W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Cupry Formentor z lat: 2019, 2020. Cupra Formentor to kompaktowy crossover produkowany przez hiszpańską markę samochodową Cupra, która jest sportową odmianą Seata. Model ten został po raz pierwszy zaprezentowany w 2020 roku. Nazwa „Formentor” pochodzi od malowniczego przylądka na wyspie Majorka w Hiszpanii. […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Cupry Formentor z lat: 2019, 2020.
Cupra Formentor to kompaktowy crossover produkowany przez hiszpańską markę samochodową Cupra, która jest sportową odmianą Seata. Model ten został po raz pierwszy zaprezentowany w 2020 roku. Nazwa „Formentor” pochodzi od malowniczego przylądka na wyspie Majorka w Hiszpanii.
Samochód jest charakterystyczny ze względu na swoje sportowe i agresywne linie, które wyróżniają go na tle innych crossoverów. Cupra Formentor oferuje dynamiczny design, mocne osiągi oraz zaawansowane technologie. Jest dostępny w różnych wariantach silnikowych, w tym zarówno benzynowych, jak i hybrydowych wtyczkowych.
Cupra Formentor zaprojektowana została jako model o sportowym charakterze, co widać nie tylko w stylistyce, ale także w osiągach. Modele z mocniejszymi jednostkami napędowymi są w stanie osiągnąć imponujące przyspieszenia i prędkości maksymalne, co sprawia, że jest to samochód atrakcyjny dla osób ceniących dynamiczną jazdę.
Wnętrze Formentora charakteryzuje się nowoczesnym wzornictwem oraz zaawansowanymi systemami multimedialnymi i bezpieczeństwa. Bogate wyposażenie obejmuje m.in. duży ekran dotykowy, systemy wspomagające kierowcę, skórzane fotele i wysokiej jakości materiały wykończeniowe.
Cupra Formentor jest reprezentatywnym modelem dla marki Cupra, która stawia na sportową wydajność oraz luksusowe akcenty. Samochód ten ma konkurować z innymi kompaktowymi crossoverami o wyższym stopniu sportowego zacięcia, jak na przykład Audi Q3, BMW X2 czy Mercedes-Benz GLA.
Przedział pasażerski


| Numer | Opis / Ampery [A] | |
|---|---|---|
| 3 | Przyczepa | 25 |
| 4 | SCR, Adblue | 20 |
| 5 | Dźwignia zmiany biegów skrzyni automatycznej | 25 |
| 6 | Oświetlenie wnętrza | 30 |
| 8 | Dach otwierany | 20 |
| 7 | Podgrzewane fotele | 30 |
| 9 | Drzwi lewe | 30 |
| 11 | Przyczepa | 15 |
| 12 | Światła z prawej strony | 40 |
| 13 | Centralny zamek | 40 |
| 14 | Beats Audio CAN i MOST. | 30 |
| 16 | Poduszka powietrzna | 7,5 |
| 17 | SCR, przekaźnik silnika, 1,5 | 10 |
| 18 | KESSY | 7,5 |
| 19 | Tablica przyrządów | 7,5 |
| 20 | Centrum Łączności | 7,5 |
| 21 | Kamera cofania | 7,5 |
| 24 | Jednostka sterująca sprzęgła 4×4 Haldex | 15 |
| 25 | Przednie pasy bezpieczeństwa RGS+EBSS | 25 |
| 26 | Prawe drzwi | 30 |
| 27 | Przednie pasy bezpieczeństwa RGS+EBSS | 25 |
| 28 | PHEV. Wyłączanie układu wysokiego napięcia do czynności ratowniczych. Oznaczenie za pomocą żółtej plakietki |
10 |
| 29 | Przyczepa | 15 |
| 30 | Radio | 30 |
| 31 | Przyczepa | 25 |
| 34 | Gniazdo zasilania 230 V | 30 |
| 35 | Świata z lewej strony | 40 |
| 36 | Nawiew klimatyzacji | 40 |
| 37 | Elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika | 40 |
| 39 | Podgrzewanie kierownicy | 10 |
| 40 | Alarmowy sygnał dźwiękowy | 7,5 |
| 41 | Bramka | 7,5 |
| 42 | Dźwignia zmiany biegów skrzyni automatycznej | 7,5 |
| 43 | Panel sterowania klimatyzacji i ogrzewania, ogrzewanie tylnej szyby, sprężarka AA |
10 |
| 44 | Diagnostyka, przełącznik hamulca ręcznego, przełącznik świateł, światło cofania, oświetlenie wnętrza, podświetlenie progów | 7,5 |
| 45 | Kolumna kierownicy | 7,5 |
| 46 | Wyświetlacz radia | 7,5 |
| 47 | Tryb jazdy | 10 |
| 48 | USB | 7,5 |
| 52 | Gniazdo zasilania 12 V | 20 |
| 58 | Czujniki parkowania, jednostka sterująca Asystenta Parkowania, kamera przednia, radar | 7,5 |
| 59 | Przełącznik światła cofania, czujnik klimatyzacji, elektrochromatyczne lusterko | 7,5 |
| 60 | Diagnostyka, jednostka sterująca reflektorów, regulacja wysokości reflektorów | 7,5 |
| 61 | Rozrusznik; czujnik sprzęgła | 7,5 |
| 65 | Wzmacniacz dźwięku | 10 |
| 66 | Wycieraczka tylnej szyby | 15 |
| 67 | Ogrzewanie tylnej szyby | 30 |
| Wbudowany bezpiecznik/Ampery [A] | ||
|---|---|---|
| Tylne gniazda zasilania 230 V | 30 | |
| Elektrycznie regulowany fotel kierowcy | 15 | |
Komora silnika


| Numer | Opis / Ampery [A] | |
|---|---|---|
| 2 | Moduł sterujący silnika | 7,5 |
| 3 | Moduł sterujący pompy paliwa, CNG | 7,5/10/20 |
| 4 | Lewy reflektor | 15 |
| 5 | Prawy reflektor | 15 |
| 7 | Pompa automatycznej skrzyni biegów | 30 |
| 8 | Wspomaganie hamowania | 40 |
| 9 | Sygnał dźwiękowy | 15 |
| 10 | Spryskiwacz przedniej szyby | 30 |
| 11 | Chłodzenie PHEV | 7,5 |
| 12 | Moduł sterujący automatycznej skrzyni biegów | 15/30 |
| 13 | Jednostka sterująca układu ESP | 25 |
| 14 | Ogrzewanie postojowe | 20 |
| 15 | Jednostka sterująca układu ESP | 40 |
| 16 | PHEV, jednostka automatycznej skrzyni biegów | |
| 17 | PTC | 40 |
| 18 | PTC | 40 |
| 20 | Przedni mechanizm różnicowy | 15 |
| 21 | Moduł sterujący silnika | 7,5 |
| 22 | Rozrusznik | 30 |
| 23 | Moduł sterujący silnika (diesel/benzyna) | 15 |
| 24 | Czujniki silnika | 7,5/10 |
| 25 | Czujniki silnika | 7,5/10 |
| 26 | Zasilanie silnika | 7,5/10 |
| 27 | Sonda lambda | 10/15 |
| 28 | Silnik | 10/20 |
| 29 | Moduł sterujący pompy paliwa | 15/20/30 |
| 30 | Pompa ciśnieniowa 1,0 | 10 |
| 33 | PTC | 40 |
Brak komentarzy.