W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Citroëna Nemo z lat: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015. Citroën Nemo to model samochodu dostawczego, który został wprowadzony na rynek w 2008 roku. Jest to kompaktowy van, który cechuje się komfortem, funkcjonalnością i oszczędnością. Citroën Nemo został zaprojektowany z myślą o łatwym […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Citroëna Nemo z lat: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015.
Citroën Nemo to model samochodu dostawczego, który został wprowadzony na rynek w 2008 roku. Jest to kompaktowy van, który cechuje się komfortem, funkcjonalnością i oszczędnością.
Citroën Nemo został zaprojektowany z myślą o łatwym manewrowaniu w mieście i zapewnieniu maksymalnej pojemności ładunkowej. Posiada kompaktowe wymiary, które umożliwiają łatwe parkowanie nawet na ciasnych uliczkach. Wnętrze pojazdu zostało zaprojektowane w taki sposób, aby zapewnić wygodę i funkcjonalność zarówno kierowcy, jak i pasażerom.
Pojazd oferuje elastyczne rozwiązania przestrzenne, takie jak składane siedzenia, regulowane nadwozie i różne opcje konfiguracji ładowni, co pozwala na dostosowanie go do różnych potrzeb transportowych. Nemo może pomieścić do dwóch pasażerów i oferuje pojemność ładunkową zależną od konfiguracji pojazdu.
W zakresie oszczędności paliwa, Citroën Nemo jest wyposażony w silniki wysokoprężne, które są zoptymalizowane pod kątem efektywności i niskiej emisji CO2. Dzięki temu, jest to ekonomiczna opcja dla przedsiębiorców i firm transportowych, którzy szukają oszczędności w eksploatacji pojazdu.
Pod względem bezpieczeństwa, Citroën Nemo jest wyposażony w podstawowe systemy, takie jak systemy wspomagania hamowania, system kontroli trakcji oraz systemy poduszek powietrznych. Mimo że nie oferuje zaawansowanych systemów bezpieczeństwa dostępnych w niektórych większych pojazdach, to jednak zapewnia podstawowy poziom bezpieczeństwa dla codziennej jazdy.
Podsumowując, Citroën Nemo to kompaktowy samochód dostawczy, który jest ceniony za swoją funkcjonalność, oszczędność i łatwość manewrowania w mieście. Jest to popularny wybór dla przedsiębiorców, którzy potrzebują pojazdu do dostarczania towarów w miejskich obszarach. Mimo że nie oferuje takiej przestrzeni ładunkowej jak większe vany dostawcze, to nadal stanowi praktyczną i ekonomiczną opcję dla małych przedsiębiorstw i użytkowników indywidualnych.
Skrzynka bezpieczników na desce rozdzielczej
Aby uzyskać dostęp do bezpieczników deski rozdzielczej, wykręć 2 śruby za pomocą kluczyka zapłonu i przechyl obudowę.
Numer | Ampery [A] | Opis |
F12 | 7,5 A | Zasilanie prawego światła mijania |
F13 | 7,5 A | Zasilanie lewego światła mijania;
Regulator wysokości reflektora. |
F31 | 5 A | Przełącznik zasilania sterownika silnika |
F32 | 7,5 A | Lampa przednia;
Przednia lampka oświetlenia wnętrza; Tylna lampka oświetlenia wnętrza. |
F36 | 10 A | System audio;
Przygotowanie do telefonu komórkowego; Panel sterowania klimatyzacją; Gniazdo diagnostyczne EODB. |
F37 | 5 A | Lampka hamowania;
Tablica przyrządów. |
F38 | 20 A | Blokowanie drzwi |
F43 | 15 A | Pompa do spryskiwaczy |
F47 | 20 A | Zasilanie silnika szyby kierowcy |
F48 | 20 A | Zasilanie silnika elektrycznego
podnośnika szyby pasażera. |
F49 | 5 A | Sterownik czujników parkowania;
Włącznik oświetlenia tylnego; Elektryczne lusterka boczne; Jednostka sterująca alarmem wolumetrycznym. |
F50 | 7,5 A | Jednostka sterująca poduszkami powietrznymi |
F51 | 7,5 A | Włącznik pedał hamulca;
Włącznik pedał sprzęgła; Sterowanie lusterkami bocznymi; Centralny system Bluetooth. |
F53 | 5 A | Tablica przyrządów;
Tylne światła przeciwmgłowe. |
F41 | 7,5 A | Odparowywanie lusterek zewnętrznych |
F94 | 15 A | Zapalniczka |
F96 | 15 A | Gniazdo akcesoriów 12 V. |
F97 | 10 A | Podgrzewane siedzenie po stronie kierowcy. |
F98 | 10 A | podgrzewane siedzenie od strony pasażera. |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Aby uzyskać dostęp do bezpieczników w komorze silnika, wyjmij złącze lewego przedniego reflektora, a następnie odepnij pokrywę skrzynki bezpieczników.
Numer | Ampery [A] | Opis |
F01 | 60 A | Jednostka sterująca |
F02 | 40 A | Wentylator przedziału pasażerskiego. |
F03 | 20 A | Zasilanie rozrusznika |
F04 | 40 A | Zasilanie pompy bloku hydraulicznego ABS |
F06 | 30 A | Sterowanie wentylatorem chłodzącym
z jedną prędkością. |
F07 | 40 A | Sterowanie wentylatorem chłodzącym
o dużej prędkości. |
F08 | 30 A | Sprężarka klimatyzacji |
F09 | 15 A | Szelki do haka holowniczego. |
F10 | 10 A | Klakson |
F11 | 10 A | Dodatkowe zasilanie obciążenia
układu sterowania silnikiem |
F14 | 15 A | Reflektory świateł drogowych |
F15 | 15 A | Gniazdo akcesoriów 12 V. |
F 16 | 7,5 A | Sterownik silnika –
elektroniczna skrzynia biegów i cewka przekaźnika dźwigni zmiany biegów – T20 |
F17 | 15 A | Zasilanie cewki zapłonowej;
Wtryskiwacze; Sterownik silnika (1.3 HDi). |
F18 | 7,5 A | Sterownik silnika (1,3 HDi);
Cewka przekaźnika T09. |
F19 | 7,5 A | Sprężarka klimatyzacji |
F20 | 30 A | Zasilanie ogrzewanej tylnej szyby;
Elektryczne elementy grzejne lusterek bocznych. |
F21 | 15 A | Pompa paliwa (benzyna 1.4 i 1.3 HDi) |
F22 | 20 A | Jednostka sterująca silnika (1.3 HDi) |
F23 | 20 A | Zasilanie elektrozaworów bloków
hydraulicznych ABS. |
F24 | 7,5 A | ABS |
F30 | 15 A | Światła przeciwmgielne |
F81 | 60 A | Jednostka nagrzewania wstępnego (1,3 HDi) |
F82 | 30 A | Pompa elektroniczna skrzyni biegów;
Zasilanie elektronicznej skrzyni biegów. |
F84 | 10 A | Elektroniczna jednostka sterująca
skrzynią biegów i elektrozawory. |
F85 | 30 A | Zapalniczka;
Gniazdo akcesoriów 12 V. |
F87 | 7,5 A | Światła cofania;
Czujnik obecności wody w oleju napędowym; Czujnik przepływu powietrza; Cewki przekaźników T02, T05, T14, T17 i T19 (oprócz 1,3 HDi) |
F87 | 5 A | Lampy cofania;
Czujnik obecności wody w oleju napędowym; Czujnik przepływu powietrza; Cewki przekaźników T02, To5, T14, T17 i T19; Czujnik stanu naładowania akumulatora (oprócz 1,3 HDi). |
Brak komentarzy.