W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Citroëna C15 z lat: 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005. Citroën C15 to popularny samochód użytkowy, który był produkowany przez francuską markę Citroën w latach 1984-2005. Był to model zaliczany do segmentu lekkich samochodów dostawczych, który zdobył sobie popularność dzięki swojej praktyczności i […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Citroëna C15 z lat: 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005.
Citroën C15 to popularny samochód użytkowy, który był produkowany przez francuską markę Citroën w latach 1984-2005. Był to model zaliczany do segmentu lekkich samochodów dostawczych, który zdobył sobie popularność dzięki swojej praktyczności i wszechstronności.
Pod względem designu, Citroën C15 miał charakterystyczny wygląd, który był zainspirowany wcześniejszym modelem Citroën Visa. Posiadał kwadratowe kształty, duże reflektory oraz prostą i funkcjonalną sylwetkę. Samochód miał jednoprzestrzenne nadwozie, co oznaczało brak oddzielonej kabiny od przestrzeni ładunkowej, co zwiększało jego pojemność.
C15 oferował również różne wersje nadwozia, w tym furgon, dostawczy i kombi. Był wyposażony w dwoje drzwi boczne oraz tylne drzwi skrzydłowe, co ułatwiało załadunek i rozładunek. Przestrzeń ładunkowa była dość pojemna i elastyczna, co umożliwiało przewóz różnych towarów.
Wnętrze C15 było proste i funkcjonalne, z ergonomicznie rozmieszczonymi elementami i łatwo dostępnymi kontrolami. Cockpit był przejrzysty i czytelny, co ułatwiało obsługę samochodu. Pomimo skromnego wystroju, C15 oferował podstawowe wyposażenie, takie jak radio, ogrzewanie i podstawowe udogodnienia.
Pod maską C15 znajdowały się różne jednostki napędowe, w tym benzynowe i wysokoprężne silniki o różnych pojemnościach. Samochód był dostępny w wersji z napędem na przednią oś, co zapewniało dobrą trakcję na drodze.
C15 cieszył się popularnością wśród przedsiębiorców, dostawców i rolników, ponieważ był praktycznym i ekonomicznym rozwiązaniem do codziennej pracy. Dzięki swojej kompaktowej wielkości i zwrotności, był łatwy w prowadzeniu i manewrowaniu w zatłoczonych miejscach.
Podsumowując, Citroën C15 był praktycznym i wszechstronnym samochodem dostawczym, który zdobył sobie szerokie grono użytkowników. Jego prosty i funkcjonalny design, pojemność ładunkowa oraz oszczędne jednostki napędowe czyniły go odpowiednim wyborem dla przedsiębiorców i dostawców. Mimo zakończenia produkcji, C15 pozostaje ikoną w segmencie lekkich samochodów dostawczych.
Lokalizacja skrzynki bezpieczników
Aby uzyskać dostęp do bezpieczników pod deską rozdzielczą, pociągnij uchwyt na pokrywie.
Numer | Ampery [A] | Opis |
---|---|---|
F1 | BOCZNICA | + akumulator (antywol) |
F2 | 30A | + akcesoria (przekaźnik), Kierunkowskazy, Ogrzewanie tylnej szyby, Włącznik świateł stop, Radio samochodowe (+ akcesoria), Wycieraczki, Klakson |
F3 | 15A | Zapalniczka, Radio samochodowe (pamięć), Czytnik map, Światła kopułkowe, Zegar, Światła awaryjne |
F4 | BOCZNICA | Prawe światło drogowe, lewe światło drogowe, prawy światło mijania, lewy światło mijania, deska rozdzielcza (światło ostrzegawcze) |
F5 | 30A | Elektryczne szyby, Centralny zamek |
F6 | 15A | + akcesoria (przekaźnik), Deska rozdzielcza, Gniazdo akcesoriów, Światła awaryjne, Dmuchawa powietrza, Światło cofania, Ogrzewanie tylnej szyby |
F7 | 30A | Skrzynka temperatury płynu chłodzącego silnik, gniazdo diagnostyczne, komputer, wstępne podgrzewanie oleju napędowego, przekaźnik podwójnego wtrysku |
F8 | 10 A | Światła przeciwmgielne |
F9 | 10 A | Światła pozycyjne, Radio samochodowe (oświetlenie), Światła awaryjne, Światła przeciwmgielne, Podgrzewana szyba tylna, Oświetlenie deski rozdzielczej, Ogrzewanie (Oświetlenie), Popielniczki (Oświetlenie), Deska rozdzielcza |
F10 | 30A | grupa silników wentylatorów |
F11 | 5A | Wspomaganie kierownicy |
F12 | 15A | Przekaźnik podwójnego wtrysku, gniazdo diagnostyczne |