W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Dodge Dakota I z lat: 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996. Pierwsza generacja Dodge Dakota, produkowana w latach 1986-1996, to średniej wielkości pickup stworzony przez amerykańską firmę Dodge (część Chrysler Corporation). Dakota była innowacyjnym modelem, który wypełnił lukę między tradycyjnymi pickupami pełnowymiarowymi a […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Dodge Dakota I z lat: 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996.
Pierwsza generacja Dodge Dakota, produkowana w latach 1986-1996, to średniej wielkości pickup stworzony przez amerykańską firmę Dodge (część Chrysler Corporation). Dakota była innowacyjnym modelem, który wypełnił lukę między tradycyjnymi pickupami pełnowymiarowymi a kompaktowymi modelami, oferując klientom większą przestrzeń ładunkową i możliwość przewożenia większych ładunków niż kompakty, ale jednocześnie była bardziej zwrotna niż pickupy pełnowymiarowe. Oto kilka kluczowych informacji na temat Dodge Dakota I:
Schemat skrzynki bezpieczników tablicy rozdzielczej

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| 1 | 30 | Silnik dmuchawy |
| 2 | 30 | Wyłącznik obwodu: okno zasilania |
| 3 | 15 | Moduł sterujący poduszek powietrznych, konsola górna, automatyczne lusterko dzienne/nocne, przełącznik świateł cofania, moduł sterujący układu napędowego (2,5 l.), przełącznik pozycji postojowej/neutralnej |
| 4 | 5 | Przekaźnik lampki ostrzegawczej ABS (moduł sterujący ABS, przekaźnik mocy ABS) |
| 5 | 20 | Przełącznik blokady drzwi |
| 6 | 20 | Przekaźnik dławika radiowego, przekaźnik klaksonu, zestaw wskaźników |
| 7 | 10 | Brzęczyk kombinowany, przełącznik świateł stopu, moduł przeciwblokujący tylnych kół |
| 8 | 20 | Przełącznik reflektorów |
| 9 | 15 | Zapalniczka |
| 10 | 20 | Przerywany moduł sterowania wycieraczkami, przełącznik wycieraczek, silnik wycieraczek przedniej szyby |
| 11 | 20 | Moduł przeciwblokujący tylnych kół, migacz kierunkowskazów |
| 12 | 10 | Radio |
| 13 | 4 | Klaster przyrządów, przełącznik nadbiegu skrzyni biegów, konsola podsufitowa, radio, lampa zapalniczki, lampa ASH Raceiver, przełącznik HVAC |
| 14 | 15 | Klaster przyrządów, moduł sterowania poduszką powietrzną |
| 15 | 2 | Przełącznik kontroli prędkości pojazdu |
| 16 | 5 | Brzęczyk kombinowany, lampka kontrolna 4WD, lampka temperatury oleju w skrzyni biegów, przełącznik nadbiegu skrzyni biegów |
| 17 | – | – |
| 18 | – | – |
| 19 | – | – |
| 20 | 25 | Przełącznik świateł terenowych, przekaźnik świateł postojowych |
| R1 | Brzęczyk kombinacji | |
| R2 | Migacz świateł awaryjnych | |
| R3 | Klakson | |
| R4 | Opóźnienie | |
| R5 | Włącz migacz sygnału | |
| R6 | Lampka ostrzegawcza ABS | |
Schemat skrzynki bezpieczników w komorze silnika

| Numer | Ampery [A] | Opis |
|---|---|---|
| F1 | 20 | Migacz świateł awaryjnych |
| F2 | 5 | Przekaźnik opóźnienia czasowego, lampa pod maską |
| A | 40 | Przekaźnik mocy ABS |
| B | 30 | Przekaźnik rozrusznika, przekaźnik sterujący wentylatora chłodnicy (2,5 l), przekaźnik sprzęgła sprężarki klimatyzacji |
| C | 40 | Wyłącznik zapłonu (bezpieczniki (przedział pasażerski): „14”, „15”, „15”) |
| D | 30 | Przekaźnik automatycznego wyłączania, moduł sterujący układu napędowego, przekaźnik pompy paliwa (3,9 l, 5,7 l) |
| E | 50 | Wyłącznik zapłonu (bezpieczniki (przedział pasażerski): „1”, „2”, „3”, „4”), przełącznik położenia pedału sprzęgła, przekaźnik pompy paliwa (3,9 l, 5,7 l), przekaźnik automatycznego wyłączania, sterowanie wentylatorem chłodnicy Przekaźnik (2,5 l), przekaźnik sprzęgła sprężarki klimatyzacji, przekaźnik rozrusznika |
| F | 20 | Bezpiecznik: „F2” |
| G | 50 | Przełącznik reflektorów, bezpiecznik (przedział pasażerski): „5”, „6”, „7”, „8”, „20” |
| H | – | – |
| R1 | Rozrusznik | |
| R2 | Sprzęgło sprężarki klimatyzacji | |
| R3 | Automatyczne wyłączenie | |
| R4 | 2,5 l: Sterowanie wentylatorem chłodnicy | |
| R5 | 3,9 l, 5,2 l: pompa paliwa | |
| R6 | Moc ABS | |
Brak komentarzy.