W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Volkswagena Fox z lat: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014. Volkswagen Fox z lat 2010-2014 to kompaktowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką firmę Volkswagen AG. Model ten zadebiutował na rynku w 2010 roku jako następca Volkswagena Lupo. Pojazd został zbudowany na nowej platformie podłogowej […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Volkswagena Fox z lat: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014.
Volkswagen Fox z lat 2010-2014 to kompaktowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką firmę Volkswagen AG. Model ten zadebiutował na rynku w 2010 roku jako następca Volkswagena Lupo. Pojazd został zbudowany na nowej platformie podłogowej A00, którą dzielił z modelem Volkswagen Up!.
Volkswagen Fox był oferowany wyłącznie jako 3-drzwiowy hatchback. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód zyskał większe wymiary zewnętrzne oraz bardziej awangardowy wygląd. W standardowym wyposażeniu modelu znajdowały się m.in. ABS, ESP, poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, system audio CD/MP3 oraz elektrycznie sterowane szyby.
Pod maską Volkswagena Fox z lat 2010-2014 kryły się trzy silniki benzynowe: 1.2 l o mocy 60 KM, 1.4 l o mocy 75 KM oraz 1.6 l o mocy 101 KM. Do wyboru były także dwa rodzaje skrzyń biegów – 5-biegowa manualna lub 6-biegowa automatyczna.
W 2014 roku Volkswagen zdecydował o wycofaniu modelu Fox ze sprzedaży. W Europie samochód ten nie zdobył większej popularności, a jego miejsce na rynku zajął wspomniany wcześniej Volkswagen Up!. W krajach Ameryki Łacińskiej i Afryki, gdzie model był sprzedawany przez dłuższy czas, zyskał on jednak spore grono fanów dzięki niskiej cenie, niezawodności i ekonomicznemu silnikowi.
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim


| Numer | Opis |
|---|---|
| 1 | Wolny |
| 2 | Moduł systemu radiowego/komfortowego |
| 3 | Wolny |
| 4 | Alarmowa dioda LED/mikroprzełącznik blokady/przełącznik wysuwania pokrywy tylnej |
| 5 | Radio |
| 6 | Odmgławiacz tylnej szyby |
| 7 | Włącznik światła przeciwmgielnego. |
| 8 | Wolny |
| 9 | Automatyczna skrzynia biegów ASG |
| 10 | Wolny |
| 11 | Alarm |
| 12 | Alarm |
| 13 | Automatyczna skrzynia biegów ASG |
| 14 | Elektrycznie sterowane lusterko wsteczne/moduł systemu Comfort/przełącznik wysuwania tylnej klapy |
| 15 | Sprzęgło elektromagnetyczne klimatyzacji |
| 16 | zamek centralny |
| 17 | Światła przeciwmgielne i światła |
| 18 | wycieraczka do szyb |
| 19 | Automatyczna skrzynia biegów ASG |
| 20 | Gniazdo 12 V w bagażniku |
| 21 | interaktywny system informacyjny |
| 22 | Urządzenie uruchamiające elektryczne szyby |
| 23 | Moduł ABS |
| 24 | Moduł ABS |
| 25 | kierunkowskazy |
| 26 | transformator zapłonowy |
| 27 | Gniazdo diagnostyczne/wyłącznik awaryjny |
| 28 | Połączony instrument/wewnętrzna wentylacja |
| 29 | pompa spryskiwacza przedniej szyby |
| 30 | Moduł/lokalizator wtrysku paliwa |
| 31 | Światła obrysowe po prawej stronie |
| 32 | Oświetlenie tablicy rejestracyjnej/przekaźnik światła przeciwmgielnego/tablica przyrządów |
| 33 | pompa paliwowa |
| 34 | Zawór do czyszczenia filtra z węglem aktywnym |
| 35 | Lewa kontrolka świateł drogowych/wskaźnik na deskę rozdzielczą |
| 36 | Światła mijania po lewej stronie |
| 37 | światła cofania |
| 38 | Instrument łączony/Immobilizer/Przekaźnik pompy paliwa/Czujnik prędkości/Czujnik pedału hamulca/Czujnik pedału sprzęgła/Lampka ostrzegawcza wspornika koła awaryjnego/Przełącznik ciśnieniowy klimatyzacji |
| 39 | Oświetlenie bagażnika / Oświetlenie wewnętrzne / Moduł pamięci lusterka wstecznego (pochylanie w dół) |
| 40 | Światła stopu |
| 41 | Klakson |
| 42 | wentylacja wewnętrzna |
| 43 | Światła obrysowe po lewej stronie |
| 44 | dysze wtryskiwaczy paliwa |
| 45 | Sonda lambda |
| 46 | Światła drogowe z prawej strony |
| 47 | Światła mijania po prawej stronie |
| 48 | Zapalniczka / gniazdo 12 V |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Bezpieczniki znajdują się w masce, nad akumulatorem pojazdu. Bezpieczniki te powinny być wymieniane wyłącznie przez dealera Volkswagena.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 175A | Alternator |
| 2 | 110A | zasilanie bagażnika |
| 3 | 40A | Wentylator chłodnicy – 2. bieg |
| 4 | 40A | ABS |
| 5 | – | Wolny |
| 6 | – | Wolny |
| 7 | 25A | ABS |
| 8 | 30A | Wentylator chłodnicy – prędkość |
| 9 | – | Wolny |
| 10 | 15A | Układ wtrysku silnika |
| 11 | – | Wolny |
Pojazdy z automatyczną skrzynią biegów ASG

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 150A | Alternator |
| R | – | pozycja rezerwowa |
| 2 | 110A | zasilanie bagażnika |
| 3 | 50A | ABS |
| 4 | 40A | ABS |
| 5 | 40A | Wentylator chłodnicy – 2. bieg |
| 6 | – | Wolny |
| 7 | 25A | ABS |
| 8 | 30A | Wentylator chłodnicy – 1. bieg |
| 9 | 15A | układ wtrysku silnika |
| 10 | – | Wolny |
| 11 | 30A | Silnik elektryczny pompy hydraulicznej – automatyczna skrzynia biegów ASG |
| 12 | 10 A | Automatyczna skrzynia biegów ASG |
Brak komentarzy.