W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang IV z lat: 1994, 1995, 1996, 1997, 1998. Ford Mustang czwartej generacji, znany również jako Mustang Mk4, jest modelem samochodu sportowego wprowadzonym na rynek w latach 1994-2004. Jest to znaczący okres w historii Mustanga, który przyniósł wiele zmian zarówno pod względem […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang IV z lat: 1994, 1995, 1996, 1997, 1998.
Ford Mustang czwartej generacji, znany również jako Mustang Mk4, jest modelem samochodu sportowego wprowadzonym na rynek w latach 1994-2004. Jest to znaczący okres w historii Mustanga, który przyniósł wiele zmian zarówno pod względem stylu, jak i technologii.
Mustang Mk4 został całkowicie zmodernizowany w porównaniu do poprzednich generacji. Zrezygnowano z platformy „Fox” i zastąpiono ją nową, bardziej zaawansowaną platformą o nazwie „Fox-4”. Ta zmiana wpłynęła na większe rozmiary samochodu, co przyczyniło się do bardziej imponującego wyglądu i przestrzeni wewnątrz kabiny.
Wizualnie Mustang Mk4 charakteryzował się bardziej agresywnym i aerodynamicznym wyglądem. Miał wyraźne, muskularne kształty, opływowe linie i charakterystyczne reflektory. Wersje GT wyróżniały się masywnym przednim grillem i charakterystycznymi wlotami powietrza, podkreślając sportowy charakter samochodu.
Mustang Mk4 był dostępny w różnych wersjach nadwozia, takich jak coupe i cabriolet. Wersja cabriolet była popularna ze względu na możliwość otwarcia dachu i cieszenia się jazdą na świeżym powietrzu. Ponadto, wprowadzono również wersję specjalną, Mustang Cobra, która oferowała jeszcze bardziej agresywny wygląd i wyższe osiągi.
W zakresie silników, Mustang Mk4 oferował różne opcje. Wersje podstawowe były wyposażone w silniki V6, które zapewniały przyzwoitą moc i osiągi. Jednak prawdziwą atrakcją dla entuzjastów były wersje GT, które były napędzane przez mocne silniki V8, oferujące znaczną moc i sportowe osiągi.
Pod względem technologicznym, Mustang Mk4 wprowadził kilka innowacji, takich jak wtrysk paliwa, systemy kontroli trakcji i stabilizacji, a także ulepszone zawieszenie. Te technologiczne ulepszenia wpłynęły na lepszą precyzję prowadzenia i większy komfort jazdy.
Mustang Mk4 cieszył się dużą popularnością zarówno wśród entuzjastów, jak i szerokiej publiczności. Jego ikoniczny wygląd, mocne silniki i dynamiczne osiągi przyciągały wielu fanów samochodów sportowych. Mustang Mk4 jest również często wykorzystywany jako baza do tuningu i modyfikacji, ze względu na szeroki dostęp do części i akcesoriów.
Podsumowując, Ford Mustang czwartej generacji, znany jako Mustang Mk4, to model samochodu sportowego, który przyniósł wiele zmian pod względem stylu, technologii i osiągów. Jego imponujący wygląd i potężne silniki przyczyniły się do kontynuacji kultowego statusu Mustanga jako jednego z najbardziej rozpoznawalnych i uwielbianych samochodów sportowych na świecie.
Skrzynka bezpieczników tablicy rozdzielczej
Panel bezpieczników znajduje się pod tablicą rozdzielczą po stronie kierowcy.


| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 15 | Włącz lampy sygnalizacyjne |
| Lampy zapasowe | ||
| Moduł poduszki powietrznej | ||
| Moduł DRL – światła do jazdy dziennej | ||
| Anulowanie nadbiegu | ||
| Elektromagnes zmiany biegów hamulca | ||
| Podgrzewana cewka przekaźnika backlite | ||
| Konw. górna cewka przekaźnika | ||
| Ilium, moduł wejściowy (odcięcie) | ||
| 2 | 30 | Systemy wycieraczek i spryskiwaczy przedniej szyby |
| 4 | 10 | Moduł poduszki powietrznej (zasil.pom.) |
| 5 | 15 | Przełącznik reflektorów |
| Lampy zewnętrzne | ||
| Klastra biodrowa. | ||
| 6 | 15 | Zegar |
| Wzmacniacz kontroli prędkości. | ||
| Cewka sprzęgła klimatyzacji | ||
| Moduł RKE (odcinający) | ||
| Moduł antykradzieżowy (odcinający) | ||
| 7 | 10 | ABS |
| 8 | 10 | Dzwonek kluczyków w stacyjce |
| Lampy grzecznościowe | ||
| Lampka w komorze silnika | ||
| Lampka w schowku na rękawiczki | ||
| Lusterka elektryczne | ||
| Radio (MCM) | ||
| Klaster instrumentów (MCM) | ||
| Zegar | ||
| Lampa bagażnika | ||
| Zabezpieczenie przed kradzieżą (sygnalizacja otwarcia drzwi) | ||
| 9 | 15 | Ostrzeżenie o zagrożeniu |
| Lampy stopu | ||
| Blokada przerzutki hamulca sol. | ||
| 10 | 15 | IMRC (tylko Cobra) |
| 20 | Podgrzewane czujniki tlenu | |
| 11 | 15 | Radio |
| 12 | 20 | Wyłącznik obwodu: |
| Zwolnienie pokrywy pokładu | ||
| Kłódki | ||
| 13 | 10 | Panel przyrządów |
| Lampy oświetleniowe | ||
| PRNDL biodra. | ||
| Popielniczka Ilium. | ||
| 14 | 20 | Wyłącznik automatyczny: Okna elektryczne |
| 15 | 10 | Moduł niskiego poziomu oleju |
| Niski moduł chłodziwa | ||
| Dzwonek pasa bezpieczeństwa | ||
| Lampy ostrzegawcze klastra | ||
| Wskaźniki klastrowe | ||
| 16 | 20 | Flash-to-pass |
| Światła przeciwmgielne | ||
| Moduł antykradzieżowy | ||
| Światła mijania | ||
| Zewn. Lampy | ||
| 17 | 30 | Silnik dmuchawy klimatyzacji i nagrzewnicy |
| 18 | 20 | Lampki ostrzegawcze generatora |
| EWG pwr. cewka przekaźnika |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Panel bezpieczników wysokoprądowych znajduje się w komorze silnika na lewym błotniku.


| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| IGN SW | 40 | Włącz lampy sygnalizacyjne |
| Lampy zapasowe | ||
| Moduł poduszki powietrznej | ||
| Moduł DRL | ||
| Anulowanie nadbiegu | ||
| Elektromagnes zmiany biegów hamulca | ||
| Podgrzewana cewka przekaźnika podświetlenia | ||
| Wymienna górna cewka przekaźnika | ||
| Podświetlany moduł wejściowy (odcięcie) | ||
| HEGO (tylko 4,6 l) | ||
| ABS | ||
| Moduł niskiego poziomu oleju | ||
| Niski moduł chłodziwa | ||
| Dzwonek pasa bezpieczeństwa | ||
| Lampy ostrzegawcze klastra | ||
| Wskaźniki klastrowe | ||
| Moduł zmiany biegów (tylko 4,6 l) | ||
| Lampki ostrzegawcze generatora | ||
| Cewka przekaźnika mocy EWG | ||
| Cewka zapłonowa | ||
| Moduł TFI (tylko 4,6 l) | ||
| Przekaźnik rozrusznika | ||
| IGN SW | 40 | Spryskiwacze i wycieraczki przedniej szyby |
| Zegar (oświetlenie) | ||
| Wzmacniacz kontroli prędkości. | ||
| Cewka sprzęgła klimatyzacji | ||
| Moduł RKE (odcinający) | ||
| Moduł antykradzieżowy (odcinający) | ||
| Radio | ||
| Okna elektryczne | ||
| IGN SW | 40 | Silnik dmuchawy klimatyzacji i nagrzewnicy |
| HD LPS | 50 | Reflektory |
| Moduł poduszki powietrznej (pwr. pom.) | ||
| Gong dla kluczyka w stacyjce | ||
| Lampy grzecznościowe | ||
| Lampka w komorze silnika | ||
| Lampka w schowku na rękawiczki | ||
| Lusterka elektryczne | ||
| Radio (MCM) | ||
| Klaster instrumentów (MCM) | ||
| Zegar | ||
| Lampa bagażnika | ||
| Zabezpieczenie antykradzieżowe (sygn. otwartych drzwi) | ||
| Flash-to-pass | ||
| Światła mijania | ||
| Zewn. Lampy | ||
| Zwolnienie pokrywy pokładu | ||
| Zamki | ||
| EWG | 20 | moc EWG |
| HTD BL | 40 | Odszranianie tylnej szyby |
| Fuel Pump | 20 | Elektryczna pompa paliwa |
| FAN | 60 | elektr. wentylator napędowy |
| ABS | 60 | Hamulce przeciwblokujące |
| Power Seats | 25 | Fotele elektryczne |
| DRL | 20 | Światła dzienne |
| Int. Lamps | 25 | Lampy wewnętrzne |
| Audio | 25 | Wzmacniacz radiowy |
| Wzmacniacz subwoofera | ||
| ALT | 20 | Regulator generatora |
| Cigar Lighter | 30 | Zapalniczka |
| PowerPoint | ||
| Cabrio Top | 30 | Wyłącznik: Cabrio top |
| Termometr | 30 | Thermactor (modele Cobra) |
Brak komentarzy.