W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Abartha 500 z lat: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016. Abarth 500 to sportowa wersja popularnego małego samochodu Fiat 500. Abarth jest włoską marką motoryzacyjną specjalizującą się w modyfikowaniu i tuningowaniu samochodów Fiata. Marka została założona przez Carlo Abartha i […]
W poniższym wpisie przedstawiamy schematy i lokalizacje skrzynek bezpieczników oraz przekaźników dla Abartha 500 z lat: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016.
Abarth 500 to sportowa wersja popularnego małego samochodu Fiat 500. Abarth jest włoską marką motoryzacyjną specjalizującą się w modyfikowaniu i tuningowaniu samochodów Fiata. Marka została założona przez Carlo Abartha i jest znana ze swojego zaangażowania w sporty motorowe oraz produkcję sportowych modeli samochodów.
Abarth 500 został wprowadzony na rynek w 2008 roku i od razu zyskał uznanie miłośników motoryzacji dzięki swojej sportowej stylistyce i zwiększonej wydajności. Samochód ten charakteryzuje się agresywnym designem, nisko zawieszonym zawieszeniem, unikalnymi detalicznymi akcentami i charakterystycznym logo Abartha.
Pod maską Abarth 500 znajduje się turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1.4 litra. W zależności od wersji, moc tego silnika może wynosić od 135 do 190 koni mechanicznych. Abarth 500 jest oferowany zarówno z manualną, jak i półautomatyczną skrzynią biegów, co pozwala na dynamiczną i ekscytującą jazdę.
Abarth 500 cechuje się sportowym i przytulnym wnętrzem, które zostało zaprojektowane z myślą o kierowcy. Fotele, kierownica i inne elementy są dobrze wyprofilowane, aby zapewnić optymalne wsparcie podczas jazdy. Dodatkowo, wyposażenie obejmuje wiele zaawansowanych funkcji i technologii, które zapewniają komfort i wygodę.
Dzięki swoim kompaktowym rozmiarom i zwinności, Abarth 500 doskonale nadaje się do pokonywania zakręconych tras i wąskich uliczek miast. Samochód ten jest popularny wśród miłośników sportowych hatchbacków i entuzjastów motoryzacji, którzy cenią sobie połączenie stylu, wydajności i ducha Abartha.
Od czasu wprowadzenia Abarth 500 na rynek, marka Abarth kontynuowała produkcję i oferowała także inne modele, takie jak Abarth 595, Abarth 695 czy Abarth 124 Spider, które są wzbogacane o jeszcze więcej osiągów i sportowych akcentów, pozostając wiernymi dziedzictwu tej włoskiej marki.
Skrzynka bezpieczników w desce rozdzielczej
Opis | Numer | Ampery [A] |
Dostawa prawego światła mijania | F12 | 7,5 |
Zasilanie jednostki sterującej lewego światła mijania i regulacji kierunku reflektorów | F13 | 7,5 |
Przełącznik bocznika w komorze silnika | F31 | 5 |
Światła przednich i tylnych lamp sufitowych, lampki sufitowe w bagażniku i drzwiach | F32 | 7,5 |
Gniazdo diagnostyczne, radio samochodowe, klimatyzacja, EOBD | F36 | 10 |
Wyłącznik świateł stopu, węzeł tablicy rozdzielczej | F37 | 5 |
Centralny zamek drzwi | F38 | 20 |
Pompa spryskiwacza przedniej szyby/tylnej szyby | F43 | 15 |
Elektryczna szyba po stronie kierowcy | F47 | 20 |
Elektryczna szyba po stronie pasażera | F48 | 20 |
Przełączniki podświetlenia, lusterka elektryczne | F49 | 5 |
Węzeł poduszki powietrznej | F50 | 7,5 |
Przełącznik radia samochodowego, konwergencja, system klimatyzacji, światła stopu, sprzęgło | F51 | 7,5 |
Węzeł tablicy przyrządów | F53 | 5 |
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika
Opis | Numer | Ampery [A] |
Wentylator systemu klimatyzacji | F08 | 30 |
Zapasowy | F09 | 15 |
Brzęczyki | F10 | 15 |
Układ sterowania silnikiem (obciążenia wtórne) | F11 | 10 |
Reflektory główne | F14 | 15 |
Silnik szyberdachu | F15 | 20 |
+15 Sterownik silnika, cewka przekaźnika T20 | F 16 | 7,5 |
Jednostka sterująca silnika | F17 | 10 |
Zapasowy | F18 | 7,5 |
Sterownik silnika, cewka przekaźnika T09 | F18 | 7,5 |
Kompresor kondycjonera | F19 | 7,5 |
Podgrzewana tylna szyba, odmgławiacze lusterek | F20 | 30 |
Pompa paliwowa | F21 | 15 |
Cewka zapłonowa | F22 | 15 |
Jednostka sterująca silnika | F22 | 20 |
Układ hamulcowy (jednostka sterująca, zawory) | F23 | 20 |
+15 Układ hamulcowy, napęd elektryczny, czujnik odchylenia | F24 | 7,5 |
Reflektory przeciwmgielne | F30 | 15 |
Zapasowy | F84 | 10 |
Gniazdo przednie (z wtyczką zapalniczki lub bez) | F85 | 15 |
+15 dla świateł cofania, cewek przekaźników T02, T05, T14 i T19 | F87 | 7,5 |
Opis | Przekaźnik | Ampery [A] |
Reflektory główne | T02 | 20 |
Brzęczyki | T03 | 20 |
Kompresor kondycjonera | T05 | 20 |
Jednobiegowy wentylator chłodzący silnik — Wentylator chłodzący silnik o niskiej prędkości | T06 | 30 |
Wentylator chłodzący silnik o dużej prędkości | T07 | 50 |
Wentylator systemu klimatyzacji | T08 | 30 |
Układ sterowania silnikiem (przekaźnik główny) | T09 | 30 |
Zapasowy | T10 | 20 |
Reflektory przeciwmgielne | T14 | 20 |
Pompa paliwowa | T17 | 30 |
Odmgławianie | T19 | 30 |
Zapasowy | T20 | 30 |
Zapasowy | T30 | 50 |
Gniazdo przednie (z wtyczką zapalniczki lub bez) | T51 | 30 |