nieużywany.
17 7,5 A Moduł sterujący reflektorami.
18 7,5 A Nieużywany.
19 5 A Nieużywany.
20 5 A Moduł czujnika wtargnięcia.
21 5 A Wewnętrzny czujnik temperatury i wilgotności.
22 5 A Dodatkowy moduł nadwozia.
23 30 A Wzmacniacz.
24 30 A Moduł układu kontroli dynamiki pojazdu.
25 20 A Moduł rozproszonego oświetlenia wnętrza.
26 30 A Silnik przedniego okna po prawej stronie (moduł rozdzielania zasilania).
27 30 A Zasilanie tylnego okna po lewej stronie.
28 30 A Zasilanie tylnego okna po prawej stronie.
29 15 A Moduł-bramka.
30 5 A Nieużywany (zapasowy)
31 10 A Układ zamka centralnego bez kluczyka.
32 20 A Zespół audio.
33 Nieużywany.
34 30 A Magistrala położenia zapłon/rozruch.
35 5 A Skrzynka rozdzielcza zasilania przekaźnika położenia zapłon/rozruch.
36 15 A Kamera przednia.
37 20 A Moduł ogrzewanej kierownicy.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie komentarze
    Copyright ©2024 Bezpieczniki24.pl.