W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Chryslera 200 i 200C z lat: 2011, 2012, 2013, 2014. Sprawdzanie oraz wymiana bezpieczników Chrysler 200 i 200C (2011-2014) Jak wiadomo bezpieczniki chronią przed przeciążeniem układu elektrycznego naszych aut. Gdy któryś z podzespołów przestanie działać, najprawdopodobniej zadziałał wyłącznik automatyczny lub przepalił się bezpiecznik. […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Chryslera 200 i 200C z lat: 2011, 2012, 2013, 2014.
W module komory silnika, w pobliżu filtra powietrza, znajduje się w pełni zintegrowany moduł dystrybucji mocy. Ten koncentrator zawiera wkłady bezpiecznikowe i mini bezpieczniki. Pod pokrywą znajduje się etykieta identyfikująca komponenty i obwody.

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 40A | Elektryczna moc markizy (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 2 | 20 | Moc AWD |
| 3 | 10 A | Zasilanie bateryjne — włącznik światła hamowania/hamulca. |
| 4 | 10 A | Przełącznik zapłonu zasilania |
| 5 | 20 | Przyczepa (jeśli jest wyposażona) |
| 6 | 10 A | LOD/elektryczne lusterka/klimatyzacja. |
| 7 | 30A | Wyłączenie czujnika spustowego 1 (IOD) |
| 8 | 30A | Wyłączenie czujnika spustowego 2 (IOD) |
| 9 | 40A | Zasilanie akumulatorowe – fotele elektryczne (jeśli są w wyposażeniu)/pompa powietrza PZEV (jeśli są w wyposażeniu) |
| 10 | 20 | Ubezpieczenie elektryczne CCN |
| 11 | 15A | gniazdo zasilania |
| 12 | 20 | – |
| 13 | 20 | Stacyjka |
| 14 | 10 A | Panel instrumentów |
| 15 | 40A | Przekaźnik zasilania akumulatora wentylatora chłodnicy |
| 16 | 15A | Zapłon Rozrusznik / Akcesoria, Zapalniczka / Szyberdach |
| 17 | 10 A | Bezprzewodowy moduł sterowania IOD Power |
| 18 | 40A | Zasilanie Przekaźnik stykowy Automatyczne zatrzymanie silnika |
| 19 | 20 | Wzmacniacz mocy 1 i wzmacniacz 2 |
| 20 | 15A | Radio |
| 21 | 10 A | Syrena (jeśli jest na wyposażeniu) |
| 22 | 10 A | Start zapłonu, klimatyzacja, czujnik kompasu |
| 23 | 15A | Przekaźnik automatycznego zatrzymania silnika 3 |
| 24 | 25A | Elektrycznie sterowany szyberdach |
| 25 | 10 A | Ogrzewanie lusterek |
| 26 | 15A | Przekaźnik automatycznego zatrzymania silnika 2 |
| 27 | 10 A | Moduł ochrony pasażerów mocy / kontrola bezpieczeństwa pasażerów (ORC) |
| 28 | 10 A | Zasilanie modułu ochrony pasażerów/modułu klasyfikacji użytkowników |
| 29 | – | – |
| 30 | 20 | Podgrzewane siedzenia, jeśli są w wyposażeniu |
| 31 | 10 A | Lampa spryskiwacza (jeśli jest w wyposażeniu) |
| 32 | 30A | Automatyczne zatrzymanie silnika 1 |
| 33 | 10 A | Zasilanie bateryjne/ złącze łącza diagnostycznego/ sterownik układu napędowego (PCM) |
| 34 | 30A | ABS Power (jeśli jest na wyposażeniu)/Moduł ESP (jeśli jest na wyposażeniu) |
| 35 | 40A | Zasilacz modułu ABS (jeśli jest na wyposażeniu) / moduł ESP (jeśli jest na wyposażeniu) |
| 36 | 30A | Zasilanie bateryjne — moduł drzwi pasażera (PDM)/moduł drzwi kierowcy (DDM) |
| 37 | 25A | Moduł markizy elektrycznej (jeśli jest na wyposażeniu) |
Brak komentarzy.