Widok z dołu

W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mercedesa-Benz Klasa S (W222, C217, A217) z lat: 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020. Mercedes-Benz Klasa S (W222, C217, A217) to seria luksusowych samochodów produkowanych przez niemiecką markę Mercedes-Benz. W222 obejmuje wersję sedan, C217 to coupe CL oraz A217 to kabriolet S-Klasy. […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mercedesa-Benz Klasa S (W222, C217, A217) z lat: 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020.
Mercedes-Benz Klasa S (W222, C217, A217) to seria luksusowych samochodów produkowanych przez niemiecką markę Mercedes-Benz. W222 obejmuje wersję sedan, C217 to coupe CL oraz A217 to kabriolet S-Klasy. Modele te zostały wprowadzone na rynek w 2013 roku i nadal są produkowane.
Mercedes-Benz Klasa S W222 to luksusowa limuzyna, która stanowi sztandarową serię marki. Wyróżnia się eleganckim designem z opływowymi liniami nadwozia i charakterystycznym przodem z chromowaną atrapą chłodnicy. Wnętrze oferuje niezwykle wysoki poziom komfortu i luksusu, z najwyższej jakości materiałami wykończeniowymi, zaawansowanymi systemami multimedialnymi i szeroką gamą opcji personalizacji. Klasa S W222 jest znana z zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, takich jak aktywny tempomat, system ostrzegania o kolizji, asystent pasa ruchu, system monitorowania martwego pola oraz innowacyjny system MAGIC BODY CONTROL, który dostosowuje zawieszenie do warunków drogowych.
Mercedes-Benz Klasa S C217 (CL) to luksusowe coupe oparte na platformie Klasa S. Posiada wyjątkowo sportowy design, z dynamicznymi liniami nadwozia i dwudrzwiowym układem. Wnętrze jest równie luksusowe jak w limuzynie, oferując wysoką jakość wykończenia, komfortowe fotele i zaawansowane systemy multimedialne. Klasa S C217 jest dostępna z mocnymi silnikami V8 i V12, zapewniającymi dynamiczną jazdę i imponujące osiągi.
Mercedes-Benz Klasa S A217 (kabriolet) to wersja otwarta Klasa S, która oferuje ekscytujące doznania jazdy na wolnym powietrzu. Kabriolet ma charakterystyczną miękko opadającą linię dachu i sportowy design. Wnętrze jest pełne luksusu, zapewniające komfortowe miejsce dla pasażerów. Dach można schować elektrycznie, umożliwiając cieszenie się jazdą z wiatrem we włosach.
Mercedes-Benz Klasa S (W222, C217, A217) jest symbolem luksusu, elegancji i doskonałego wykonania. Oferuje najwyższy poziom komfortu, zaawansowane technologie, imponujące osiągi i innowacyjne rozwiązania. Klasa S jest uznawana za jeden z najlepszych i najbardziej prestiżowych samochodów na rynku, spełniający oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Znajduje się w komorze silnika (po lewej stronie), pod pokrywą.

| Numer | Opis | Ampery [A] |
|---|---|---|
| 100 | Hybrydowy: pompa próżniowa | 40 |
| 101 | Tuleja łącząca, obwód 87/2 | 15 |
| 102 | Tuleja łącząca, obwód 87/2 | 20 |
| 103 | Tuleja złącza, obwód 87M4 | 15 |
| 104 | Tuleja złącza, obwód 87M3 | 15 |
| 105 | Obowiązuje dla skrzyni biegów 722.9: Jednostka sterująca pompy pomocniczej oleju przekładniowego | 15 |
| 106 | Podgrzewacz pozycji parkowania wycieraczek | 25 |
| 107 | Obowiązuje dla silników 277, 279: Połączenie elektryczne rozrusznika/pompy powietrza | 60 |
| 108 | Dotyczy reflektora SAE dynamic LED do ruchu prawostronnego lub reflektora Dynamic LED: Zespół reflektora lewego przedniego, zespołu reflektora prawego przedniego Dotyczy bez reflektora głównego SAE dynamic LED do ruchu prawostronnego lub reflektora Dynamic LED:: Zespół reflektora prawego przedniego |
20 |
| 109 | Silnik wycieraczek | 30 |
| 110 | Obowiązuje dla kodu SAE dynamicznego reflektora LED do ruchu prawostronnego lub reflektora Dynamic LED: lewy zespół reflektora, prawego przedniego reflektora Obowiązuje bez dynamicznego reflektora SAE LED do ruchu prawostronnego lub dynamicznego reflektora LED:: Lewy zespół reflektora |
20 |
| 111 | Rozrusznik | 30 |
| 112 | Bezpiecznik silnika i moduł przekaźnika | 5 |
| 113 | Zapasowy | – |
| 114 | Sprężarka AIRmatic | 40 |
| 115 | Lewy klakson fanfary
Prawy klakson fanfary |
15 |
| 116 | Hybrydowy: przekaźnik pompy próżniowej | 5 |
| 117 | Zapasowy | – |
| 118 | Hybrydowy: Elektroniczna jednostka sterująca programu stabilności | 5 |
| 119 | Tuleja złącza obwodu 87/C2 | 15 |
| 120 | Tuleja złącza obwodu 87/C1 | 7,5 |
| 121 | Elektroniczna jednostka sterująca programu stabilności | 5 |
| 122 | Hybrydowy: przekaźnik HYBRYDOWY | 5 |
| 123 | Jednostka sterująca asystenta widzenia nocnego | 5 |
| 124 | Hybrydowy: złącze elektryczne wnętrza pojazdu i komory silnika | 5 |
| 125 | Przednia jednostka sterująca SAM | 5 |
| 126 | Jednostka sterująca układu napędowego Obowiązuje dla silnika wysokoprężnego: Jednostka sterująca CDI Obowiązuje dla silnika benzynowego: Jednostka sterująca ME-SFI [ME] |
5 |
| 127 | Zapasowy | – |
| 128 | Przełącznik świateł zewnętrznych | 5 |
| 129A | Hybrydowy: obwód rozrusznika 50 przekaźnik | 30 |
| 129B | Obowiązuje z wyjątkiem Hybrid: Przekaźnik obwodu rozrusznika 50 | 30 |
| Przekaźnik | ||
| G | Obwód komory silnika 15 przekaźnik | |
| H | Przekaźnik obwodu rozrusznika 50 | |
| I | Przekaźnik pompy próżniowej hamulca | |
| J | Hybrydowy: przekaźnik HYBRYDOWY | |
| K | Przekaźnik pompy oleju przekładniowego | |
| L | Przekaźnik klaksonowy | |
| M | Przekaźnik podgrzewacza pozycji parkowania wycieraczek | |
| N | Obwód 87M przekaźnik | |
| O | Obowiązuje z wyjątkiem hybrydowego: przekaźnik obwodu rozrusznika 15 | |
| P | Przekaźnik wtórnego wtrysku powietrza | |
| Q | Hybrydowy: przekaźnik pompy próżniowej | |
| R | Przekaźnik AIRmatic |
Skrzynka bezpieczników tablicy rozdzielczej
Skrzynka bezpieczników znajduje się po lewej stronie deski rozdzielczej, za pokrywą.

| Numer | Opis | Ampery [A] |
|---|---|---|
| 200 | Przednia jednostka sterująca SAM | 40 |
| 201 | Przednia jednostka sterująca SAM | 40 |
| 202 | Syrena alarmowa | 5 |
| 203 | W222: Siedzenie kierowcy, Jednostka sterująca ogrzewaniem | 30 |
| 204 | Złącze diagnostyczne | 5 |
| 205 | Elektroniczna jednostka sterująca stacyjką | 7,5 |
| 206 | Zegar analogowy | 5 |
| 207 | Jednostka sterująca klimatyzacją | 20 |
| 208 | Klaster instrumentów | 7,5 |
| 209 | Przednia jednostka sterująca klimatyzacji | 5 |
| 210 | Jednostka sterująca modułu rury kolumny kierownicy | 10 |
| 211 | Zapasowy | – |
| 212 | Zapasowy | – |
| 213 | Elektroniczna jednostka sterująca programu stabilności | 25 |
| 214 | Zapasowy | – |
| 215 | Zapasowy | – |
| 216 | Zapasowy | – |
| 217 | Wersja japońska: Dedykowana jednostka sterująca komunikacji krótkiego zasięgu | 5 |
| 218 | Jednostka sterująca dodatkowego systemu przytrzymującego | 5 |
| 219 | Jednostka sterująca systemu pomiaru masy (WSS) Przedni fotel pasażera pasażera i ACSR |
5 |
| Przekaźnik | ||
| D | Przekaźnik MAGIC VISION CONTROL | |
| E | Przekaźnik rezerwowy | |
| F | Przekaźnik obwodu 15R |
Skrzynka bezpieczników w przestrzeni na nogi pasażera z przodu

| Numer | Opis | Ampery [A] |
|---|---|---|
| 1 | Obwód 30 Połączenie „E1” | |
| 2 | Obwód 30g Połączenie „E2” | |
| 301 | Taksometr lustrzany | 5 |
| 302 | Sterownik prawych drzwi przednich | 30 |
| 303 | W222: Sterownik lewych tylnych drzwi C217, A217: Sterownik tylnych drzwi |
30 |
| 304 | W222: Sterownik prawych tylnych drzwi C217, A217: Sterownik tylnych drzwi |
30 |
| 305 | Jednostka sterująca fotela kierowcy | 30 |
| 306 | Jednostka sterująca przedniego fotela pasażera | 30 |
| 307 | W222: Inteligentny moduł serwo dla DIRECT SELECT | 20 |
| 307 | C217, A217: Jednostka sterująca ogrzewaniem fotela kierowcy | 30 |
| 308 | Jednostka sterująca ogrzewaniem przedniego fotela pasażera | 30 |
| 309 | Jednostka sterująca systemem połączeń alarmowych Moduł komunikacyjny usług telematycznych Jednostka sterująca HERMES |
5 |
| 310 | Stacjonarna jednostka sterująca nagrzewnicą | 25 |
| 311 | Silnik dmuchawy tylnej | 10 |
| 312 | Jednostka sterująca napowietrznego panelu sterowania | 10 |
| 313 | Hybrid i Hybrid Plus: Jednostka sterująca elektroniki mocy | 10 |
| 314 | A217: System alarmowy przeciwkradzieżowy (oznaczenie w koordynacji) | 7,5 |
| 315 | Jednostka sterująca układu napędowego Dotyczy silnika benzynowego: Jednostka sterująca ME-SFI Obowiązuje dla silnika 642, 651: Jednostka sterująca CDI |
10 |
| 316 | Zapasowy | – |
| 317 | W222: Moduł sterujący panoramicznym dachem przesuwnym C217, A217: Sterownik MAGIC SKY CONTROL |
30 |
| 318 | Wyświetlacz Audio/COMAND | 15 |
| 319 | Moduł sterujący panoramicznym dachem przesuwnym C217, A217: Moduł sterujący roletą przeciwsłoneczną dachu panoramicznego |
30 |
| 320 | Jednostka sterująca Active Body Control Jednostka sterująca AIRmatic (obowiązuje z wyjątkiem Active Body Control) |
15 |
| 321 | C217, A217: Inteligentny moduł serwo dla DIRECT SELECT | 20 |
| 322 | Jednostka sterująca COMAND | 15 |
| 323 | Jednostka sterująca uzupełniającego systemu przytrzymującego | 7,5 |
| MF1/1 | Wersja japońska: Dedykowana jednostka sterująca komunikacji krótkiego zasięgu | 7,5 |
| MF1/2 | Wielofunkcyjna kamera mono stereo |
7,5 |
| MF1/3 | Czujnik deszczu/światła z dodatkowymi funkcjami Centralka podwieszana z panelem sterowania |
7,5 |
| MF1/4 | Jednostka sterująca fotela kierowcy | 7,5 |
| MF1/5 | Jednostka sterująca przedniego fotela pasażera | 7,5 |
| MF1/6 | Jednostka sterująca modułu rury kolumny kierownicy | 7,5 |
| MF2/1 | Generator rozpylaczy perfum | 5 |
| MF2/2 | Panel sterowania Audio/COMAND, Panel dotykowy | 5 |
| MF2/3 | Elektroniczna jednostka sterująca programu stabilności | 5 |
| MF2/4 | Wyświetlacz heads-up | 5 |
| MF2/5 | Hybrid i Hybrid Plus: Elektryczna sprężarka czynnika chłodniczego | 5 |
| MF2/6 | Zapasowy | – |
| MF3/1 | Przednia jednostka sterująca SAM | 5 |
| MF3/2 | Jednostka sterująca czujników radarowych | 5 |
| MF3/3 | Silnik wentylatora COMAND | 5 |
| MF3/4 | Grupa przycisków tablicy rozdzielczej po stronie kierowcy
Grupa przycisków tablicy rozdzielczej środkowej |
5 |
| MF3/5 | Tylna jednostka sterująca klimatyzacji | 5 |
| MF3/6 | od 01.06.2016: Przełącznik antenowy do telefonu i grzejnika stacjonarnego | 5 |
Skrzynka bezpieczników przedziału bagażowego
Znajduje się po prawej stronie bagażnika, za pokrywą.

| Numer | Opis | Ampery [A] |
|---|---|---|
| 1 | Obwód 30 Połączenie „E1” | |
| 2 | Obwód 30g Połączenie „E2” | |
| 400 | Jednostka sterująca systemu parkowania (aktywny asystent parkowania lub kamera kodowa 360 stopni) | 10 |
| 401 | Jednostka sterująca pokrywy bagażnika | 5 |
| 402 | Tylna jednostka kontrolera rozrywki | 7,5 |
| 403 | Zapasowy | – |
| 404 | Jednostka sterująca ogrzewaniem podłokietnika | 7,5 |
| 405 | Sterownik wzmacniacza systemu nagłośnienia
Sterownik głośnika wysokotonowego w lewych drzwiach przednich Sterownik głośnika wysokotonowego w drzwiach prawych przednich |
7,5 |
| 406 | Zapasowy | – |
| 407 | Zapasowy | – |
| 408 | Jednostka tunera | 5 |
| 409 | Jednostka sterująca kamery 360°
Kamera cofania |
5 |
| 410 | Jednostka sterująca osłoną kamery | 5 |
| 411 | Jednostka sterująca monitora ciśnienia w oponach | 5 |
| 412 | Tylne siedzenie, Jednostka sterująca ogrzewaniem | 7,5 |
| 413 | Lewy tylny wyświetlacz Prawy tylny wyświetlacz |
10 |
| 414 | Tylna antena systemu telefonii komórkowej Wzmacniacz/kompensator Tylna podstawka telefonu komórkowego Tylna płytka stykowa telefonu komórkowego Moduł telefoniczny z Bluetooth® (profil SAP) |
7,5 |
| 415 | Zapasowy | – |
| 416 | Zapasowy | – |
| 417 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy | 20 |
| 418 | Zapasowy | – |
| 419 | Zapasowy | – |
| 420 | Jednostka sterująca przetwornicą DC/AC | 30 |
| 421 | Wielokonturowa pompa pneumatyczna z siedziskiem | 30 |
| 422 | W222: Sterownik prawych tylnych drzwi | 30 |
| 423 | Zapasowy | – |
| 424 | Tylna jednostka sterująca SAM | 40 |
| 425 | Zapasowy | – |
| 426 | Wzmacniacz głośników basowych | 30 |
| 427 | Jednostka sterująca ogrzewaniem podłokietnika | 20 |
| 428 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy | 15 |
| 429 | Tylny uchwyt na kubek | 10 |
| 430 | Zapalniczka z oświetleniem popielniczki, tył Zapalniczka z oświetleniem konsoli środkowej z tyłu Gniazdo lewe tylne w konsoli środkowej 12 V (pakiet popielniczek/pakiet dla palaczy) |
15 |
| 431 | Lodówka z tylnym oparciem | 15 |
| 432 | Tylna jednostka sterująca SAM | 10 |
| 433 | Jednostka sterująca Ad Blue® | 25 |
| 434 | Jednostka sterująca Ad Blue® | 15 |
| 435 | Jednostka sterująca Ad Blue® | 20 |
| 436 | Tylny uchwyt na kubek | 20 |
| 437 | Zapasowy | – |
| 438 | C217 z silnikiem 157: Silnik siłownika prawej klapy wydechowej | 7,5 |
| 439 | C217 z silnikiem 157: Silnik siłownika lewej klapy wydechowej | 7,5 |
| 440 | Zapasowy | – |
| 441 | Zapasowy | – |
| 442 | Zapasowy | – |
| 443 | Zapasowy | – |
| 444 | Zapasowy | – |
| 445 | Stacjonarny odbiornik radiowy zdalnego sterowania nagrzewnicy | 5 |
| 446 | Wzmacniacz antenowy FM 1, AM, CL [ZV] i KEYLESS-GO | 5 |
| 447 | Hybrydowy: Jednostka sterująca systemu zarządzania akumulatorem | 7,5 |
| 448 | Zapasowy | – |
| 449 | Zapasowy | – |
| 450 | Zapasowy | – |
| 451 | Gniazdo przyczepy | 15 |
| 452 | Czujnik radarowy lewego tylnego zderzaka
Czujnik radarowy prawego tylnego zderzaka Czujnik radarowy środkowego tylnego zderzaka |
5 |
| 453 | Czujnik radarowy lewego przedniego zderzaka
Czujnik radarowy prawego przedniego zderzaka |
5 |
| 454 | Jednostka sterująca Ad Blue® Jednostka sterująca układu paliwowego | 5 |
| 455 | W pełni zintegrowany sterownik sterowania skrzynią biegów | 15 |
| 456 | Zapasowy | – |
| 457 | Dotyczy akumulatora litowo-jonowego: Kondensator akumulatora rozruchowego | 7,5 |
| 458 | Zapasowy | – |
| 459 | Zapasowy | – |
| 460 | Zapalniczka przednia z podświetleniem popielniczki | 15 |
| 461 | Gniazdo konsoli środkowej prawe tylne gniazdo 12V Gniazdo 12V DC/AC jednostka sterująca przetwornicą |
15 |
| 462 | Gniazdo bagażnika | |
| 463 | Zapasowy | |
| 464 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy | 20 |
| 465 | Elektryczna jednostka sterująca hamulca postojowego | 30 |
| 466 | Jednostka sterująca lewych drzwi przednich | 30 |
| 467 | Jednostka sterująca KEYLESS-GO | 10 |
| 468 | Elektryczna jednostka sterująca hamulca postojowego | 30 |
| 469 | Jednostka sterująca układu paliwowego | 25 |
| 470 | Sterownik ogrzewania lewego tylnego siedzenia
Sterownik ogrzewania tylnego siedzenia |
30 |
| 471 | Sterownik ogrzewania prawego tylnego siedzenia | 30 |
| 472 | C217, A217: Tylna jednostka sterująca | 30 |
| 473 | Jednostka sterująca rozpoznawania przyczepy | 20 |
| 475 | Jednostka sterująca wzmacniacza systemu dźwiękowego | 40 |
| 476 | Jednostka sterująca wzmacniacza systemu dźwiękowego | 40 |
| 477 | Aktywna jednostka sterująca klamry pasa C217, A217: Tylna jednostka sterująca |
40 |
| 478 | Jednostka sterująca lewego tylnego siedzenia | 30 |
| 479 | Aktywna jednostka sterująca klamrą pasa | 40 |
| 480 | Sterownik prawego tylnego siedzenia | 30 |
| 481 | Lewy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego | 5 |
| 482 | W222: Jednostka sterująca MAGIC SKY CONTROL | 5 |
| 482 | C217, A217: Jednostka sterująca MAGIC SKY CONTROL | 7,5 |
| 483 | Prawy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego | 5 |
| 484 | Sterownik prawego tylnego siedzenia
Sterownik lewego tylnego siedzenia |
7,5 |
| 485 | Aktywna jednostka sterująca klamrą pasa | 5 |
| 486 | Hybrydowy: Jednostka sterująca systemu zarządzania akumulatorem, Jednostka sterująca elektroniki mocy | 10 |
| 487 | Elektryczna jednostka sterująca hamulca postojowego | 5 |
| 488 | Tylna jednostka sterująca SAM | 5 |
| 489 | Przedni czujnik radarowy dalekiego zasięgu | 5 |
| 490 | Wielokonturowa pompa pneumatyczna z siedziskiem | 5 |
| 491 | Jednostka sterująca pokrywy bagażnika | 40 |
| 492 | Prawy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego | 40 |
| 493 | Zapasowy | – |
| 494 | Tylna jednostka sterująca SAM | 40 |
| 495 | Ogrzewanie tylnej szyby | 40 |
| 496 | Lewy przedni odwracalny zwijacz napięcia awaryjnego | 40 |
| Przekaźnik | ||
| S | Obwód wewnętrzny pojazdu 15 przekaźnik | |
| T | Przekaźnik ogrzewania tylnej szyby | |
| U | Uchwyt na kubek w drugim rzędzie siedzeń i przekaźnik gniazd | |
| V | Ad niebieski przekaźnik | |
| W | Obwód przekaźnika 15R | |
| X | 1-szy rząd siedzeń / skrzynia chłodnicza i przekaźnik gniazd | |
| Y | Zapasowy przekaźnik |
Skrzynka bezpieczników wstępnych silnika
Widok z dołu

Widok z góry

| Numer | Opis | Ampery [A] |
|---|---|---|
| 1 | Przyłącze obwodu 30 „B1” | |
| 2 | Połączenie obwodu 30 niezatrzaśnięte „B2” | |
| M3 | Hybrydowy: maszyna elektryczna | 500 |
| M3 | Obowiązuje z wyjątkiem Hybrid: Alternator | 500 |
| M1 | Hybrydowy: maszyna elektryczna | – |
| M1 | Obowiązuje z wyjątkiem Hybrid: Starter | – |
| MR5 | Sterownik elektrycznego wspomagania kierownicy | 100 |
| MR2 | Silnik wentylatora | 100 |
| M4 | Hybrydowy: w pełni zintegrowany sterownik sterowania skrzynią biegów | 100 |
| I1 | Zapasowy | – |
| M2 | Dotyczy silnika wysokoprężnego: Stopień wyjściowy jarzenia | 150 |
| MR1 | Bezpiecznik silnika i moduł przekaźnika | 60 |
| MR3 | Zapasowy | – |
| MR4 | Dotyczy silników 277, 279: Silnik wentylatora | 150 |
| I2 | Zapasowy | – |
Wewnętrzna skrzynka bezpieczników wstępnych

| Numer | Opis | Ampery [A] |
|---|---|---|
| I7 | Skrzynka bezpieczników prawego słupka A | 125 |
| I2 | Lewy bezpiecznik i moduł przekaźnika | 125 |
| C2 | Zapasowy | – |
| I8 | Zapasowy | – |
| I9 | Zapasowy | – |
| I3 | Połączenie przekaźnika odcinającego prąd bez obciążenia | – |
| C1 | Regulator dmuchawy | 40 |
| I1 | Elektroniczna jednostka sterująca programu stabilności | 40 |
| I4 | Zapasowy | – |
| I6 | Tylny bezpiecznik i moduł przekaźnika | 60 |
| I5 | Skrzynka bezpieczników prawego słupka A | 60 |
| F32/4k2 | Przekaźnik odcinający prąd spoczynkowy |
Tylna skrzynka bezpieczników wstępnych

| Numer | Opis | Ampery [A] |
|---|---|---|
| I3 | Zapasowy | – |
| I2 | Jednostka sterująca ogrzewaniem przedniej szyby | 125 |
| I7 | Hybrydowy: urządzenie odłączające wysokiego napięcia | 7,5 |
| I4 | Tylny bezpiecznik i moduł przekaźnika | 150 |
| I6 | Funkcja ECO start/stop dodatkowa bateria | 200 |
| I7 | Funkcja ECO start/stop dodatkowy akumulator Przednia jednostka sterująca SAM Elektroniczna jednostka sterująca blokady zapłonu |
10 |
| I1 | Zapasowy | – |
| I11 | Zapasowy | – |
| I7 | Przednia jednostka sterująca SAM | 10 |
| I8 | Funkcja ECO start/stop dodatkowe podłączenie przekaźnika akumulatora | – |
| I5 | Hybrydowy: pirofuza wysokiego napięcia wyzwalana przez jednostkę sterującą dodatkowego systemu unieruchamiającego | – |
| I9 | Odsprzęganie połączenia przekaźnika | – |
| F33k1 | Przekaźnik odsprzęgający | |
| F33k2 | Funkcja ECO start/stop dodatkowy przekaźnik akumulatora |
Brak komentarzy.