W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang IV z lat: 1994, 1995, 1996, 1997, 1998. Ford Mustang czwartej generacji, znany również jako Mustang Mk4, jest modelem samochodu sportowego wprowadzonym na rynek w latach 1994-2004. Jest to znaczący okres w historii Mustanga, który przyniósł wiele zmian zarówno pod względem […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang IV z lat: 1994, 1995, 1996, 1997, 1998.
Ford Mustang czwartej generacji, znany również jako Mustang Mk4, jest modelem samochodu sportowego wprowadzonym na rynek w latach 1994-2004. Jest to znaczący okres w historii Mustanga, który przyniósł wiele zmian zarówno pod względem stylu, jak i technologii.
Mustang Mk4 został całkowicie zmodernizowany w porównaniu do poprzednich generacji. Zrezygnowano z platformy „Fox” i zastąpiono ją nową, bardziej zaawansowaną platformą o nazwie „Fox-4”. Ta zmiana wpłynęła na większe rozmiary samochodu, co przyczyniło się do bardziej imponującego wyglądu i przestrzeni wewnątrz kabiny.
Wizualnie Mustang Mk4 charakteryzował się bardziej agresywnym i aerodynamicznym wyglądem. Miał wyraźne, muskularne kształty, opływowe linie i charakterystyczne reflektory. Wersje GT wyróżniały się masywnym przednim grillem i charakterystycznymi wlotami powietrza, podkreślając sportowy charakter samochodu.
Mustang Mk4 był dostępny w różnych wersjach nadwozia, takich jak coupe i cabriolet. Wersja cabriolet była popularna ze względu na możliwość otwarcia dachu i cieszenia się jazdą na świeżym powietrzu. Ponadto, wprowadzono również wersję specjalną, Mustang Cobra, która oferowała jeszcze bardziej agresywny wygląd i wyższe osiągi.
W zakresie silników, Mustang Mk4 oferował różne opcje. Wersje podstawowe były wyposażone w silniki V6, które zapewniały przyzwoitą moc i osiągi. Jednak prawdziwą atrakcją dla entuzjastów były wersje GT, które były napędzane przez mocne silniki V8, oferujące znaczną moc i sportowe osiągi.
Pod względem technologicznym, Mustang Mk4 wprowadził kilka innowacji, takich jak wtrysk paliwa, systemy kontroli trakcji i stabilizacji, a także ulepszone zawieszenie. Te technologiczne ulepszenia wpłynęły na lepszą precyzję prowadzenia i większy komfort jazdy.
Mustang Mk4 cieszył się dużą popularnością zarówno wśród entuzjastów, jak i szerokiej publiczności. Jego ikoniczny wygląd, mocne silniki i dynamiczne osiągi przyciągały wielu fanów samochodów sportowych. Mustang Mk4 jest również często wykorzystywany jako baza do tuningu i modyfikacji, ze względu na szeroki dostęp do części i akcesoriów.
Podsumowując, Ford Mustang czwartej generacji, znany jako Mustang Mk4, to model samochodu sportowego, który przyniósł wiele zmian pod względem stylu, technologii i osiągów. Jego imponujący wygląd i potężne silniki przyczyniły się do kontynuacji kultowego statusu Mustanga jako jednego z najbardziej rozpoznawalnych i uwielbianych samochodów sportowych na świecie.
Skrzynka bezpieczników tablicy rozdzielczej
Panel bezpieczników znajduje się pod tablicą rozdzielczą po stronie kierowcy.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 15 | Włącz lampy sygnalizacyjne |
Lampy zapasowe | ||
Moduł poduszki powietrznej | ||
Moduł DRL – światła do jazdy dziennej | ||
Anulowanie nadbiegu | ||
Elektromagnes zmiany biegów hamulca | ||
Podgrzewana cewka przekaźnika backlite | ||
Konw. górna cewka przekaźnika | ||
Ilium, moduł wejściowy (odcięcie) | ||
2 | 30 | Systemy wycieraczek i spryskiwaczy przedniej szyby |
4 | 10 | Moduł poduszki powietrznej (zasil.pom.) |
5 | 15 | Przełącznik reflektorów |
Lampy zewnętrzne | ||
Klastra biodrowa. | ||
6 | 15 | Zegar |
Wzmacniacz kontroli prędkości. | ||
Cewka sprzęgła klimatyzacji | ||
Moduł RKE (odcinający) | ||
Moduł antykradzieżowy (odcinający) | ||
7 | 10 | ABS |
8 | 10 | Dzwonek kluczyków w stacyjce |
Lampy grzecznościowe | ||
Lampka w komorze silnika | ||
Lampka w schowku na rękawiczki | ||
Lusterka elektryczne | ||
Radio (MCM) | ||
Klaster instrumentów (MCM) | ||
Zegar | ||
Lampa bagażnika | ||
Zabezpieczenie przed kradzieżą (sygnalizacja otwarcia drzwi) | ||
9 | 15 | Ostrzeżenie o zagrożeniu |
Lampy stopu | ||
Blokada przerzutki hamulca sol. | ||
10 | 15 | IMRC (tylko Cobra) |
20 | Podgrzewane czujniki tlenu | |
11 | 15 | Radio |
12 | 20 | Wyłącznik obwodu: |
Zwolnienie pokrywy pokładu | ||
Kłódki | ||
13 | 10 | Panel przyrządów |
Lampy oświetleniowe | ||
PRNDL biodra. | ||
Popielniczka Ilium. | ||
14 | 20 | Wyłącznik automatyczny: Okna elektryczne |
15 | 10 | Moduł niskiego poziomu oleju |
Niski moduł chłodziwa | ||
Dzwonek pasa bezpieczeństwa | ||
Lampy ostrzegawcze klastra | ||
Wskaźniki klastrowe | ||
16 | 20 | Flash-to-pass |
Światła przeciwmgielne | ||
Moduł antykradzieżowy | ||
Światła mijania | ||
Zewn. Lampy | ||
17 | 30 | Silnik dmuchawy klimatyzacji i nagrzewnicy |
18 | 20 | Lampki ostrzegawcze generatora |
EWG pwr. cewka przekaźnika |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Panel bezpieczników wysokoprądowych znajduje się w komorze silnika na lewym błotniku.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
IGN SW | 40 | Włącz lampy sygnalizacyjne |
Lampy zapasowe | ||
Moduł poduszki powietrznej | ||
Moduł DRL | ||
Anulowanie nadbiegu | ||
Elektromagnes zmiany biegów hamulca | ||
Podgrzewana cewka przekaźnika podświetlenia | ||
Wymienna górna cewka przekaźnika | ||
Podświetlany moduł wejściowy (odcięcie) | ||
HEGO (tylko 4,6 l) | ||
ABS | ||
Moduł niskiego poziomu oleju | ||
Niski moduł chłodziwa | ||
Dzwonek pasa bezpieczeństwa | ||
Lampy ostrzegawcze klastra | ||
Wskaźniki klastrowe | ||
Moduł zmiany biegów (tylko 4,6 l) | ||
Lampki ostrzegawcze generatora | ||
Cewka przekaźnika mocy EWG | ||
Cewka zapłonowa | ||
Moduł TFI (tylko 4,6 l) | ||
Przekaźnik rozrusznika | ||
IGN SW | 40 | Spryskiwacze i wycieraczki przedniej szyby |
Zegar (oświetlenie) | ||
Wzmacniacz kontroli prędkości. | ||
Cewka sprzęgła klimatyzacji | ||
Moduł RKE (odcinający) | ||
Moduł antykradzieżowy (odcinający) | ||
Radio | ||
Okna elektryczne | ||
IGN SW | 40 | Silnik dmuchawy klimatyzacji i nagrzewnicy |
HD LPS | 50 | Reflektory |
Moduł poduszki powietrznej (pwr. pom.) | ||
Gong dla kluczyka w stacyjce | ||
Lampy grzecznościowe | ||
Lampka w komorze silnika | ||
Lampka w schowku na rękawiczki | ||
Lusterka elektryczne | ||
Radio (MCM) | ||
Klaster instrumentów (MCM) | ||
Zegar | ||
Lampa bagażnika | ||
Zabezpieczenie antykradzieżowe (sygn. otwartych drzwi) | ||
Flash-to-pass | ||
Światła mijania | ||
Zewn. Lampy | ||
Zwolnienie pokrywy pokładu | ||
Zamki | ||
EWG | 20 | moc EWG |
HTD BL | 40 | Odszranianie tylnej szyby |
Fuel Pump | 20 | Elektryczna pompa paliwa |
FAN | 60 | elektr. wentylator napędowy |
ABS | 60 | Hamulce przeciwblokujące |
Power Seats | 25 | Fotele elektryczne |
DRL | 20 | Światła dzienne |
Int. Lamps | 25 | Lampy wewnętrzne |
Audio | 25 | Wzmacniacz radiowy |
Wzmacniacz subwoofera | ||
ALT | 20 | Regulator generatora |
Cigar Lighter | 30 | Zapalniczka |
PowerPoint | ||
Cabrio Top | 30 | Wyłącznik: Cabrio top |
Termometr | 30 | Thermactor (modele Cobra) |