W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mercedesa-Benz Actros MP2 i MP3 z lat: (MP2) – 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 oraz (MP3) – 2008, 2009, 2010, 2011, 2012. Mercedes-Benz Actros MP2 i MP3 to kolejne generacje ciężarowych samochodów ciężarowych z linii Actros, które zostały wprowadzone na rynek po modelu MP1. […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Mercedesa-Benz Actros MP2 i MP3 z lat: (MP2) – 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 oraz (MP3) – 2008, 2009, 2010, 2011, 2012.
Mercedes-Benz Actros MP2 i MP3 to kolejne generacje ciężarowych samochodów ciężarowych z linii Actros, które zostały wprowadzone na rynek po modelu MP1. Oto kilka ogólnych informacji na temat tych dwóch generacji:
Mercedes-Benz Actros MP2 (2003-2008):
Mercedes-Benz Actros MP3 (od 2008):
Obie generacje, MP2 i MP3, kontynuowały sukces i reputację Actrosa jako niezawodnego, wydajnego i innowacyjnego pojazdu ciężarowego. Z każdą kolejną generacją Mercedes-Benz starał się wprowadzać udoskonalenia i nowe rozwiązania techniczne, aby spełnić oczekiwania klientów z branży transportowej. Actros MP2 i MP3 nadal cieszą się uznaniem wśród przedsiębiorców transportowych i kierowców dzięki swojej solidnej konstrukcji, zaawansowanej technologii i wysokiemu poziomowi komfortu.
W kabinie
Umieszczony za osłoną ochronną w podłodze po stronie pasażera.
Numer | Opis | Ampery [A] |
K5 | Przekaźnik zapalniczki. | |
F1 | drzwi kierowcy (moduł sterowania drzwiami), panel sterowania nagrzewnicą, nagrzewnica dodatkowa (suszarka do włosów) | 20 |
F2 | zapasowy | 20 |
F3 | drzwi pasażera (moduł sterowania drzwiami) | 20 |
F4 | kontrola zmiany biegów | 15 |
F5 | gniazdo przyczepy 15-stykowe | 20 |
F6 | modułowy panel rozdzielczy MSF | 10 |
F7 | sterowanie zwalniaczem, parametryzowany moduł specjalny, syrena alarmowa, lodówka, transformator (konwerter) | 30 |
F8 | przedni fotel pasażera z amortyzacją amortyzującą, klimatyzacja postojowa, obrotowa lampa ostrzegawcza, system monitorowania ciśnienia w oponach, | 30 |
F9 | gniazdo przyczepy 7-stykowe | 30 |
F10 | tempomat z regulowaną bezpieczną odległością, zdalne odłączanie akumulatora, system monitorowania ciśnienia w oponach | 30 |
F11 | moduł sterujący hamulca | 15 |
F12 | kontrola zmiany biegów | 30 |
F13 | radio, telematyka | 20 |
F14 | Moduł sterowania ruchem FR, wyłącznik zapłonu | 10 |
F15 | panel sterowania nagrzewnicą | 20 |
F 16 | lampka do czytania, klosz schowka | 10 |
F17 | tablica przyrządów, tachograf, złącze diagnostyczne | 10 |
F18 | Właz | 20 |
F19 | kontrola hamulca | 30 |
F20 | kontrola zmiany biegów | 10 |
F21 | system zarządzania silnikiem, generator | 10 |
F22 | gniazdo przyczepy 7-stykowe | 10 |
F23 | gniazdo przyczepy 15-stykowe, – gniazdo przyczepy 7-stykowe | 15 |
F24 | ogrzewanie akumulatora, ogrzewanie filtra Racor, elektrozawór – dwukomorowy separator wody | 15 |
F25 | gniazdo diagnostyczne | 10 |
F26 | elektryczna nagrzewnica powietrza na latarkę, fotel kierowcy z amortyzowaną amortyzacją, klimatyzacja postojowa, asystent utrzymania pasa ruchu, dodatkowy napęd elektrohydrauliczny, silnik osłony przeciwsłonecznej, oświetlenie komory silnika, bok platformy ładunkowej | 30 |
F27 | panel sterowania nagrzewnicą, telematyka | 20 |
F28 | system kontroli ruchu | 10 |
F29 | kontrola hamulca | 10 |
F30 | Pasy bezpieczeństwa SRS, poduszki powietrzne, deska rozdzielcza | 10 |
F31 | system audio, czujnik temperatury wnętrza, gniazdo 24 V (zapalniczka) | 10 |
F32 | bezpiecznik zapalniczki, gniazdo 12 V | 10 |