W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang VII z lat: 2023. Ford Mustang to ikona motoryzacji, która od ponad pół wieku wzbudza entuzjazm i podziw miłośników samochodów na całym świecie. Jest to legendarne amerykańskie coupe o sportowym charakterze, które zyskało sobie status kultowego samochodu. Mustang zadebiutował w 1964 […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Forda Mustang VII z lat: 2023.
Ford Mustang to ikona motoryzacji, która od ponad pół wieku wzbudza entuzjazm i podziw miłośników samochodów na całym świecie. Jest to legendarne amerykańskie coupe o sportowym charakterze, które zyskało sobie status kultowego samochodu.
Mustang zadebiutował w 1964 roku i natychmiast stał się symbolem wolności, mocy i stylu. Jego klasyczny design, charakteryzujący się długą maską, krótkim tyłem i muskularnymi proporcjami, zyskał ogromne uznanie. Był dostępny w różnych wariantach, począwszy od modeli bazowych, przez sportowe wersje GT, aż do potężnych odmian Shelby.
Jednym z najważniejszych aspektów Mustanga jest moc, którą oferuje. Silniki V8, znane jako „Mustangowe V8”, dostarczają imponującą moc i dźwięk, który przyciąga uwagę i wzbudza emocje. Mustang również oferuje mocniejsze wersje GT i Shelby, które przekraczają granice wydajności i są dedykowane entuzjastom prędkości.
Kolejnym kluczowym elementem Mustanga jest jego dynamiczne prowadzenie. Zawieszenie i układ kierowniczy są dobrze zestrojone, zapewniając precyzyjne sterowanie i doskonałe czucie drogi. Połączenie doskonałej równowagi i sportowych osiągów sprawia, że Mustang jest nie tylko potężnym samochodem, ale także oferuje emocjonujące doświadczenie jazdy.
Mustang evolvemesur przeszło wiele zmian w ciągu lat, wprowadzając nowe technologie, ulepszenia aerodynamiczne i innowacje mechaniczne. Wprowadzenie przepustnic wieloklapowych, zaawansowanych systemów kontroli trakcji, zaawansowanych układów hamulcowych i wiele innych ulepszeń sprawia, że nowsze wersje Mustanga są jeszcze bardziej wydajne, bezpieczne i przyjemne w użytkowaniu.
Mustang jest nie tylko samochodem sportowym, ale również przedstawicielem kultury pop i filmowej. Pojawiał się w wielu filmach, takich jak „Bullitt”, gdzie jego niezapomniana scena pościgu stała się ikonicznym momentem w historii kina. Mustang stał się także symbolem motoryzacji w amerykańskiej muzyce, często wspominany w tekstach piosenek i kojarzony z duchem wolności.
Warto również podkreślić społeczność miłośników Mustanga, która tworzy silną społeczność entuzjastów na całym świecie. Spotkania, zloty i wydarzenia związane z Mustanga gromadzą pasjonatów, którzy dzielą się swoją miłością do samochodu i wspólnie celebrować jego dziedzictwo.
Podsumowując, Ford Mustang to ikona motoryzacji, która w ciągu ponad pół wieku zyskała sobie miejsce w sercach miłośników samochodów. Jego charakterystyczny design, potężne silniki, doskonałe prowadzenie i kulturowe znaczenie uczyniły go jednym z najbardziej rozpoznawalnych i uwielbianych samochodów na świecie. Mustang jest symbolem wolności, mocy i pasji, który wciąż inspiruje kolejne pokolenia motoryzacyjnych entuzjastów.
Skrzynka rozdzielcza zasilania
Skrzynka rozdzielcza zasilania znajduje się w komorze silnika. Jest ona wyposażona w bezpieczniki wysokoprądowe, które chronią główne układy elektryczne pojazdu przed przeciążeniem.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | 60A 1 | Wentylator elektroniczny 1 (GT). |
— | Nie używany (podstawa). | |
2 | — | Nieużywany. |
3 | 30A 1 | Wentylator elektroniczny 1 (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
4 | 40A 1 | Wentylator elektroniczny 3 (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
5 | 50A 1 | Automatyczna pompa układu hamulcowego. |
6 | 50A 1 | Moduł kontroli nadwozia. |
7 | 60A 1 | Moduł kontroli nadwozia. |
8 | 50A 1 | Moduł kontroli nadwozia. |
9 | 40A 1 | Odmrażacz tylnej szyby. |
10 | 40A 1 | Silnik dmuchawy. |
11 | 30A 2 | Szyba przednia lewa. |
12 | 30A 2 | Fotel kierowcy. |
13 | 30A 2 | Fotel pasażera. |
14 | 30A 2 | Klimatyzowany moduł siedzeń. |
15 | 20A 2 | Silnik podrzędny dachu kabrioletu (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
16 | 15a 2 | Pompa chłodnicy powietrza doładowującego (GT). |
— | Nie używany (podstawa). | |
17 | 20A 2 | Główny silnik dachu składanego (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
18 | — | Nieużywany. |
19 | 20A 3 | Przekaźnik blokady kolumny kierownicy (podstawa). |
10a 3 | Jednostka sterująca skrzynią biegów (GT). | |
20 | 10a 3 | Włącznik hamulca. |
21 | 20A 3 | Klakson. |
22 | 10a 3 | Przekaźnik modułu sterującego układu napędowego. |
23 | 10a 3 | Sprzęgło klimatyzacji. |
24 | 30A 2 | Moduł jakości napięcia. |
25 | 20A 2 | Przekaźnik blokady kolumny kierownicy (GT). |
— | Nie używany (podstawa). | |
26 | 25a 2 | Silnik wycieraczek. |
27 | — | Nieużywany. |
28 | 30A 2 | Automatyczny zawór układu hamulcowego. |
29 | — | Nieużywany. |
30 | 30A 2 | Elektromagnes rozrusznika. |
31 | — | Nieużywany. |
32 | 10a 3 | Cewka przekaźnika zatrzaskowego. |
33 | 15a 3 | Uruchom/uruchom (podstawa). |
20A 3 | Lewe reflektory wyładowcze dużej intensywności (GT). | |
34 | 15a 3 | Zawory wydechowe. |
35 | 20A 3 | Prawe reflektory wyładowcze dużej intensywności (GT). |
— | Nie używany (podstawa). | |
36 | 10a 3 | Sens alternatora. |
37 | — | Nieużywany. |
38 | 20A 3 | Moc pojazdu 1. |
39 | — | Nieużywany. |
40 | 20A 3 | Moc pojazdu 2. |
41 | 15a 3 | Wtryskiwacze paliwa (GT). |
— | Nie używany (podstawa). | |
42 | 15a 3 | Moc pojazdu 3. |
43 | — | Nieużywany. |
44 | 15a 3 | Moc pojazdu 4 (podstawowa). |
30A 3 | Moc pojazdu 4 (GT). | |
45 | — | Nieużywany. |
46 | 20A 2 | Pompa różnicowa (1 Mach, GT). |
— | Nie używany (podstawa). | |
47 | — | Nieużywany. |
48 | 30A 2 | Pompa paliwowa nr 2 (GT). |
— | Nie używany (podstawa). | |
49 | 30A 2 | Pompa paliwowa. |
50 | — | Przekaźnik blokady kolumny kierownicy. |
51 | — | Nieużywany. |
52 | — | Przekaźnik klaksonu. |
53 | 20A 2 | Zapalniczka. |
54 | 20A 2 | Pomocniczy punkt zasilania. |
55 | 25a 2 | Wentylator elektroniczny 2 (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
56 | — | Nieużywany. |
57 | — | Przekaźnik sprzęgła klimatyzacji. |
58 | — | Nieużywany. |
59 | — | Przekaźnik zaworów wydechowych. |
60 | 5A 3 | Moduł sterujący układu napędowego. |
61 | — | Nieużywany. |
62 | 5A 3 | Przełącznik uruchamiania/uruchamiania układu przeciwblokującego. |
63 | — | Nieużywany. |
64 | 5A 3 | Elektroniczne wspomaganie kierownicy. |
65 | — | Nieużywany. |
66 | 5A 3 | System informacji o martwym polu. Tylna kamera. Cewki przekaźnika odmrażania tylnej szyby. Moduł dynamiki pojazdu. |
67 | — | Nieużywany. |
68 | 10a 3 | Przełącznik poziomowania reflektorów (podstawa). |
10a 3 | Charakterystyczne oświetlenie (GT). | |
69 | — | Przekaźnik zapalniczki. Pomocniczy przekaźnik punktu zasilania. |
74 | 5A 3 | Czujnik masowego przepływu powietrza (GT). |
— | Nie używany (podstawa). | |
75 | 5A 3 | Moduł czujnika deszczu (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
76 | — | Przekaźnik odmrażania tylnej szyby. |
77 | — | Elektroniczny przekaźnik wentylatora chłodzącego 2 (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
78 | — | Przekaźnik pracy/startu (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
79 | — | Przekaźnik pompy chłodnicy powietrza doładowującego (GT). |
— | Nie używany (podstawa). | |
80 | — | Przekaźnik wycieraczek szyby przedniej. |
81 | — | Przekaźnik elektromagnetyczny rozrusznika. |
82 | — | Przekaźnik modułu sterującego układu napędowego. |
83 | — | Przekaźnik wentylatora chłodzącego (GT). |
— | Nie używany (podstawa). | |
87 | 10a 3 | Podgrzewane lusterka zewnętrzne. |
88 | — | Nieużywany. |
89 | — | Elektroniczny przekaźnik wentylatora 1 (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
90 | — | Przekaźnik pompy różnicowej (Mach 1, GT). |
— | Nie używany (podstawa). | |
91 | — | Elektroniczny przekaźnik wentylatora 3 (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
92 | — | Przekaźnik silnika dmuchawy. |
93 | — | Przekaźnik pompy paliwa nr 2 (GT). |
— | Nie używany (podstawa). | |
94 | — | Przekaźnik pompy paliwa. |
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Panel bezpieczników znajduje się po prawej stronie przestrzeni na nogi pasażera, za panelem wykończeniowym i plastikową kartą kodową.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
1 | — | Nieużywany. |
2 | 10 A | Elektryczne szyby. Lusterko elektrochromowe. Elektryczne zamki do drzwi. |
3 | 7,5A | Elektryczne lusterka (podstawa). Fotele z pamięcią (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
4 | 20A | Nie używany (zapas). |
5 | — | Nieużywany. |
6 | 10 A | Nie używany (zapas). |
7 | 10 A | Nie używany (zapas). |
8 | 5A | Modem centrali telematycznej. |
9 | 5A | Nieużywany. |
10 | — | Nieużywany. |
11 | — | Nieużywany. |
12 | 7,5A | Elektroniczny panel sterowania. Moduł bramy. Moduł zmiany biegów (GT). |
13 | 7,5A | Moduł sterujący kolumny kierownicy. Klaster instrumentów. |
14 | 15A | Nieużywany. |
15 | 15A | SYNCHRONIZACJA Wskaźniki. |
16 | — | Nieużywany. |
17 | 7,5A | Przełącznik poziomowania reflektorów (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
18 | 7,5A | Nieużywany. |
19 | 5A | Nieużywany. |
20 | 5A | Moduł czujnika wtargnięcia. |
21 | 5A | Czujnik temperatury i wilgotności w pojeździe. |
22 | 5A | Moduł korpusu pomocniczego. |
23 | 30A | Wzmacniacz. |
24 | 30A | Moduł dynamiki pojazdu. |
25 | 20A | Moduł oświetlenia otoczenia (podstawa). Moduł korpusu pomocniczego. |
26 | 30A | Silnik prawego przedniego okna (moduł dystrybucji zasilania). Jednostka sterująca drzwiami pasażera. |
27 | 30A | Lewa tylna szyba (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
28 | 30A | Zasilanie prawego tylnego okna (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
29 | 15A | Moduł bramki (baza). Nie używany (zapasowy) (GT). |
30 | 5A | Nie używany (zapasowy) |
31 | 10 A | Zdalny dostęp bezkluczykowy. |
32 | 20A | Jednostka audio. |
33 | — | Nieużywany. |
34 | 30A | Magistrala położenia zapłon/rozruch. |
35 | 5A | Przekaźnik uruchamiania/uruchamiania skrzynki rozdzielczej zasilania (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
36 | 15A | Przednia kamera (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). | |
37 | 20A | Moduł podgrzewanej kierownicy (podstawa). |
— | Nieużywany (GT). |