Ford Edge III (2023) – schematy bezpieczników i przekaźników

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Edge III z lat: 2023. Ford Edge trzeciej generacji (Ford Edge III) to kolejna ewolucja popularnego SUV-a wprowadzonego na rynek w 2023 roku. Oto kilka uwag na temat tego modelu: Nowoczesny design: Ford Edge III charakteryzuje się nowoczesnym i dynamicznym designem, który […]

06/23/2023
Czas czytania: 5 minut
Wojciech
Wojciech

Spis treści

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Edge III z lat: 2023.

Ford Edge trzeciej generacji (Ford Edge III) to kolejna ewolucja popularnego SUV-a wprowadzonego na rynek w 2023 roku. Oto kilka uwag na temat tego modelu:

  1. Nowoczesny design: Ford Edge III charakteryzuje się nowoczesnym i dynamicznym designem, który przyciąga uwagę na drodze. Wyróżnia go smukła sylwetka, muskularne linie i imponujące detale stylistyczne. Odważne przednie reflektory, nowoczesna atrapa chłodnicy i agresywnie stylizowane zderzaki nadają mu sportowego charakteru. Ford Edge III prezentuje się nowocześnie i atrakcyjnie, podkreślając indywidualność swojego właściciela.
  2. Przestronność i komfort: Ford Edge III oferuje przestronne wnętrze z wysokiej jakości materiałami wykończeniowymi i wygodnymi siedzeniami. Zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów, zapewniono dużo miejsca na nogi, głowę i ramiona, co przekłada się na komfortową podróż. Ponadto, duży bagażnik zapewnia wystarczającą pojemność na bagaże i sprzęt.
  3. Zaawansowane technologie: Ford Edge III wyposażony jest w zaawansowane technologie, które podnoszą zarówno komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Systemy takie jak system multimedialny z dużym ekranem dotykowym, system nawigacji, bezprzewodowe ładowanie telefonu, system Apple CarPlay i Android Auto, system bezpieczeństwa przed zderzeniem oraz wiele innych ułatwiają codzienną eksploatację i zapewniają przyjemność z użytkowania.
  4. Efektywne jednostki napędowe: Ford Edge III oferuje różne opcje silnikowe, w tym zarówno benzynowe, jak i wysokoprężne jednostki. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii, silniki te zapewniają odpowiednią moc i moment obrotowy, a jednocześnie oszczędzają paliwo. Wysoka wydajność napędu przekłada się na dynamiczną jazdę i oszczędność paliwa.
  5. Bezpieczeństwo: Ford Edge III został wyposażony w zaawansowane systemy bezpieczeństwa, które chronią kierowcę i pasażerów. Systemy takie jak system monitorowania martwego pola, asystent pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych, system utrzymywania odległości, automatyczne hamowanie awaryjne i wiele innych, działają w tle, zapewniając dodatkową ochronę i zwiększając pewność podczas jazdy.

Ford Edge III to nowoczesny, komfortowy i bezpieczny SUV, który oferuje zaawansowane technologie i wydajne jednostki napędowe. Jest idealnym wyborem dla osób poszukujących przestronnego, stylowego i niezawodnego samochodu.

Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników
Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. Dlatego więc przed naprawą należy sprawdzić bezpiecznik odpowiadający za dany element. O przepaleniu świadczyć będzie stopiona lub całkowicie pęknięta taśma wewnątrz bezpiecznika.
Pamiętaj o tym przed wymianą bezpiecznika!
  • wyjmij kluczyk ze stacyjki
  • sprawdź, czy wszystko zostało wyłączone
  • zawsze wymieniaj bezpieczniki o takim samym amperażu.
Zobacz także:  Ford Puma (2022) - schematy bezpieczników i przekaźników

 

Przedział pasażerski

Ford Edge III (2023) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer Ampery [A] Opis
1 Nieużywany.
2 10 A Akcesoria z opóźnieniem — logika falownika zasilania, logika szyberdachu i przełącznik zasilania szyby kierowcy.
3 7,5 A Fotele z pamięcią. Lędźwiowy. Bezprzewodowe ładowanie akcesoriów.
4 20 A Wzmacniacz subwoofera.
5 Nieużywany.
6 10 A Nie używany (zapas).
7 10 A Moduł zmiany biegów.
8 5 A Moduł elektrycznej klapy bagażnika. Bezdotykowy moduł klapy bagażnika. Wbudowany modem.
9 5 A Klawiatura.
10 Nieużywany.
11 Nieużywany.
12 7,5 A Moduł kontroli klimatu. Ulepszony moduł bramy centralnej.
13 7,5 A Klaster instrumentów. Moduł sterujący kolumny kierownicy.
14 15A Nie używany (zapas).
15 15A Moduł SYNC.
16 Nieużywany.
17 7,5 A Moduł sterujący reflektorami.
18 7,5 A Nie używany (zapas).
19 5 A Nie używany (zapas).
20 5 A Przycisk zapłonu.
21 5 A Czujnik temperatury i wilgotności w pojeździe.
22 5 A Nie używany (zapas).
23 30 A Szyba i lusterko w drzwiach kierowcy. Moduł drzwi kierowcy. Wskaźnik blokady drzwi kierowcy. Podświetlenie przełącznika blokady kierowcy.
24 30 A Szyberdach.
25 20 A Wzmacniacz.
26 30 A Okno i lusterko w przednich drzwiach pasażera. Moduł przednich drzwi pasażera. Wskaźnik blokady pasażera z przodu. Podświetlenie przełącznika pasażera z przodu.
27 30 A Nie używany (zapas).
28 30 A Nie używany (zapas).
29 15A Zwiększone zasilanie bramki centralnej – złącze OBD.
30 5 A Nie używany (zapas).
31 10 A Moduł nadajnika-odbiornika radiowego. Wyświetlacz wielofunkcyjny. Zintegrowany panel sterowania.
32 20 A Radio.
33 Nieużywany.
34 30 A Magistrala Run-Start (bezpiecznik 17, 18, 21, 22, 35, 36, 37, wyłącznik automatyczny 38).
35 5 A Wskaźnik wyłączenia poduszki powietrznej pasażera.
36 15A Moduł ogrzewania tylnych siedzeń.
37 20 A Podgrzewana kierownica. Automatycznie ściemniające się lusterko wewnętrzne. Moduł automatycznych świateł drogowych i lusterek do opuszczenia pasa ruchu.
38 30 A Wyłącznik obwodu. Elektryczne sterowanie prawą tylną szybą. Zasilanie lewej szyby tylnej.
Zobacz także:  Ford KA+ (2016-2017) - schematy bezpieczników i przekaźników

 

Komora silnika

Ford Edge III (2023) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer Ampery [A] Opis
1 Nieużywany.
2 Przekaźnik rozrusznika.
3 15A Tylna wycieraczka. Czujnik deszczu. Cewka przekaźnika pompy spryskiwacza tylnej szyby.
4 Przekaźnik silnika dmuchawy.
5 20 A Punkt zasilania 3 – tył konsoli.
6 Nieużywany.
7 20 A Moduł sterujący układu napędowego – moc pojazdu 1.
8 20 A Moduł sterujący układu napędowego – zasilanie pojazdu 2. Odpowietrznik pochłaniacza. Zawór blokujący parę. Podgrzewany słupek tlenowy.
9 Przekaźnik modułu sterującego układu napędowego.
10 20 A Punkt zasilania 1 – przód kierowcy.
11 15A Moduł sterujący układu napędowego – moc pojazdu 4.
12 15A Moduł sterujący układu napędowego – zasilanie pojazdu 3. Cewka przekaźnika modułu napędu na wszystkie koła. Aktywne żaluzje kratowe. Rozgrzewanie aktywnej skrzyni biegów. Pomocnicza pompa chłodząca. Elektryczne obejście sprężarki. Zawór próżniowy na żądanie. Sprężarka klimatyzacji.
13 Nieużywany.
14 Nieużywany.
15 Przekaźnik rozruchu.
16 20 A Power point 2 – schowek na konsolę.
17 20 A Punkt zasilania 4 – bagażnik.
18 Nieużywany.
19 10 A Elektroniczne wspomaganie kierownicy typu run-start.
20 10 A Poziomowanie reflektorów.
21 Nieużywany.
22 10 A Elektrozawór sprzęgła klimatyzacji.
23 15A System informacji o martwym polu. Tylna kamera. Radar patrzący w przyszłość. Moduł jakości napięcia (start/stop). Przednia kamera z podzielonym widokiem. Moduł przedniej kamery podzielonej.
24 Nieużywany.
25 10 A Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas uruchamiania.
26 10 A Moduł sterujący układu napędowego typu run-start.
27 Nieużywany.
28 10 A Pompka spryskiwacza tylnej szyby.
29 Nieużywany.
30 Nieużywany.
31 Nieużywany.
32 Elektroniczny przekaźnik wentylatora 1.
33 Przekaźnik sprzęgła klimatyzacji.
34 Nieużywany.
35 Nieużywany.
36 Nieużywany.
37 Nieużywany.
38 Elektroniczny przekaźnik wentylatora 2.
39 Elektroniczny przekaźnik wentylatora 3.
40 Przekaźnik klaksonu.
41 Przekaźnik blokady kolumny kierownicy.
42 Przekaźnik pompy paliwa.
43 10 A Łatwe składanie siedzeń drugiego rzędu.
44 Nieużywany.
45 Nieużywany.
46 Nieużywany.
47 Nieużywany.
48 15A Zasilanie przekaźnika blokady kolumny kierownicy.
49 Nieużywany.
50 20 A Klakson.
51 Nieużywany.
52 Nieużywany.
53 Nieużywany.
54 10 A Włącznik hamulca.
55 10 A Czujnik alternatora.
86 Nieużywany.
Zobacz także:  Ford Fusion I (2010-2012) - schematy bezpieczników i przekaźników

 

Komora silnika, dół

Ford Edge III (2023) - schematy bezpieczników i przekaźników

Numer Ampery [A] Opis
56 Nieużywany.
57 Nieużywany.
58 30 A Zasilanie pompy paliwa.
59 40 A Wentylator elektroniczny 3.
60 40 A Wentylator elektroniczny 1.
61 Nieużywany.
62 50 A Moduł kontroli nadwozia 1.
63 25 A Wentylator elektroniczny 2.
64 Nieużywany.
65 20 A Podgrzewane przednie siedzenie.
66 15A Nie używany (zapas).
67 50 A Moduł kontroli nadwozia 2.
68 40 A Ogrzewana tylna szyba.
69 30 A Zawory układu przeciwblokującego.
70 30 A Fotel pasażera.
71 Nieużywany.
72 Nieużywany.
73 20 A Podgrzewane tylne siedzenia.
74 30 A Moduł fotela kierowcy. Zasilanie fotela kierowcy.
75 25 A Silnik wycieraczek 1.
76 30 A Moduł elektrycznej klapy bagażnika.
77 30 A Moduł siedzenia klimatyzacji.
78 40 A Moduł oświetlenia przyczepy.
79 40 A Silnik dmuchawy.
80 25 A Silnik wycieraczek 2.
81 40 A Falownik 110 V.
82 Nieużywany.
83 Nieużywany.
84 30 A Elektromagnes rozrusznika.
85 Nieużywany.
87 60 A Pompa układu przeciwblokującego.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie komentarze
    Copyright ©2024 Bezpieczniki24.pl.