W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Dodge Avenger z lat: 2008. Dodge Avenger z roku 2008 to średniej wielkości sedan, który był produkowany przez amerykańską firmę Dodge, będąc częścią oferty marki w segmencie samochodów rodzinnych. Poniżej przedstawiam kilka kluczowych informacji na temat Dodge Avenger z 2008 roku: Design: Dodge […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Dodge Avenger z lat: 2008.
Dodge Avenger z roku 2008 to średniej wielkości sedan, który był produkowany przez amerykańską firmę Dodge, będąc częścią oferty marki w segmencie samochodów rodzinnych. Poniżej przedstawiam kilka kluczowych informacji na temat Dodge Avenger z 2008 roku:
Warto zaznaczyć, że Dodge Avenger był produkowany do roku 2014, kiedy to produkcja została zakończona. Mimo pewnej popularności, niektóre z jego konkurencyjnych modeli osiągnęły większy sukces w segmencie średniej wielkości sedanów. Dodge kontynuował produkcję innych modeli, skupiając się na różnych segmentach rynku.
Zintegrowany moduł zasilania (skrzynka bezpieczników) znajduje się w komorze silnika w pobliżu zespołu filtra powietrza.
To centrum zawiera bezpieczniki kasetowe i mini bezpieczniki. Etykieta identyfikująca każdy element może być wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki.
Wgłębienie | Bezpiecznik kasetowy | mini bezpiecznik | Opis |
---|---|---|---|
1 | 40 A zielony | — | — |
2 | — | 20 A żółty | — |
3 | — | 10 A czerwony | Zasilanie akumulatora — centralne światło stopu montowane na górze (CHMSL)/przełącznik hamulca |
4 | — | 10 A czerwony | Zasilanie akumulatorowe — wyłącznik zapłonu |
5 | — | 20 A żółty | Holowanie przyczepy — jeśli jest na wyposażeniu |
6 | — | 10 A czerwony | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — przełącznik zasilania lusterka/sterowniki klimatyzacji |
7 | — | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu (IOD) Sense 1 |
8 | 30 A zielony | Wyłączenie zapłonu (IOD) Sense 2 | |
9 | 40 A zielony | Zasilanie akumulatora — fotele elektryczne — jeśli jest w wyposażeniu/pompa powietrza PZEV — jeśli jest w wyposażeniu | |
10 | — | 20 A żółty | Zasilanie akumulatorowe — węzeł przedziału kabiny (CCN) |
11 | — | 15 Amp lt niebieski | Możliwość wyboru gniazdka zasilania |
12 | — | 20 A żółty | — |
13 | — | 20 A żółty | — |
14 | 10 A czerwony | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — węzeł przedziału kabiny (CCN)/Oświetlenie wnętrza | |
15 | 40 A zielony | — | Zasilanie akumulatora — przekaźnik wentylatora chłodnicy |
16 | — | 15 A poł. niebieski | IGN Run/ACC-zapalniczka/PWR szyberdach Mod |
17 | — | 10 A czerwony | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — bezprzewodowy moduł sterujący (WCM)/zegar/moduł sterujący układu kierowniczego (SCM) |
18 | 40 A zielony | Zasilanie bateryjne — przekaźnik automatycznego wyłączania (ASD) | |
19 | — | 20 A żółty | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — Zasilanie wzmacniacza mocy 2 — jeśli jest na wyposażeniu |
20 | — | 15 A poł. niebieski | Pobór po wyłączeniu zapłonu (IOD) — Radio |
21 | — | 10 A czerwony | — |
22 | — | 10 A czerwony | Uruchomienie zapłonu — sterowanie klimatyzacją/podgrzewany uchwyt na kubek — jeśli jest w wyposażeniu |
23 | — | 15 A poł. niebieski | Zasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 3 |
24 | — | 25 A Wyczyść | Zasilanie akumulatorowe — zasilanie szyberdachu PWR |
25 | — | 10 A czerwony | Praca zapłonu — podgrzewane lusterka — jeśli są na wyposażeniu |
26 | — | 15 A poł. niebieski | Zasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 2 |
27 | — | 10 A czerwony | Przebieg zapłonu — moduł klasyfikacji pasażerów (OCM)/ sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC) |
28 | — | 10 A czerwony | Przebieg zapłonu — moduł klasyfikacji pasażerów (OCM)/ sterownik unieruchamiania pasażerów (ORC) |
29 | — | — | Gorący samochód (bez bezpiecznika) |
30 | — | 20 A żółty | Praca zapłonu — podgrzewane siedzenia — zależnie od wyposażenia |
31 | — | 10 A czerwony | — |
32 | 30 Amp Różowy | Zasilanie przekaźnika automatycznego wyłączania (ASD) 1 | |
33 | — | 10 A czerwony | Zasilanie akumulatora — zespół przełączników/złącze diagnostyczne/moduł sterowania zespołem napędowym (PCM) |
34 | 30 Amp Różowy | Zasilanie akumulatora — Moduł układu zapobiegającego blokowaniu się hamulców (ABS) — jeśli jest na wyposażeniu/Moduł elektronicznego programu stabilności (ESP) — jeśli jest na wyposażeniu | |
35 | 40 A zielony | — | Zasilanie akumulatora — Moduł przeciwblokujący (ABS) — jeśli jest na wyposażeniu/Moduł elektronicznego programu stabilizacji (ESP) — jeśli jest na wyposażeniu |
36 | 30 Amp Różowy | — | Zasilanie akumulatora — moduł drzwi pasażera (PDM)/moduł drzwi kierowcy (DDM) |
37 | — | 25 A przeźroczysty | — |